Sanitat garantix la celebració de les Falles si la vacunació avança

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha promès a la comissió de seguiment de les Falles que, si es donen les condicions sanitàries necessàries, no hi haurà cap impediment per a poder celebrar la festa del cap i casal d’una manera reduïda.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, per a poder gaudir de les nostres Falles serà necessària que baixe la pressió hospitalària, una baixa incidència acumulada del coronavirus en el territori valencià i que avance considerablement la vacunació en la Comunitat. Però, fonamentalment, que les reticències a celebrar res i centrar-se en 2022 no entra en el full de ruta actual. La data, si no definitiva, sí determinant, serà el mes de maig.

 

A demés, en els pròxims dies es farà una resolució que permetrà l’obertura dels casals fallers per a dur a terme gestions administratives, per a una quantitat entre quatre i sis persones. S’ha establit el dilluns com a marge màxim per a la publicació d’este canvi, necessari perquè les comissions puguen liquidar l’exercici 2021 i iniciar el nou.

 

Estos són els dos acords als que ha arribat el sector faller amb la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una reunió celebrada esta vesprada.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.