El DAESH amenaça d’atemptar contra el País Basc

 

Alerta per una nova amenaça terrorista contra Espanya. En este cas, la fundació simpatitzant amb el DAESH, Al Muntasir, ha amenaçat d’atemptar en el nostre territori, esta volta ho faria contra el País Basc, tal com ho ha avançat el diari ‘la Razón’, com es pot vore en un cartell propagandístic terrorista en les xarxes socials de l’agrupació criminal.

 

El missatge difós a través de les xarxes socials expressa en basc «només la mort» i també: «Oh croats, no hem vingut des de fora! Mai ens descobrireu. Som els vostres fills que prompte atacaran. Quan menys vos ho espereu. L’Estat Islàmic mai ens va ensenyar fronteres».

 

Sisena amenaça terrorista d’enguany

Cal destacar que des de principi d’any, Espanya ha rebut una sèrie d’amenaces terroristes. Concretament, un presumpte gihadista volia atacar Sevilla durant les grans celebracions que es fan en la ciutat per Setmana Santa. Amb tot, la policia va detindre el jove en el Marroc i van registrar la casa familiar en Andalusia.

 

En este cas, les amenaces van arribar a través d’un vídeo on el missatge era clar: «Les cèl·lules estan preparades. Els objectius designats. Estigueu preparats, vos atacarem quan menys vos ho espereu. Per si no ho sabíeu, els lleons de Barcelona es van venjar per la vostra campanya de detencions, i encara ens venjarem més».

 

En estos primers mesos d’enguany, Espanya ha rebut un total de sis amenaces del DAESH. En este sentit, el país encara continua mantenint el nivell d’alerta terrorista en quatre, d’un total de cinc nivells, després d’elevar-lo com a conseqüència de les amenaces de Setmana Santa.

Anuncios

Últimes notícies

La CHJ reforça amb 3,8 milions el barranc de Poio a Torrent després dels danys de la DANA

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer executa una obra d'emergència de 3,8 milions en set quilòmetres del barranc de Poio a Torrent per a reparar els danys de la DANA i millorar la capacitat hidràulica del llit.

El València, a la cua en rematades a porta i eficàcia golejadora en LaLiga

El València és el segon equip que menys remata a porteria i el quint menys golejador de LaLiga, amb 37 punts en 34 jornades i la permanència encara sense assegurar.

El Llevant frega els 1.000 gols encaixats en Primera Divisió

El Llevant afronta el seu pròxim partit en Primera Divisió a només tres punts d'aconseguir els 1.000 gols en contra, després de 626 partits en la màxima categoria.

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.

Alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant i sud de València

La Aemet activa l'avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i fins a 80 l/m² en dotze hores en el litoral nord d'Alacant i el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.