15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

37 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

Els contagis per coronavirus han pujat este dilluns, 6 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 37 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.475 en total.

 

Dels 37 casos nous de hui, 24 s'han diagnosticat en València, 7 en Alacant, 6 en Castelló i 3 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s'han confirmat 11.670 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l'anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d'anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència continua sent positiva. Ara com ara, continuen ingressades 51 persones, una menys que en les últimes 72 hores D'elles, 4 es troben ingressades en UCI, una menys que el passat divendres. Respecte de les altes, 102 persones s'han recuperat en les últimes 72 hores i, en total, 17.014 pacients han superat la malaltia.

 

D'altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 6 residències de majors —1 en Alacant i 5 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.670 (PCR)

  • València: 6.041
  • Alacant: 3.988
  • Castelló: 1.638
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.475

  • València: 736
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 03/07 (Dades a 02/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 654 | 26 | 83
  • Sagunt: 332 | 1 | 43
  • Requena: 455 | 16 | 78
  • València hospital General: 1.011 | 25 | 134
  • València Dr. Peset: 678 | 20 | 73
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Elda: 486 | 6 | 56
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Elx – Crevillent: 161 | 1 | 10
  • Vinaròs: 165 | 4 | 30
  • La Plana: 714 | 4 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 724 | 11 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 708 | 7 | 63
  • València La Fe: 803 | 13 | 96
  • La Ribera: 499 | 2 | 38
  • Gandia: 200 | 0 | 28
  • Dénia: 196 | 0 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 711 | 2 | 111
  • Sant Joan d'Alacant: 497 | 4 | 45
  • Alacant Hospital General: 648 | 1 | 63
  • Elx: 369 | 0 | 12
  • Torrevieja: 383 | 1 | 58
  • Manises: 442 | 4 | 70

Últimes notícies

València activa 510 policies i un ampli dispositiu de trànsit per a la Marató

L'Ajuntament ha dissenyat un operatiu amb 510 agents i ajustos en trànsit i transport per a la Marató de València. Hi haurà talls progressius des del divendres.

El PSPV acusa a Pradas de completar el puzle de mentides del PP i exigix l’acta de Mazón

El PSPV ha acusat a Salomé Pradas de completar el puzle de mentides del PP després de la seua entrevista i ha demanat al PP exigir l'acta a Carlos Mazón perquè declare sense aforament. A més, ha reclamat recuperar el lloc del grup en la Mesa de Les Corts i ha criticat a Juanfran Pérez Llorca per prioritzar actes partidistes.

La Associació Víctimes 29 d’octubre acusa a Salomé Pradas de ‘teatre públic’ i qüestiona la seua credibilitat

La Associació Víctimes de la dana 29 d'octubre 2024 ha titllat de 'teatre públic' les declaracions de Salomé Pradas i ha posat en dubte la seua credibilitat. L'entitat situa algunes al·lusions a Carlos Mazón en el terreny de la defensa judicial del PP.

Compromís acusa a Salomé Pradas de seguir el guió de les mentides del PP en ‘Salvats’

Compromís considera que l'entrevista de Salomé Pradas en 'Salvats' respon a una estratègia judicial per a eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i critica l'ús del Es-Alert, l'ajuda de la UME i el paper del Cecopi.

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.