Luis i Pablo, concursants de ‘Pasapalabra’, esclaten i fan perillar el programa

 

Luis de Lama i Pablo Díaz s’han convertit en els concursants estrella de ‘Pasapalabra‘. El seu èxit no només ha situat al concurs presentat per Roberto Leal com un dels espais més vistos en la seua franja horària, sinó que també ha provocat que l’informatiu presentat per Vicente Vallés haja conseguit prendre-li el lideratge a Pedro Piqueras, cosa que no passava des de feia anys.

 

Com sol passar quan uns participants es disputen amb feresa la seua continuïtat en el concurs i l’anhelat premi -el vam vore en ‘Boom!’ amb equips com ‘Rockcampers’ o ‘Las Extremis’- l’audiència seguix amb intriga per ser testimonis del desenllaç i es posicionen en un bàndol o un altre traslladant el concurs a les xarxes socials.

 

Els concursants de ‘Pasapalabra’ esgoten la seua paciència

La xarxa social Twitter s’ha convertit en el camp de batalla per als seguidors de Luis de Lama i Pablo Díaz. Els bàndols estan clarament definits i els seus respectius fans no han deixat passar l’oportunitat per defensar el seu concursant preferit assenyalant, el que segons ells, consideren una actitud poc deportiva.

 

En esta ocasió han sigut els contraris a Luis de Lama els que han criticat que el concursant tinguera un gest de menyspreu cap a Pablo Díaz. Un fet que el mateix concursant ha negat públicament a través de les xarxes socials.

 

«No acostumo a entrar en este joc, però estic cansat de tonteries i estupideses. Admiro profundament a @pablodiazviolin, tant de bo sabera la meitat de tot el que sap ell. És el meu company i amic i mai li faltaria el respecte i el que veja això té un problema seriós i necessita ajuda», es defensava Lluís.

 

El seu missatge ha sigut recollit pel mateix Pablo qui no ha dubtat en eixir a defensar al seu company de ‘Pasapalabra’: «El mateix dic, Luis!! Ets, a demés d’un home molt preparat, un tros de pa. El ‘rosco’ és el nostre únic enemic! Gràcies per tots estos grans programes que ens dones. I un consell al (molt reduït) número de ‘haters’: tombar-vos al sofà i simplement gaudiu del programa, ‘home’! :)», responia.

 

A voltes amb ‘El Rosco’

Al marge de la polèmica que els seguidors volen crear amb la presumpta mala relació entre els concursants de ‘Pasapalabra’ i que ells mateixos s’han encarregat de negar de manera rotunda, els espectadors han assenyalat que hi ha un tracte de favor cap a un concursant o l’altre en ‘El Rosco’.

 

Concretament afirmen que la prova més popular del concurs té una gran diferència pel que fa a la dificultat depenent del concursant, el que fa pensar sobre la imparcialitat que pot haver-hi en ‘Pasapalabra‘. Sobre això també s’ha pronunciat Pablo Díaz assegurant que ‘El Rosco’ és igual de difícil per un que per l’altre.

 

«Ah; i els ‘roscos’ SÍ són equitatius! De vegades, només els que ‘opositem’ per al programa el podem apreciar realment, i per la gran audiència potser és més difícil. Però US ASSEGUREM que sempre hi ha el mateix número de ‘panys’ en cada ‘rosco’. Els guionistes mai fallen», ha dit de forma contundent el músic defensant el treball de l’equip encarregat d’elaborar les preguntes de la prova i la transparència de ‘Pasapalabra’.

 

Pablo Díaz, el concursant més polèmic de ‘Pasapalabra’

No és la primera vegada que Pablo Díaz ha sigut criticat en les xarxes socials. Fa uns mesos, els espectadors no van vore bé que assegurara saber les 25 respostes que el seu contrincant en aquell temps, Nacho Mangut, tenia en el seu ‘rosco’. Els usuaris de les xarxes socials van vore en la seua actitud menyspreu cap al seu company i va ser durament criticat.

 

Després de la polèmica que va sorgir, Pablo Díaz va haver de respondre assegurant que Nacho i ell «eren bons amics» i va demanar disculpes per les seues paraules assegurant que ho fa «sense voler» perquè és «com una olla de pressió». A diferència d’esta última polèmica sorgida amb Luis de Lama, Pablo va agrair els comentaris «per millorar en el futur».

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.