Creen una aplicació per a compartir cotxe i connectar pobles amb grans nuclis urbans

 

La startup valenciana Journify, especialitzada en el ‘carpooling’ per a empreses, ha creat un nou servici per a Ajuntaments que perseguix connectar pobles que no disposen de transport públic per a arribar als nuclis urbans més freqüentats, compartint cotxe en els trajectes del dia a dia.

 

Molts ciutadans d’estes localitats es desplacen quilòmetres tots els dies per a arribar a altres ciutats, en les que està el seu lloc de treball, la universitat, etc, ha informat l’entitat en un comunicat. Fins ara, es desplaçaven amb els seus cotxes privats, suposant un cost econòmic elevat al final de mes. Journify els proposa publicar els seus viatges o reservar la seua plaça en algun d’ells, amb la finalitat de compartir cotxe i també les despeses.

 

A demés d’optimitzar els viatges i el seu cost, també es reduïx l’impacte mediambiental dels desplaçaments diaris. «Volem oferir una solució per als desplaçaments diaris dels habitants de molts pobles. Existix una necessitat clara de mobilitat i Journify pretén que siga més sostenible i menys costosa», ha afirmat el CEO de Journify, Ignacio Zaballos.

 

L’APP premiarà als seus usuaris per usar este servici. Journify els bonificarà amb una sèrie de punts per trajecte fet que poden canviar en locals de la seua localitat. D’esta forma, s’incentiva el comerç de la zona. Journify està negociant amb 18 ajuntaments de la Comunitat de Madrid, el territori valencià i Andalusia la posada en marxa d’esta solució de mobilitat.

 

Creada en 2018

Journify és una startup creada en València en 2018 i especialitzada en el ‘carpooling’ per a empreses. Amb la mercantil es fan més de 80.000 desplaçaments mensuals, o cosa que és el mateix, 3.400 trajectes diaris en període laboral que solen de ser d’uns 20 quilòmetres cada un.

 

Fins al moment, els usuaris han estalviat un total de 20 tones d’emissions de CO₂ en el medi ambient. L’empresa preveu tancar 2020 amb un volum de negoci dins del seu Marketplace de 4,5 milions d’euros i ha tancat recentment una ronda de finançament de 440.000 euros liderada pel ‘Venture Lab’ especialitzat en mobilitat, B4Motion, i l’empresari David Cantolla.

 

A eixos s’ha unit també la inversió de pública d’EIT Climate-KIC, Impact Connected Car Accelerator, EIT Urban Mobility i ENISA.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.