Anuncios

79 contagis i cap mort per coronavirus en les 24 últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han baixat este dimarts, 21 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 79 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.477 en total.

 

Dels 79 casos nous de hui, 36 s’han diagnosticat en València, 38 en Alacant i 5 en Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 12.191 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

Anuncios

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser positiva. Ara com ara, continuen ingressades 58 persones, una menys que en les últimes 24 hores. D’elles, 7 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 49 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.783 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 2: les dos en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 12.191 (PCR)

  • València: 6.369
  • Alacant: 4.116
  • Castelló: 1.701
  • 7 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.477

  • València: 737
  • Alacant: 513
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 21/07 (Dades a 20/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 653 | 4 | 63
  • Alcoi: 396 | 2 | 116
  • Castelló: 670 | 11 | 84
  • Dénia: 198 | 1 | 19
  • Elda: 491 | 1 | 56
  • Elx: 392 | 20 | 12
  • Elx – Crevillent: 187 | 25 | 11
  • Gandia: 263 | 62 | 28
  • La Marina Baixa: 731 | 14 | 111
  • La Plana: 734 | 18 | 101
  • La Ribera: 514 | 15 | 38
  • Manises: 470 | 23 | 70
  • Orihuela: 132 | 1 | 22
  • Requena: 461 | 4 | 78
  • Sagunt: 337 | 5 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 503 | 6 | 45
  • Torrevieja: 394 | 10 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 743 | 21 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 761 | 32 | 86
  • València Dr. Peset: 721 | 29 | 74
  • València hospital General: 1.040 | 20 | 134
  • València La Fe: 862 | 50 | 96
  • Vinaròs: 193 | 25 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 259 | 4 | 40
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.
Anuncios