301 contagis i sis morts per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
El territori valencià continua amb la incidència acumulada de coronavirus en els últims 7 dies més baixa d’Espanya. Este dilluns, 21 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 301 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR des de l’última actualització. Per la seua banda, sis persones han perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.590 en total, sis mes que […]

El territori valencià continua amb la incidència acumulada de coronavirus en els últims 7 dies més baixa d’Espanya. Este dilluns, 21 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 301 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR des de l’última actualització. Per la seua banda, sis persones han perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.590 en total, sis mes que el divendres passat.

 

Dels 301 casos nous, 3 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 144 en la d’Alacant, 154 en València i 8 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 35.296 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, actualment, continuen ingressades 498 persones, cinc més que el divendres passat. D’elles, 79 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 288 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 36.819 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, hi ha casos actius en 46 residències de majors: 3 en Castelló, 17 en la província d’Alacant i 26 en la de València. A demés, també hi ha casos en 12 centres de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 2 en Alacant i 8 en València; i en 3 centre de menors: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 2 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 35.296

Castelló: 3 nous (3.829 en total).

Alacant: 144 nous (11.561 en total).

València: 154 nous (19.898 en total).

Sense assignar: 4 nous (8 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.590

Castelló: 2 nous (236 en total).

Alacant: 2 nous (547 en total).

València: 2 nous (807 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.644 | 379 | 65
  • Alcoi: 708 | 89 | 117
  • Castelló: 1.879 | 405 | 89
  • Dénia: 1.177 | 328 | 25
  • Elda: 945 | 269 | 58
  • Elx: 922 | 136 | 13
  • Elx – Crevillent: 766 | 153 | 14
  • Gandia: 1.085 | 233 | 29
  • La Marina Baixa: 1.585 | 263 | 113
  • La Plana: 1.140 | 152 | 102
  • La Ribera: 1.262 | 264 | 39
  • Manises: 1.421 | 209 | 72
  • Orihuela: 817 | 192 | 26
  • Requena: 605 | 46 | 78
  • Sagunt: 680 | 122 | 45
  • Sant Joan d’Alacant: 1.247 | 346 | 47
  • Torrevieja: 1.151 | 237 | 66
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.967 | 228 | 71
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 2.345 | 365 | 94
  • València Dr. Peset: 2.952 | 404 | 85
  • València hospital General: 3.281 | 504 | 150
  • València La Fe: 2.684 | 382 | 105
  • Vinaròs: 568 | 87 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.042 | 199 | 50

Últimes notícies

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.