Torna ‘Cinema a la Plaça’ de Torrent amb 15 pel·lícules durant el mes d’agost

 

La màgia del sèptim art arriba a Torrent, en l’Horta de València, de la mà de ‘Cinema a la Plaça 2020’, que torna enguany amb una variada programació, a demés de sumar com a novetat una nova ubicació: la plaça Pintor Miró. D’esta forma, els torrentins podran disfrutar gratuïtament de 15 films, en 3 places diferents i durant dos dies a la setmana; tot això inclòs en el programa cultural Nits d’estiu

 

El programa cinèfil arrancarà el divendres 31 de juliol a les 22.30 hores en la plaça de la Llibertat amb ‘Jumanji, siguiente nivel’. Li seguiran ‘Big Hero 6’ (7 d’agost), ‘Aladdin’ (14 d’agost), ‘Figuras ocultas’ (21 d’agost) i ‘Un verano en Ibiza’ (28 d’agost).

 

En la plaça de l’Església els riures estan assegurats amb la projecció d’una diversitat de pel·lícules espanyoles i franceses com ‘Intocable’ (1 d’agost), ‘El Gran Baño’ (8 d’agost), ‘Señor dame paciencia’ (15 d’agost), ‘La banda’ (22 d’agost) i ‘Sobre ruedas’ (29 d’agost).

 

Finalment, la plaça Pintor Miró, que se suma al programa ‘Cinema a la Plaça’, acollirà títols com ‘El niño que pudo ser rey’ (1 d’agost), ‘Spiderman lejos de casa’ (8 d’agost), ‘Thi-Mai. Rumbo a Vietnam’ (15 d’agost), ‘Mascotas 2’ (22 d’agost) i ‘La casa del reloj en la pared’ (29 d’agost). 

 

En definitiva, «una cartellera pensada per a tots els públics i tots els gustos amb la finalitat d’entretindre als veïns i que puguen passar les nits del cap de setmana fora de les seues cases, però sempre de manera segura», ha destacat la regidora de Cultura, Susi Ferrer.

 

En este sentit, les sessions de cinema compliran amb totes les normes d’higiene i seguretat, pel que hi haurà un recinte habilitat amb cadires que mantindran les mesures de distanciament social i a on el públic haurà de portar la seua mascareta, accedint per una entrada en la que hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic. Per a evitar aglomeracions, es recomana assistir abans de què comence la pel·lícula, totes elles a les 22.30 hores, i és necessari portar el DNI

 

Totes les sessions són gratuïtes, encara que l’aforament és limitat. La plaça de la Llibertat tindrà una capacitat aproximada de 300 persones i la plaça de l’Església i Pintor Miró, 200 cada una. Per això, una persona assistirà al públic per a oferir-los un seient segons el número de persones que acudisquen de cada família (un màxim de 5 persones). 

 

Una altra de les novetats enguany és que s’ha disposat d’un codi QR per a cada pel·lícula en els OPIS (Mobiliari Urbà com a Punt d’Informació) que estan situats per la ciutat i a on s’anuncien les pel·lícules de ‘Cinema a la Plaça’. D’esta manera, el públic pot arrimar-se per a mirar el programa i escanejar amb el seu mòbil el codi per a poder vore el tràiler i elegir els seus films preferits. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.