12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

37 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

Els contagis per coronavirus han pujat este dilluns, 6 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 37 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.475 en total.

 

Dels 37 casos nous de hui, 24 s'han diagnosticat en València, 7 en Alacant, 6 en Castelló i 3 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s'han confirmat 11.670 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l'anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d'anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència continua sent positiva. Ara com ara, continuen ingressades 51 persones, una menys que en les últimes 72 hores D'elles, 4 es troben ingressades en UCI, una menys que el passat divendres. Respecte de les altes, 102 persones s'han recuperat en les últimes 72 hores i, en total, 17.014 pacients han superat la malaltia.

 

D'altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 6 residències de majors —1 en Alacant i 5 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.670 (PCR)

  • València: 6.041
  • Alacant: 3.988
  • Castelló: 1.638
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.475

  • València: 736
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 03/07 (Dades a 02/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 654 | 26 | 83
  • Sagunt: 332 | 1 | 43
  • Requena: 455 | 16 | 78
  • València hospital General: 1.011 | 25 | 134
  • València Dr. Peset: 678 | 20 | 73
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Elda: 486 | 6 | 56
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Elx – Crevillent: 161 | 1 | 10
  • Vinaròs: 165 | 4 | 30
  • La Plana: 714 | 4 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 724 | 11 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 708 | 7 | 63
  • València La Fe: 803 | 13 | 96
  • La Ribera: 499 | 2 | 38
  • Gandia: 200 | 0 | 28
  • Dénia: 196 | 0 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 711 | 2 | 111
  • Sant Joan d'Alacant: 497 | 4 | 45
  • Alacant Hospital General: 648 | 1 | 63
  • Elx: 369 | 0 | 12
  • Torrevieja: 383 | 1 | 58
  • Manises: 442 | 4 | 70

Últimes notícies

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.