Luis i Pablo, concursants de ‘Pasapalabra’, esclaten i fan perillar el programa

 

Luis de Lama i Pablo Díaz s’han convertit en els concursants estrella de ‘Pasapalabra‘. El seu èxit no només ha situat al concurs presentat per Roberto Leal com un dels espais més vistos en la seua franja horària, sinó que també ha provocat que l’informatiu presentat per Vicente Vallés haja conseguit prendre-li el lideratge a Pedro Piqueras, cosa que no passava des de feia anys.

 

Com sol passar quan uns participants es disputen amb feresa la seua continuïtat en el concurs i l’anhelat premi -el vam vore en ‘Boom!’ amb equips com ‘Rockcampers’ o ‘Las Extremis’- l’audiència seguix amb intriga per ser testimonis del desenllaç i es posicionen en un bàndol o un altre traslladant el concurs a les xarxes socials.

 

Els concursants de ‘Pasapalabra’ esgoten la seua paciència

La xarxa social Twitter s’ha convertit en el camp de batalla per als seguidors de Luis de Lama i Pablo Díaz. Els bàndols estan clarament definits i els seus respectius fans no han deixat passar l’oportunitat per defensar el seu concursant preferit assenyalant, el que segons ells, consideren una actitud poc deportiva.

 

En esta ocasió han sigut els contraris a Luis de Lama els que han criticat que el concursant tinguera un gest de menyspreu cap a Pablo Díaz. Un fet que el mateix concursant ha negat públicament a través de les xarxes socials.

 

«No acostumo a entrar en este joc, però estic cansat de tonteries i estupideses. Admiro profundament a @pablodiazviolin, tant de bo sabera la meitat de tot el que sap ell. És el meu company i amic i mai li faltaria el respecte i el que veja això té un problema seriós i necessita ajuda», es defensava Lluís.

 

El seu missatge ha sigut recollit pel mateix Pablo qui no ha dubtat en eixir a defensar al seu company de ‘Pasapalabra’: «El mateix dic, Luis!! Ets, a demés d’un home molt preparat, un tros de pa. El ‘rosco’ és el nostre únic enemic! Gràcies per tots estos grans programes que ens dones. I un consell al (molt reduït) número de ‘haters’: tombar-vos al sofà i simplement gaudiu del programa, ‘home’! :)», responia.

 

A voltes amb ‘El Rosco’

Al marge de la polèmica que els seguidors volen crear amb la presumpta mala relació entre els concursants de ‘Pasapalabra’ i que ells mateixos s’han encarregat de negar de manera rotunda, els espectadors han assenyalat que hi ha un tracte de favor cap a un concursant o l’altre en ‘El Rosco’.

 

Concretament afirmen que la prova més popular del concurs té una gran diferència pel que fa a la dificultat depenent del concursant, el que fa pensar sobre la imparcialitat que pot haver-hi en ‘Pasapalabra‘. Sobre això també s’ha pronunciat Pablo Díaz assegurant que ‘El Rosco’ és igual de difícil per un que per l’altre.

 

«Ah; i els ‘roscos’ SÍ són equitatius! De vegades, només els que ‘opositem’ per al programa el podem apreciar realment, i per la gran audiència potser és més difícil. Però US ASSEGUREM que sempre hi ha el mateix número de ‘panys’ en cada ‘rosco’. Els guionistes mai fallen», ha dit de forma contundent el músic defensant el treball de l’equip encarregat d’elaborar les preguntes de la prova i la transparència de ‘Pasapalabra’.

 

Pablo Díaz, el concursant més polèmic de ‘Pasapalabra’

No és la primera vegada que Pablo Díaz ha sigut criticat en les xarxes socials. Fa uns mesos, els espectadors no van vore bé que assegurara saber les 25 respostes que el seu contrincant en aquell temps, Nacho Mangut, tenia en el seu ‘rosco’. Els usuaris de les xarxes socials van vore en la seua actitud menyspreu cap al seu company i va ser durament criticat.

 

Després de la polèmica que va sorgir, Pablo Díaz va haver de respondre assegurant que Nacho i ell «eren bons amics» i va demanar disculpes per les seues paraules assegurant que ho fa «sense voler» perquè és «com una olla de pressió». A diferència d’esta última polèmica sorgida amb Luis de Lama, Pablo va agrair els comentaris «per millorar en el futur».

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.