41 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este divendres, 17 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 41 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.476 en total.

 

Dels 41 casos nous de hui, 31 s’han diagnosticat en València, 6 en Alacant i 4 en Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.941 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 67 persones, una més que en les últimes 24 hores. D’elles, 5 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 58 persones s’han recuperat en les últimes 48 hores i, en total, 17.636 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 5 residències de majors —1 en Caselló, 0 en Alacant i 4 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 2: les dos en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.941 (PCR)

  • València: 6.228
  • Alacant: 4.033
  • Castelló: 1.679
  • 2 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 17/07 (Dades a 16/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 649 | 0 | 63
  • Alcoi: 395 | 1 | 116
  • Castelló: 670 | 15 | 83
  • Dénia: 198 | 2 | 19
  • Elda: 490 | 3 | 56
  • Elx: 384 | 15 | 12
  • Elx – Crevillent: 170 | 9 | 10
  • Gandia: 220 | 19 | 28
  • La Marina Baixa: 723 | 8 | 111
  • La Plana: 731 | 16 | 101
  • La Ribera: 506 | 7 | 38
  • Manises: 454 | 12 | 70
  • Orihuela: 132 | 1 | 22
  • Requena: 462 | 7 | 78
  • Sagunt: 333 | 1 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 500 | 3 | 45
  • Torrevieja: 386 | 2 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 731 | 21 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 758 | 32 | 86
  • València Dr. Peset: 709 | 27 | 74
  • València hospital General: 1.028 | 14 | 134
  • València La Fe: 834 | 27 | 96
  • Vinaròs: 175 | 8 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 258 | 3 | 40
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén el diàleg amb taxis i VTC i subratlla que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus insistix que és impossible satisfer al mateix temps a taxis i VTC, però recalca que la Generalitat treballa amb els dos sectors per a aprovar un decret de mobilitat centrat en el servici als ciutadans.

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.