485 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este divendres, 14 d’agost, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 485 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.486 en total.

 

Dels 485 casos nous, 347 s’han diagnosticat en la província de València, 97 en la d’Alacant, 37 en la província de Castelló i 4 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 16.791 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 218 persones, 19 més que en les últimes 24 hores. D’elles, 24 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 264 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 20.376 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 19 residències de majors: 8 en la província d’Alacant i 11 en la de València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 3 una en la província d’Alacant i dos en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 16.971 (PCR)

  • València: 9.366
  • Alacant: 5.353
  • Castelló: 2.057
  • 15 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.486

  • València: 741
  • Alacant: 518
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 14/08 (Dades a 13/08)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 740 | 65 | 63
  • Alcoi: 439 | 31 | 116
  • Castelló: 795 | 87 | 84
  • Dénia: 265 | 63 | 19
  • Elda: 567 | 43 | 56
  • Elx: 588 | 110 | 13
  • Elx – Crevillent: 435 | 145 | 12
  • Gandia: 424 | 45 | 28
  • La Marina Baixa: 835 | 68 | 111
  • La Plana: 784 | 29 | 101
  • La Ribera: 636 | 79 | 38
  • Manises: 640 | 113 | 70
  • Orihuela: 285 | 79 | 24
  • Requena: 494 | 29 | 77
  • Sagunt: 365 | 20 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 595 | 62 | 45
  • Torrevieja: 507 | 52 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.072 | 252 | 65
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.140 | 314 | 86
  • València Dr. Peset: 1.208 | 374 | 74
  • València hospital General: 1.476 | 336 | 134
  • València La Fe: 1.300 | 353 | 98
  • Vinaròs: 339 | 30 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 366 | 61 | 41
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.