El Corte Inglés sorteja un Kia Stonic pel seu 50 Aniversari a València

 

Totes les compres presencials realitzades als centres d’El Corte Inglés de València des de hui 1 de setembre fins al 30 d’octubre, per import superior a 50 euros, donen dret a participar en el sorteig d’un Kia Stonic, amb motiu del 50 Aniversari d’El Corte Inglés a la ciutat.

El Corte Inglés ha arribat a un acord amb els dos concessionaris de la signatura coreana a València,  Mercamoto i Autopista Sud, per a procedir al sorteig d’un Kia Stonic Versió 1.2 DPI 62kW (84CV) Concept, entre els clients d’El Corte Inglés com a colofó al seu 50 Aniversari a València.

El Kia Stonic estarà exposat durant tot el període a la planta de carrer de tots els centres d’El Corte Inglés a València: Pintor Sorolla / Colom, Nou Centre, avinguda de França i Ademús.

D’esta manera, els clients d’El Corte Inglés que desitgen participar en el sorteig del Kia Stonic hauran de “punxar” a l’enllaç creat específicament amb el codi que els apareixerà amb el tiquet de la compra.

Podran fer-ho fins al 7 de novembre sempre per les compres realitzades entre l’1 i de setembre i el 30 d’octubre. A partir d’aquí, El Corte Inglés farà el sorteig davant de notari i es lliurarà al mes de novembre el Kia Stonic a l’afortunat guanyador o guanyadora.

Les bases del sorteig es podran consultar als codis QR impresos a l’efecte en cartelleria i al web d’El Corte Inglés consultant les pàgines dels diferents centres de València.

A la foto, els responsables dels concessionaris Kia a València, José Vicente Igual i Joaquín Méndez, al costat de Pau Pérez Rico, Director Regional de Comunicació i Relacions Institucionals d’El Corte Inglés.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.