El Corte Inglés sorteja un Kia Stonic pel seu 50 Aniversari a València

 

Totes les compres presencials realitzades als centres d’El Corte Inglés de València des de hui 1 de setembre fins al 30 d’octubre, per import superior a 50 euros, donen dret a participar en el sorteig d’un Kia Stonic, amb motiu del 50 Aniversari d’El Corte Inglés a la ciutat.

El Corte Inglés ha arribat a un acord amb els dos concessionaris de la signatura coreana a València,  Mercamoto i Autopista Sud, per a procedir al sorteig d’un Kia Stonic Versió 1.2 DPI 62kW (84CV) Concept, entre els clients d’El Corte Inglés com a colofó al seu 50 Aniversari a València.

El Kia Stonic estarà exposat durant tot el període a la planta de carrer de tots els centres d’El Corte Inglés a València: Pintor Sorolla / Colom, Nou Centre, avinguda de França i Ademús.

D’esta manera, els clients d’El Corte Inglés que desitgen participar en el sorteig del Kia Stonic hauran de «punxar» a l’enllaç creat específicament amb el codi que els apareixerà amb el tiquet de la compra.

Podran fer-ho fins al 7 de novembre sempre per les compres realitzades entre l’1 i de setembre i el 30 d’octubre. A partir d’aquí, El Corte Inglés farà el sorteig davant de notari i es lliurarà al mes de novembre el Kia Stonic a l’afortunat guanyador o guanyadora.

Les bases del sorteig es podran consultar als codis QR impresos a l’efecte en cartelleria i al web d’El Corte Inglés consultant les pàgines dels diferents centres de València.

A la foto, els responsables dels concessionaris Kia a València, José Vicente Igual i Joaquín Méndez, al costat de Pau Pérez Rico, Director Regional de Comunicació i Relacions Institucionals d’El Corte Inglés.
 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.