Torna ‘Cinema a la Plaça’ de Torrent amb 15 pel·lícules durant el mes d’agost

 

La màgia del sèptim art arriba a Torrent, en l’Horta de València, de la mà de ‘Cinema a la Plaça 2020’, que torna enguany amb una variada programació, a demés de sumar com a novetat una nova ubicació: la plaça Pintor Miró. D’esta forma, els torrentins podran disfrutar gratuïtament de 15 films, en 3 places diferents i durant dos dies a la setmana; tot això inclòs en el programa cultural Nits d’estiu

 

El programa cinèfil arrancarà el divendres 31 de juliol a les 22.30 hores en la plaça de la Llibertat amb ‘Jumanji, siguiente nivel’. Li seguiran ‘Big Hero 6’ (7 d’agost), ‘Aladdin’ (14 d’agost), ‘Figuras ocultas’ (21 d’agost) i ‘Un verano en Ibiza’ (28 d’agost).

 

En la plaça de l’Església els riures estan assegurats amb la projecció d’una diversitat de pel·lícules espanyoles i franceses com ‘Intocable’ (1 d’agost), ‘El Gran Baño’ (8 d’agost), ‘Señor dame paciencia’ (15 d’agost), ‘La banda’ (22 d’agost) i ‘Sobre ruedas’ (29 d’agost).

 

Finalment, la plaça Pintor Miró, que se suma al programa ‘Cinema a la Plaça’, acollirà títols com ‘El niño que pudo ser rey’ (1 d’agost), ‘Spiderman lejos de casa’ (8 d’agost), ‘Thi-Mai. Rumbo a Vietnam’ (15 d’agost), ‘Mascotas 2’ (22 d’agost) i ‘La casa del reloj en la pared’ (29 d’agost). 

 

En definitiva, «una cartellera pensada per a tots els públics i tots els gustos amb la finalitat d’entretindre als veïns i que puguen passar les nits del cap de setmana fora de les seues cases, però sempre de manera segura», ha destacat la regidora de Cultura, Susi Ferrer.

 

En este sentit, les sessions de cinema compliran amb totes les normes d’higiene i seguretat, pel que hi haurà un recinte habilitat amb cadires que mantindran les mesures de distanciament social i a on el públic haurà de portar la seua mascareta, accedint per una entrada en la que hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic. Per a evitar aglomeracions, es recomana assistir abans de què comence la pel·lícula, totes elles a les 22.30 hores, i és necessari portar el DNI

 

Totes les sessions són gratuïtes, encara que l’aforament és limitat. La plaça de la Llibertat tindrà una capacitat aproximada de 300 persones i la plaça de l’Església i Pintor Miró, 200 cada una. Per això, una persona assistirà al públic per a oferir-los un seient segons el número de persones que acudisquen de cada família (un màxim de 5 persones). 

 

Una altra de les novetats enguany és que s’ha disposat d’un codi QR per a cada pel·lícula en els OPIS (Mobiliari Urbà com a Punt d’Informació) que estan situats per la ciutat i a on s’anuncien les pel·lícules de ‘Cinema a la Plaça’. D’esta manera, el públic pot arrimar-se per a mirar el programa i escanejar amb el seu mòbil el codi per a poder vore el tràiler i elegir els seus films preferits. 

Últimes notícies

Elena Buenavida ja figura en la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA

Elena Buenavida ja apareix com a jugadora de la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA, tot i que el Valencia Basket i la Federació Espanyola de Baloncesto mantenen que el seu contracte amb la lliga nord-americana està previst per a 2027.

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.