Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

 

Este dijous, 1 de octubre, Sanitat ha publicat l’última actualització de xifres de coronavirus en Espanya, amb 3.715 casos nous de coronavirus en les últimes hores. Per tant, el total d’infectats espanyols des de què va començar la pandèmia ascendix als 778.607 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 547 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 31.973, 182 més que des de l’última actualització.

 

En l’última actualització, Madrid és, un dia més, la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, la capital del país ha notificat 1.206 nous contagis, una xifra molt per davall de la registrada la passada setmanes, amb més de mil contagis al dia. Li seguixen País Basc, amb 367 positius i Aragó amb 341.

 

Respecte a les morts, 172 corresponen a Madrid. En segona posició es troba Andalusia, amb 77 defuncions.

Últimes notícies

Els Javis registren ‘La bola negra’ com a marca per a cinema i publicitat en tota la UE

El títol de la pel·lícula ‘La bola negra’, dels directors Javier Calvo i Javier Ambrossi, s’ha registrat com a marca a la UE per a serveis de màrqueting, publicitat, cinema i televisió durant deu anys.

Un nou pla sanitari invertirà 2.459 milions i crearà 2.000 llits als hospitals valencians

El president de la Generalitat, Juanfan Pérez Llorca, ha anunciat el 'Pla Avancem Salut', amb 2.459 milions d’euros per a la sanitat pública valenciana, 2.000 llits hospitalaris nous, reforç de l’Atenció Primària i vint punts d’atenció 24 hores.

Pérez Llorca obri el debat de Política general amb un missatge a les víctimes de la dana

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha obert el debat de Política general a Les Corts amb un record i un missatge d’empatia cap a les víctimes de la dana de 2024. El ple ha començat també amb un reconeixement emotiu a Concha, ujier que s’ha jubilat després de 35 anys de servici.

Mompó admet que la gestió de la DANA va ser un desastre però nega haver mentit

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, ha admés en el Congrés que la gestió de la DANA de 2024 va ser un desastre, però ha insistit que no ha mentit en les seues versions sobre la tragèdia, en què van morir 232 persones.

La fiscal valenciana Susana Gisbert ratifica al Suprem la denúncia contra Alvise per l’assetjament a ella i a la seua filla

La fiscal delegada de delictes d’odi de València, Susana Gisbert, ha ratificat davant el Tribunal Suprem la denúncia contra l’eurodiputat Luis Pérez Fernández, Alvise, per publicacions en Telegram que, segons sosté, van desencadenar una onada de missatges amenaçadors contra ella i la seua filla. La causa forma part de les sis investigacions que el Suprem manté obertes contra l’eurodiputat.

Aemet activa l’avís taronja per forts aiguats de matinada a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a la matinada de dimarts l’avís taronja per precipitacions de fins a 80 litres en 3 o 4 hores a l’interior de Castelló i nord de València, i manté diversos avisos grocs per pluges i tronades a l’interior valencià.

El ple d’Elx veta que xiquetes i dones participen en el Misteri

El ple municipal d’Elx ha tombat una moció de Compromís, amb el suport del PSPV-PSOE, que demanava obrir la Escolania i les representacions del Misteri d’Elx a xiquetes i dones. PP i Vox han votat en contra al·legant la defensa de la tradició i del caràcter religiós de la Festa.

La víctima de violència masclista de Benidorm no havia denunciat la seua parella

La dona assassinada amb arma blanca a Benidorm, la brasilera Meriane, no havia presentat cap denúncia per violència masclista contra la seua parella, també detingut, junt amb dos encobridors que haurien ajudat a traslladar el cadàver.