12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El Corte Inglés sorteja un Kia Stonic pel seu 50 Aniversari a València

 

Totes les compres presencials realitzades als centres d’El Corte Inglés de València des de hui 1 de setembre fins al 30 d’octubre, per import superior a 50 euros, donen dret a participar en el sorteig d’un Kia Stonic, amb motiu del 50 Aniversari d’El Corte Inglés a la ciutat.

El Corte Inglés ha arribat a un acord amb els dos concessionaris de la signatura coreana a València,  Mercamoto i Autopista Sud, per a procedir al sorteig d’un Kia Stonic Versió 1.2 DPI 62kW (84CV) Concept, entre els clients d’El Corte Inglés com a colofó al seu 50 Aniversari a València.

El Kia Stonic estarà exposat durant tot el període a la planta de carrer de tots els centres d’El Corte Inglés a València: Pintor Sorolla / Colom, Nou Centre, avinguda de França i Ademús.

D’esta manera, els clients d’El Corte Inglés que desitgen participar en el sorteig del Kia Stonic hauran de “punxar” a l’enllaç creat específicament amb el codi que els apareixerà amb el tiquet de la compra.

Podran fer-ho fins al 7 de novembre sempre per les compres realitzades entre l’1 i de setembre i el 30 d’octubre. A partir d’aquí, El Corte Inglés farà el sorteig davant de notari i es lliurarà al mes de novembre el Kia Stonic a l’afortunat guanyador o guanyadora.

Les bases del sorteig es podran consultar als codis QR impresos a l’efecte en cartelleria i al web d’El Corte Inglés consultant les pàgines dels diferents centres de València.

A la foto, els responsables dels concessionaris Kia a València, José Vicente Igual i Joaquín Méndez, al costat de Pau Pérez Rico, Director Regional de Comunicació i Relacions Institucionals d’El Corte Inglés.
 

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.