14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

79 contagis i cap mort per coronavirus en les 24 últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han baixat este dimarts, 21 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 79 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.477 en total.

 

Dels 79 casos nous de hui, 36 s’han diagnosticat en València, 38 en Alacant i 5 en Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 12.191 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser positiva. Ara com ara, continuen ingressades 58 persones, una menys que en les últimes 24 hores. D’elles, 7 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 49 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.783 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 2: les dos en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 12.191 (PCR)

  • València: 6.369
  • Alacant: 4.116
  • Castelló: 1.701
  • 7 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.477

  • València: 737
  • Alacant: 513
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 21/07 (Dades a 20/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 653 | 4 | 63
  • Alcoi: 396 | 2 | 116
  • Castelló: 670 | 11 | 84
  • Dénia: 198 | 1 | 19
  • Elda: 491 | 1 | 56
  • Elx: 392 | 20 | 12
  • Elx – Crevillent: 187 | 25 | 11
  • Gandia: 263 | 62 | 28
  • La Marina Baixa: 731 | 14 | 111
  • La Plana: 734 | 18 | 101
  • La Ribera: 514 | 15 | 38
  • Manises: 470 | 23 | 70
  • Orihuela: 132 | 1 | 22
  • Requena: 461 | 4 | 78
  • Sagunt: 337 | 5 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 503 | 6 | 45
  • Torrevieja: 394 | 10 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 743 | 21 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 761 | 32 | 86
  • València Dr. Peset: 721 | 29 | 74
  • València hospital General: 1.040 | 20 | 134
  • València La Fe: 862 | 50 | 96
  • Vinaròs: 193 | 25 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 259 | 4 | 40

Últimes notícies

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca pren possessió davant el ple de Les Corts després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. L'acte tanca el tràmit iniciat amb el seu nomenament en el BOE.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts com a nou president després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. Després de jurar el càrrec, presentarà el seu programa.

Desarticulada una banda que va robar més de 420.000 euros en bicicletes d’alta gamma en robatoris fulgurants

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional detenen tres integrants relacionats amb 11 assalts en diversos punts del país

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets