El Corte Inglés sorteja un Kia Stonic pel seu 50 Aniversari a València

 

Totes les compres presencials realitzades als centres d’El Corte Inglés de València des de hui 1 de setembre fins al 30 d’octubre, per import superior a 50 euros, donen dret a participar en el sorteig d’un Kia Stonic, amb motiu del 50 Aniversari d’El Corte Inglés a la ciutat.

El Corte Inglés ha arribat a un acord amb els dos concessionaris de la signatura coreana a València,  Mercamoto i Autopista Sud, per a procedir al sorteig d’un Kia Stonic Versió 1.2 DPI 62kW (84CV) Concept, entre els clients d’El Corte Inglés com a colofó al seu 50 Aniversari a València.

El Kia Stonic estarà exposat durant tot el període a la planta de carrer de tots els centres d’El Corte Inglés a València: Pintor Sorolla / Colom, Nou Centre, avinguda de França i Ademús.

D’esta manera, els clients d’El Corte Inglés que desitgen participar en el sorteig del Kia Stonic hauran de «punxar» a l’enllaç creat específicament amb el codi que els apareixerà amb el tiquet de la compra.

Podran fer-ho fins al 7 de novembre sempre per les compres realitzades entre l’1 i de setembre i el 30 d’octubre. A partir d’aquí, El Corte Inglés farà el sorteig davant de notari i es lliurarà al mes de novembre el Kia Stonic a l’afortunat guanyador o guanyadora.

Les bases del sorteig es podran consultar als codis QR impresos a l’efecte en cartelleria i al web d’El Corte Inglés consultant les pàgines dels diferents centres de València.

A la foto, els responsables dels concessionaris Kia a València, José Vicente Igual i Joaquín Méndez, al costat de Pau Pérez Rico, Director Regional de Comunicació i Relacions Institucionals d’El Corte Inglés.
 

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.