789 contagis nous i un mort per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dilluns, 31 d’agost, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 789 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, una persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.510 en total.

 

Dels 789 casos nous, 591 s’han diagnosticat en la província de València, 178 en la d’Alacant i 20 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 24.126 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 373 persones, 42  més que en les últimes hores. D’elles, 45 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes 955 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 25.584 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 36 residències de majors: 3 en Castelló, 13 en la província d’Alacant i 20 en la de València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 5: una en Castelló, dos en la província d’Alacant i dos en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 24.126 

  • Alacant: 163 nous (7.448 en total).
  • Castelló: 53 nous (2.658 en total).
  • València: 348 nous (14.019 en total).
  • Sense assignar: 1 nou (50 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.510

  • Alacant: 0 nou (519 en total).
  • Castelló: 0 nou (227 en total).
  • València: 0 nou (764 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

  • Alacant Hospital General: 956 | 211 | 63

  • Alcoi: 541 | 101 | 117
  • Castelló: 1.090 | 271 | 84
  • Dénia: 535 | 251 | 19
  • Elda: 624 | 53 | 56
  • Elx: 711 | 106 | 13
  • Elx – Crevillent: 539 | 90 | 12
  • Gandia: 598 | 169 | 29
  • La Marina Baixa: 1.092 | 224 | 111
  • La Plana: 884 | 100 | 101
  • La Ribera: 801 | 134 | 38
  • Manises: 957 | 245 | 70
  • Orihuela: 476 | 160 | 24
  • Requena: 532 | 32 | 77
  • Sagunt: 440 | 67 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 748 | 148 | 45
  • Torrevieja: 676 | 136 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.433 | 313 | 68
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.596 | 404 | 88
  • València Dr. Peset: 1.871 | 587 | 77
  • València Hospital General: 2.135 | 570 | 142
  • València la Fe: 1.846 | 477 | 99
  • Vinaròs: 421 | 62 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 533 | 150 | 42
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.