16.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Luis i Pablo, concursants de ‘Pasapalabra’, esclaten i fan perillar el programa

 

Luis de Lama i Pablo Díaz s’han convertit en els concursants estrella de ‘Pasapalabra‘. El seu èxit no només ha situat al concurs presentat per Roberto Leal com un dels espais més vistos en la seua franja horària, sinó que també ha provocat que l’informatiu presentat per Vicente Vallés haja conseguit prendre-li el lideratge a Pedro Piqueras, cosa que no passava des de feia anys.

 

Com sol passar quan uns participants es disputen amb feresa la seua continuïtat en el concurs i l’anhelat premi -el vam vore en ‘Boom!’ amb equips com ‘Rockcampers’ o ‘Las Extremis’- l’audiència seguix amb intriga per ser testimonis del desenllaç i es posicionen en un bàndol o un altre traslladant el concurs a les xarxes socials.

 

Els concursants de ‘Pasapalabra’ esgoten la seua paciència

La xarxa social Twitter s’ha convertit en el camp de batalla per als seguidors de Luis de Lama i Pablo Díaz. Els bàndols estan clarament definits i els seus respectius fans no han deixat passar l’oportunitat per defensar el seu concursant preferit assenyalant, el que segons ells, consideren una actitud poc deportiva.

 

En esta ocasió han sigut els contraris a Luis de Lama els que han criticat que el concursant tinguera un gest de menyspreu cap a Pablo Díaz. Un fet que el mateix concursant ha negat públicament a través de les xarxes socials.

 

«No acostumo a entrar en este joc, però estic cansat de tonteries i estupideses. Admiro profundament a @pablodiazviolin, tant de bo sabera la meitat de tot el que sap ell. És el meu company i amic i mai li faltaria el respecte i el que veja això té un problema seriós i necessita ajuda», es defensava Lluís.

 

El seu missatge ha sigut recollit pel mateix Pablo qui no ha dubtat en eixir a defensar al seu company de ‘Pasapalabra’: «El mateix dic, Luis!! Ets, a demés d’un home molt preparat, un tros de pa. El ‘rosco’ és el nostre únic enemic! Gràcies per tots estos grans programes que ens dones. I un consell al (molt reduït) número de ‘haters’: tombar-vos al sofà i simplement gaudiu del programa, ‘home’! :)», responia.

 

A voltes amb ‘El Rosco’

Al marge de la polèmica que els seguidors volen crear amb la presumpta mala relació entre els concursants de ‘Pasapalabra’ i que ells mateixos s’han encarregat de negar de manera rotunda, els espectadors han assenyalat que hi ha un tracte de favor cap a un concursant o l’altre en ‘El Rosco’.

 

Concretament afirmen que la prova més popular del concurs té una gran diferència pel que fa a la dificultat depenent del concursant, el que fa pensar sobre la imparcialitat que pot haver-hi en ‘Pasapalabra‘. Sobre això també s’ha pronunciat Pablo Díaz assegurant que ‘El Rosco’ és igual de difícil per un que per l’altre.

 

«Ah; i els ‘roscos’ SÍ són equitatius! De vegades, només els que ‘opositem’ per al programa el podem apreciar realment, i per la gran audiència potser és més difícil. Però US ASSEGUREM que sempre hi ha el mateix número de ‘panys’ en cada ‘rosco’. Els guionistes mai fallen», ha dit de forma contundent el músic defensant el treball de l’equip encarregat d’elaborar les preguntes de la prova i la transparència de ‘Pasapalabra’.

 

Pablo Díaz, el concursant més polèmic de ‘Pasapalabra’

No és la primera vegada que Pablo Díaz ha sigut criticat en les xarxes socials. Fa uns mesos, els espectadors no van vore bé que assegurara saber les 25 respostes que el seu contrincant en aquell temps, Nacho Mangut, tenia en el seu ‘rosco’. Els usuaris de les xarxes socials van vore en la seua actitud menyspreu cap al seu company i va ser durament criticat.

 

Després de la polèmica que va sorgir, Pablo Díaz va haver de respondre assegurant que Nacho i ell «eren bons amics» i va demanar disculpes per les seues paraules assegurant que ho fa «sense voler» perquè és «com una olla de pressió». A diferència d’esta última polèmica sorgida amb Luis de Lama, Pablo va agrair els comentaris «per millorar en el futur».

Últimes notícies

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.

Pérez Llorca evita la confrontació amb Bernabé per la dana i l’emplaça al diàleg

El president ha evitat contestar a les crítiques de Pilar Bernabé per la gestió de la dana i la postdana i l'ha cridada a obrir vies d'entesa. Ha assenyalat que la ciutadania ja valora la gestió i ha reivindicat una comissió mixta després de la seua reunió amb Pedro Sánchez.