El Corte Inglés sorteja un Kia Stonic pel seu 50 Aniversari a València

 

Totes les compres presencials realitzades als centres d’El Corte Inglés de València des de hui 1 de setembre fins al 30 d’octubre, per import superior a 50 euros, donen dret a participar en el sorteig d’un Kia Stonic, amb motiu del 50 Aniversari d’El Corte Inglés a la ciutat.

El Corte Inglés ha arribat a un acord amb els dos concessionaris de la signatura coreana a València,  Mercamoto i Autopista Sud, per a procedir al sorteig d’un Kia Stonic Versió 1.2 DPI 62kW (84CV) Concept, entre els clients d’El Corte Inglés com a colofó al seu 50 Aniversari a València.

El Kia Stonic estarà exposat durant tot el període a la planta de carrer de tots els centres d’El Corte Inglés a València: Pintor Sorolla / Colom, Nou Centre, avinguda de França i Ademús.

D’esta manera, els clients d’El Corte Inglés que desitgen participar en el sorteig del Kia Stonic hauran de “punxar” a l’enllaç creat específicament amb el codi que els apareixerà amb el tiquet de la compra.

Podran fer-ho fins al 7 de novembre sempre per les compres realitzades entre l’1 i de setembre i el 30 d’octubre. A partir d’aquí, El Corte Inglés farà el sorteig davant de notari i es lliurarà al mes de novembre el Kia Stonic a l’afortunat guanyador o guanyadora.

Les bases del sorteig es podran consultar als codis QR impresos a l’efecte en cartelleria i al web d’El Corte Inglés consultant les pàgines dels diferents centres de València.

A la foto, els responsables dels concessionaris Kia a València, José Vicente Igual i Joaquín Méndez, al costat de Pau Pérez Rico, Director Regional de Comunicació i Relacions Institucionals d’El Corte Inglés.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.