Sanitat garantix la celebració de les Falles si la vacunació avança

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha promès a la comissió de seguiment de les Falles que, si es donen les condicions sanitàries necessàries, no hi haurà cap impediment per a poder celebrar la festa del cap i casal d’una manera reduïda.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, per a poder gaudir de les nostres Falles serà necessària que baixe la pressió hospitalària, una baixa incidència acumulada del coronavirus en el territori valencià i que avance considerablement la vacunació en la Comunitat. Però, fonamentalment, que les reticències a celebrar res i centrar-se en 2022 no entra en el full de ruta actual. La data, si no definitiva, sí determinant, serà el mes de maig.

Anuncios

 

A demés, en els pròxims dies es farà una resolució que permetrà l’obertura dels casals fallers per a dur a terme gestions administratives, per a una quantitat entre quatre i sis persones. S’ha establit el dilluns com a marge màxim per a la publicació d’este canvi, necessari perquè les comissions puguen liquidar l’exercici 2021 i iniciar el nou.

 

Estos són els dos acords als que ha arribat el sector faller amb la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una reunió celebrada esta vesprada.

Anuncios

Últimes notícies

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.