485 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes 72 hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dilluns, 17 d’agost, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 715 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.486 en total.

 

Dels 715 casos nous, 493 s’han diagnosticat en la província de València, 178 en la d’Alacant, 38 en la província de Castelló i 6 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 17.506 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 275 persones, 57 més que en les últimes 24 hores. D’elles, 32 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 522 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 21.172 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 19 residències de majors: 8 en la província d’Alacant i 11 en la de València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 3 una en la província d’Alacant i dos en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 17.506 (PCR)

  • València: 9.859
  • Alacant: 5.531
  • Castelló: 2.095
  • 6 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.486

  • València: 741
  • Alacant: 518
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 18/08 (Dades a 17/08)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 784 | 97 | 63
  • Alcoi: 450 | 40 | 116
  • Castelló: 839 | 113 | 84
  • Dénia: 298 | 91 | 19
  • Elda: 578 | 37 | 56
  • Elx: 597 | 86 | 13
  • Elx – Crevillent: 453 | 102 | 12
  • Gandia: 441 | 48 | 28
  • La Marina Baixa: 887 | 98 | 111
  • La Plana: 795 | 31 | 101
  • La Ribera: 661 | 78 | 38
  • Manises: 667 | 97 | 70
  • Orihuela: 317 | 72 | 24
  • Requena: 504 | 28 | 77
  • Sagunt: 380 | 31 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 622 | 65 | 45
  • Torrevieja: 545 | 83 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.158 | 298 | 65
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.251 | 345 | 86
  • València Dr. Peset: 1.374 | 454 | 74
  • València hospital General: 1.716 | 483 | 134
  • València La Fe: 1.415 | 376 | 98
  • Vinaròs: 357 | 39 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 396 | 77 | 41

Últimes notícies

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.