Torna ‘Cinema a la Plaça’ de Torrent amb 15 pel·lícules durant el mes d’agost

 

La màgia del sèptim art arriba a Torrent, en l’Horta de València, de la mà de ‘Cinema a la Plaça 2020’, que torna enguany amb una variada programació, a demés de sumar com a novetat una nova ubicació: la plaça Pintor Miró. D’esta forma, els torrentins podran disfrutar gratuïtament de 15 films, en 3 places diferents i durant dos dies a la setmana; tot això inclòs en el programa cultural Nits d’estiu

 

El programa cinèfil arrancarà el divendres 31 de juliol a les 22.30 hores en la plaça de la Llibertat amb ‘Jumanji, siguiente nivel’. Li seguiran ‘Big Hero 6’ (7 d’agost), ‘Aladdin’ (14 d’agost), ‘Figuras ocultas’ (21 d’agost) i ‘Un verano en Ibiza’ (28 d’agost).

 

En la plaça de l’Església els riures estan assegurats amb la projecció d’una diversitat de pel·lícules espanyoles i franceses com ‘Intocable’ (1 d’agost), ‘El Gran Baño’ (8 d’agost), ‘Señor dame paciencia’ (15 d’agost), ‘La banda’ (22 d’agost) i ‘Sobre ruedas’ (29 d’agost).

 

Finalment, la plaça Pintor Miró, que se suma al programa ‘Cinema a la Plaça’, acollirà títols com ‘El niño que pudo ser rey’ (1 d’agost), ‘Spiderman lejos de casa’ (8 d’agost), ‘Thi-Mai. Rumbo a Vietnam’ (15 d’agost), ‘Mascotas 2’ (22 d’agost) i ‘La casa del reloj en la pared’ (29 d’agost). 

 

En definitiva, «una cartellera pensada per a tots els públics i tots els gustos amb la finalitat d’entretindre als veïns i que puguen passar les nits del cap de setmana fora de les seues cases, però sempre de manera segura», ha destacat la regidora de Cultura, Susi Ferrer.

 

En este sentit, les sessions de cinema compliran amb totes les normes d’higiene i seguretat, pel que hi haurà un recinte habilitat amb cadires que mantindran les mesures de distanciament social i a on el públic haurà de portar la seua mascareta, accedint per una entrada en la que hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic. Per a evitar aglomeracions, es recomana assistir abans de què comence la pel·lícula, totes elles a les 22.30 hores, i és necessari portar el DNI

 

Totes les sessions són gratuïtes, encara que l’aforament és limitat. La plaça de la Llibertat tindrà una capacitat aproximada de 300 persones i la plaça de l’Església i Pintor Miró, 200 cada una. Per això, una persona assistirà al públic per a oferir-los un seient segons el número de persones que acudisquen de cada família (un màxim de 5 persones). 

 

Una altra de les novetats enguany és que s’ha disposat d’un codi QR per a cada pel·lícula en els OPIS (Mobiliari Urbà com a Punt d’Informació) que estan situats per la ciutat i a on s’anuncien les pel·lícules de ‘Cinema a la Plaça’. D’esta manera, el públic pot arrimar-se per a mirar el programa i escanejar amb el seu mòbil el codi per a poder vore el tràiler i elegir els seus films preferits. 

Últimes notícies

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.
FILMOTECA D'ESTIU