Torna ‘Cinema a la Plaça’ de Torrent amb 15 pel·lícules durant el mes d’agost

 

La màgia del sèptim art arriba a Torrent, en l’Horta de València, de la mà de ‘Cinema a la Plaça 2020’, que torna enguany amb una variada programació, a demés de sumar com a novetat una nova ubicació: la plaça Pintor Miró. D’esta forma, els torrentins podran disfrutar gratuïtament de 15 films, en 3 places diferents i durant dos dies a la setmana; tot això inclòs en el programa cultural Nits d’estiu

 

El programa cinèfil arrancarà el divendres 31 de juliol a les 22.30 hores en la plaça de la Llibertat amb ‘Jumanji, siguiente nivel’. Li seguiran ‘Big Hero 6’ (7 d’agost), ‘Aladdin’ (14 d’agost), ‘Figuras ocultas’ (21 d’agost) i ‘Un verano en Ibiza’ (28 d’agost).

 

En la plaça de l’Església els riures estan assegurats amb la projecció d’una diversitat de pel·lícules espanyoles i franceses com ‘Intocable’ (1 d’agost), ‘El Gran Baño’ (8 d’agost), ‘Señor dame paciencia’ (15 d’agost), ‘La banda’ (22 d’agost) i ‘Sobre ruedas’ (29 d’agost).

 

Finalment, la plaça Pintor Miró, que se suma al programa ‘Cinema a la Plaça’, acollirà títols com ‘El niño que pudo ser rey’ (1 d’agost), ‘Spiderman lejos de casa’ (8 d’agost), ‘Thi-Mai. Rumbo a Vietnam’ (15 d’agost), ‘Mascotas 2’ (22 d’agost) i ‘La casa del reloj en la pared’ (29 d’agost). 

 

En definitiva, «una cartellera pensada per a tots els públics i tots els gustos amb la finalitat d’entretindre als veïns i que puguen passar les nits del cap de setmana fora de les seues cases, però sempre de manera segura», ha destacat la regidora de Cultura, Susi Ferrer.

 

En este sentit, les sessions de cinema compliran amb totes les normes d’higiene i seguretat, pel que hi haurà un recinte habilitat amb cadires que mantindran les mesures de distanciament social i a on el públic haurà de portar la seua mascareta, accedint per una entrada en la que hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic. Per a evitar aglomeracions, es recomana assistir abans de què comence la pel·lícula, totes elles a les 22.30 hores, i és necessari portar el DNI

 

Totes les sessions són gratuïtes, encara que l’aforament és limitat. La plaça de la Llibertat tindrà una capacitat aproximada de 300 persones i la plaça de l’Església i Pintor Miró, 200 cada una. Per això, una persona assistirà al públic per a oferir-los un seient segons el número de persones que acudisquen de cada família (un màxim de 5 persones). 

 

Una altra de les novetats enguany és que s’ha disposat d’un codi QR per a cada pel·lícula en els OPIS (Mobiliari Urbà com a Punt d’Informació) que estan situats per la ciutat i a on s’anuncien les pel·lícules de ‘Cinema a la Plaça’. D’esta manera, el públic pot arrimar-se per a mirar el programa i escanejar amb el seu mòbil el codi per a poder vore el tràiler i elegir els seus films preferits. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.