Luis i Pablo, concursants de ‘Pasapalabra’, esclaten i fan perillar el programa

 

Luis de Lama i Pablo Díaz s’han convertit en els concursants estrella de ‘Pasapalabra‘. El seu èxit no només ha situat al concurs presentat per Roberto Leal com un dels espais més vistos en la seua franja horària, sinó que també ha provocat que l’informatiu presentat per Vicente Vallés haja conseguit prendre-li el lideratge a Pedro Piqueras, cosa que no passava des de feia anys.

 

Com sol passar quan uns participants es disputen amb feresa la seua continuïtat en el concurs i l’anhelat premi -el vam vore en ‘Boom!’ amb equips com ‘Rockcampers’ o ‘Las Extremis’- l’audiència seguix amb intriga per ser testimonis del desenllaç i es posicionen en un bàndol o un altre traslladant el concurs a les xarxes socials.

 

Els concursants de ‘Pasapalabra’ esgoten la seua paciència

La xarxa social Twitter s’ha convertit en el camp de batalla per als seguidors de Luis de Lama i Pablo Díaz. Els bàndols estan clarament definits i els seus respectius fans no han deixat passar l’oportunitat per defensar el seu concursant preferit assenyalant, el que segons ells, consideren una actitud poc deportiva.

 

En esta ocasió han sigut els contraris a Luis de Lama els que han criticat que el concursant tinguera un gest de menyspreu cap a Pablo Díaz. Un fet que el mateix concursant ha negat públicament a través de les xarxes socials.

 

«No acostumo a entrar en este joc, però estic cansat de tonteries i estupideses. Admiro profundament a @pablodiazviolin, tant de bo sabera la meitat de tot el que sap ell. És el meu company i amic i mai li faltaria el respecte i el que veja això té un problema seriós i necessita ajuda», es defensava Lluís.

 

El seu missatge ha sigut recollit pel mateix Pablo qui no ha dubtat en eixir a defensar al seu company de ‘Pasapalabra’: «El mateix dic, Luis!! Ets, a demés d’un home molt preparat, un tros de pa. El ‘rosco’ és el nostre únic enemic! Gràcies per tots estos grans programes que ens dones. I un consell al (molt reduït) número de ‘haters’: tombar-vos al sofà i simplement gaudiu del programa, ‘home’! :)», responia.

 

A voltes amb ‘El Rosco’

Al marge de la polèmica que els seguidors volen crear amb la presumpta mala relació entre els concursants de ‘Pasapalabra’ i que ells mateixos s’han encarregat de negar de manera rotunda, els espectadors han assenyalat que hi ha un tracte de favor cap a un concursant o l’altre en ‘El Rosco’.

 

Concretament afirmen que la prova més popular del concurs té una gran diferència pel que fa a la dificultat depenent del concursant, el que fa pensar sobre la imparcialitat que pot haver-hi en ‘Pasapalabra‘. Sobre això també s’ha pronunciat Pablo Díaz assegurant que ‘El Rosco’ és igual de difícil per un que per l’altre.

 

«Ah; i els ‘roscos’ SÍ són equitatius! De vegades, només els que ‘opositem’ per al programa el podem apreciar realment, i per la gran audiència potser és més difícil. Però US ASSEGUREM que sempre hi ha el mateix número de ‘panys’ en cada ‘rosco’. Els guionistes mai fallen», ha dit de forma contundent el músic defensant el treball de l’equip encarregat d’elaborar les preguntes de la prova i la transparència de ‘Pasapalabra’.

 

Pablo Díaz, el concursant més polèmic de ‘Pasapalabra’

No és la primera vegada que Pablo Díaz ha sigut criticat en les xarxes socials. Fa uns mesos, els espectadors no van vore bé que assegurara saber les 25 respostes que el seu contrincant en aquell temps, Nacho Mangut, tenia en el seu ‘rosco’. Els usuaris de les xarxes socials van vore en la seua actitud menyspreu cap al seu company i va ser durament criticat.

 

Després de la polèmica que va sorgir, Pablo Díaz va haver de respondre assegurant que Nacho i ell «eren bons amics» i va demanar disculpes per les seues paraules assegurant que ho fa «sense voler» perquè és «com una olla de pressió». A diferència d’esta última polèmica sorgida amb Luis de Lama, Pablo va agrair els comentaris «per millorar en el futur».

Últimes notícies

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.