18 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

Primer dia d'ús obligatori de mascareta a Terrassa

Cap persona ha perdut la vida en les últimes 48 hores | Cristóbal

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 9 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 18 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 48 hores, 1.476 en total.

 

Dels 18 casos nous de hui, 11 s’han diagnosticat en València, 2 en Alacant, 4 en Castelló i 1 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.723 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 55 persones, dos més que en les últimes 24 hores. D’elles, cap es troba ingressada en UCI. Respecte de les altes, 81 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.215 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 7 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 5 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 3: 1 en Alacant i 2 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.723 (PCR)

  • València: 6.074
  • Alacant: 3.999
  • Castelló: 1.646
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 10/07 (Dades a 9/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 648 | 0 | 63
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Castelló: 660 | 31 | 83
  • Dénia: 198 | 2 | 19
  • Elda: 490 | 7 | 56
  • Elx: 373 | 4 | 12
  • Elx – Crevillent: 163 | 2 | 10
  • Gandia: 203 | 3 | 28
  • La Marina Baixa: 720 | 8 | 111
  • La Plana: 719 | 5 | 101
  • La Ribera: 499 | 1 | 38
  • Manises: 448 | 7 | 70
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Requena: 458 | 9 | 78
  • Sagunt: 332 | 0 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 498 | 3 | 45
  • Torrevieja: 384 | 1 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 724 | 18 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 729 | 11 | 86
  • València Dr. Peset: 688 | 15 | 74
  • València hospital General: 1.022 | 22 | 134
  • València La Fe: 813 | 15 | 96
  • Vinaròs: 168 | 6 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 257 | 2 | 40

Últimes notícies

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.