Luis i Pablo, concursants de ‘Pasapalabra’, esclaten i fan perillar el programa

 

Luis de Lama i Pablo Díaz s’han convertit en els concursants estrella de ‘Pasapalabra‘. El seu èxit no només ha situat al concurs presentat per Roberto Leal com un dels espais més vistos en la seua franja horària, sinó que també ha provocat que l’informatiu presentat per Vicente Vallés haja conseguit prendre-li el lideratge a Pedro Piqueras, cosa que no passava des de feia anys.

 

Com sol passar quan uns participants es disputen amb feresa la seua continuïtat en el concurs i l’anhelat premi -el vam vore en ‘Boom!’ amb equips com ‘Rockcampers’ o ‘Las Extremis’- l’audiència seguix amb intriga per ser testimonis del desenllaç i es posicionen en un bàndol o un altre traslladant el concurs a les xarxes socials.

 

Els concursants de ‘Pasapalabra’ esgoten la seua paciència

La xarxa social Twitter s’ha convertit en el camp de batalla per als seguidors de Luis de Lama i Pablo Díaz. Els bàndols estan clarament definits i els seus respectius fans no han deixat passar l’oportunitat per defensar el seu concursant preferit assenyalant, el que segons ells, consideren una actitud poc deportiva.

 

En esta ocasió han sigut els contraris a Luis de Lama els que han criticat que el concursant tinguera un gest de menyspreu cap a Pablo Díaz. Un fet que el mateix concursant ha negat públicament a través de les xarxes socials.

 

«No acostumo a entrar en este joc, però estic cansat de tonteries i estupideses. Admiro profundament a @pablodiazviolin, tant de bo sabera la meitat de tot el que sap ell. És el meu company i amic i mai li faltaria el respecte i el que veja això té un problema seriós i necessita ajuda», es defensava Lluís.

 

El seu missatge ha sigut recollit pel mateix Pablo qui no ha dubtat en eixir a defensar al seu company de ‘Pasapalabra’: «El mateix dic, Luis!! Ets, a demés d’un home molt preparat, un tros de pa. El ‘rosco’ és el nostre únic enemic! Gràcies per tots estos grans programes que ens dones. I un consell al (molt reduït) número de ‘haters’: tombar-vos al sofà i simplement gaudiu del programa, ‘home’! :)», responia.

 

A voltes amb ‘El Rosco’

Al marge de la polèmica que els seguidors volen crear amb la presumpta mala relació entre els concursants de ‘Pasapalabra’ i que ells mateixos s’han encarregat de negar de manera rotunda, els espectadors han assenyalat que hi ha un tracte de favor cap a un concursant o l’altre en ‘El Rosco’.

 

Concretament afirmen que la prova més popular del concurs té una gran diferència pel que fa a la dificultat depenent del concursant, el que fa pensar sobre la imparcialitat que pot haver-hi en ‘Pasapalabra‘. Sobre això també s’ha pronunciat Pablo Díaz assegurant que ‘El Rosco’ és igual de difícil per un que per l’altre.

 

«Ah; i els ‘roscos’ SÍ són equitatius! De vegades, només els que ‘opositem’ per al programa el podem apreciar realment, i per la gran audiència potser és més difícil. Però US ASSEGUREM que sempre hi ha el mateix número de ‘panys’ en cada ‘rosco’. Els guionistes mai fallen», ha dit de forma contundent el músic defensant el treball de l’equip encarregat d’elaborar les preguntes de la prova i la transparència de ‘Pasapalabra’.

 

Pablo Díaz, el concursant més polèmic de ‘Pasapalabra’

No és la primera vegada que Pablo Díaz ha sigut criticat en les xarxes socials. Fa uns mesos, els espectadors no van vore bé que assegurara saber les 25 respostes que el seu contrincant en aquell temps, Nacho Mangut, tenia en el seu ‘rosco’. Els usuaris de les xarxes socials van vore en la seua actitud menyspreu cap al seu company i va ser durament criticat.

 

Després de la polèmica que va sorgir, Pablo Díaz va haver de respondre assegurant que Nacho i ell «eren bons amics» i va demanar disculpes per les seues paraules assegurant que ho fa «sense voler» perquè és «com una olla de pressió». A diferència d’esta última polèmica sorgida amb Luis de Lama, Pablo va agrair els comentaris «per millorar en el futur».

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.