Creen una aplicació per a compartir cotxe i connectar pobles amb grans nuclis urbans

 

La startup valenciana Journify, especialitzada en el ‘carpooling’ per a empreses, ha creat un nou servici per a Ajuntaments que perseguix connectar pobles que no disposen de transport públic per a arribar als nuclis urbans més freqüentats, compartint cotxe en els trajectes del dia a dia.

 

Molts ciutadans d’estes localitats es desplacen quilòmetres tots els dies per a arribar a altres ciutats, en les que està el seu lloc de treball, la universitat, etc, ha informat l’entitat en un comunicat. Fins ara, es desplaçaven amb els seus cotxes privats, suposant un cost econòmic elevat al final de mes. Journify els proposa publicar els seus viatges o reservar la seua plaça en algun d’ells, amb la finalitat de compartir cotxe i també les despeses.

 

A demés d’optimitzar els viatges i el seu cost, també es reduïx l’impacte mediambiental dels desplaçaments diaris. «Volem oferir una solució per als desplaçaments diaris dels habitants de molts pobles. Existix una necessitat clara de mobilitat i Journify pretén que siga més sostenible i menys costosa», ha afirmat el CEO de Journify, Ignacio Zaballos.

 

L’APP premiarà als seus usuaris per usar este servici. Journify els bonificarà amb una sèrie de punts per trajecte fet que poden canviar en locals de la seua localitat. D’esta forma, s’incentiva el comerç de la zona. Journify està negociant amb 18 ajuntaments de la Comunitat de Madrid, el territori valencià i Andalusia la posada en marxa d’esta solució de mobilitat.

 

Creada en 2018

Journify és una startup creada en València en 2018 i especialitzada en el ‘carpooling’ per a empreses. Amb la mercantil es fan més de 80.000 desplaçaments mensuals, o cosa que és el mateix, 3.400 trajectes diaris en període laboral que solen de ser d’uns 20 quilòmetres cada un.

 

Fins al moment, els usuaris han estalviat un total de 20 tones d’emissions de CO₂ en el medi ambient. L’empresa preveu tancar 2020 amb un volum de negoci dins del seu Marketplace de 4,5 milions d’euros i ha tancat recentment una ronda de finançament de 440.000 euros liderada pel ‘Venture Lab’ especialitzat en mobilitat, B4Motion, i l’empresari David Cantolla.

 

A eixos s’ha unit també la inversió de pública d’EIT Climate-KIC, Impact Connected Car Accelerator, EIT Urban Mobility i ENISA.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.