Torna ‘Cinema a la Plaça’ de Torrent amb 15 pel·lícules durant el mes d’agost

 

La màgia del sèptim art arriba a Torrent, en l’Horta de València, de la mà de ‘Cinema a la Plaça 2020’, que torna enguany amb una variada programació, a demés de sumar com a novetat una nova ubicació: la plaça Pintor Miró. D’esta forma, els torrentins podran disfrutar gratuïtament de 15 films, en 3 places diferents i durant dos dies a la setmana; tot això inclòs en el programa cultural Nits d’estiu

 

El programa cinèfil arrancarà el divendres 31 de juliol a les 22.30 hores en la plaça de la Llibertat amb ‘Jumanji, siguiente nivel’. Li seguiran ‘Big Hero 6’ (7 d’agost), ‘Aladdin’ (14 d’agost), ‘Figuras ocultas’ (21 d’agost) i ‘Un verano en Ibiza’ (28 d’agost).

 

En la plaça de l’Església els riures estan assegurats amb la projecció d’una diversitat de pel·lícules espanyoles i franceses com ‘Intocable’ (1 d’agost), ‘El Gran Baño’ (8 d’agost), ‘Señor dame paciencia’ (15 d’agost), ‘La banda’ (22 d’agost) i ‘Sobre ruedas’ (29 d’agost).

 

Finalment, la plaça Pintor Miró, que se suma al programa ‘Cinema a la Plaça’, acollirà títols com ‘El niño que pudo ser rey’ (1 d’agost), ‘Spiderman lejos de casa’ (8 d’agost), ‘Thi-Mai. Rumbo a Vietnam’ (15 d’agost), ‘Mascotas 2’ (22 d’agost) i ‘La casa del reloj en la pared’ (29 d’agost). 

 

En definitiva, «una cartellera pensada per a tots els públics i tots els gustos amb la finalitat d’entretindre als veïns i que puguen passar les nits del cap de setmana fora de les seues cases, però sempre de manera segura», ha destacat la regidora de Cultura, Susi Ferrer.

 

En este sentit, les sessions de cinema compliran amb totes les normes d’higiene i seguretat, pel que hi haurà un recinte habilitat amb cadires que mantindran les mesures de distanciament social i a on el públic haurà de portar la seua mascareta, accedint per una entrada en la que hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic. Per a evitar aglomeracions, es recomana assistir abans de què comence la pel·lícula, totes elles a les 22.30 hores, i és necessari portar el DNI

 

Totes les sessions són gratuïtes, encara que l’aforament és limitat. La plaça de la Llibertat tindrà una capacitat aproximada de 300 persones i la plaça de l’Església i Pintor Miró, 200 cada una. Per això, una persona assistirà al públic per a oferir-los un seient segons el número de persones que acudisquen de cada família (un màxim de 5 persones). 

 

Una altra de les novetats enguany és que s’ha disposat d’un codi QR per a cada pel·lícula en els OPIS (Mobiliari Urbà com a Punt d’Informació) que estan situats per la ciutat i a on s’anuncien les pel·lícules de ‘Cinema a la Plaça’. D’esta manera, el públic pot arrimar-se per a mirar el programa i escanejar amb el seu mòbil el codi per a poder vore el tràiler i elegir els seus films preferits. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.