18 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

Primer dia d'ús obligatori de mascareta a Terrassa

Cap persona ha perdut la vida en les últimes 48 hores | Cristóbal

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 9 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 18 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 48 hores, 1.476 en total.

 

Dels 18 casos nous de hui, 11 s’han diagnosticat en València, 2 en Alacant, 4 en Castelló i 1 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.723 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 55 persones, dos més que en les últimes 24 hores. D’elles, cap es troba ingressada en UCI. Respecte de les altes, 81 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.215 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 7 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 5 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 3: 1 en Alacant i 2 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.723 (PCR)

  • València: 6.074
  • Alacant: 3.999
  • Castelló: 1.646
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 10/07 (Dades a 9/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 648 | 0 | 63
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Castelló: 660 | 31 | 83
  • Dénia: 198 | 2 | 19
  • Elda: 490 | 7 | 56
  • Elx: 373 | 4 | 12
  • Elx – Crevillent: 163 | 2 | 10
  • Gandia: 203 | 3 | 28
  • La Marina Baixa: 720 | 8 | 111
  • La Plana: 719 | 5 | 101
  • La Ribera: 499 | 1 | 38
  • Manises: 448 | 7 | 70
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Requena: 458 | 9 | 78
  • Sagunt: 332 | 0 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 498 | 3 | 45
  • Torrevieja: 384 | 1 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 724 | 18 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 729 | 11 | 86
  • València Dr. Peset: 688 | 15 | 74
  • València hospital General: 1.022 | 22 | 134
  • València La Fe: 813 | 15 | 96
  • Vinaròs: 168 | 6 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 257 | 2 | 40
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.