Sanitat garantix la celebració de les Falles si la vacunació avança

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha promès a la comissió de seguiment de les Falles que, si es donen les condicions sanitàries necessàries, no hi haurà cap impediment per a poder celebrar la festa del cap i casal d’una manera reduïda.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, per a poder gaudir de les nostres Falles serà necessària que baixe la pressió hospitalària, una baixa incidència acumulada del coronavirus en el territori valencià i que avance considerablement la vacunació en la Comunitat. Però, fonamentalment, que les reticències a celebrar res i centrar-se en 2022 no entra en el full de ruta actual. La data, si no definitiva, sí determinant, serà el mes de maig.

 

A demés, en els pròxims dies es farà una resolució que permetrà l’obertura dels casals fallers per a dur a terme gestions administratives, per a una quantitat entre quatre i sis persones. S’ha establit el dilluns com a marge màxim per a la publicació d’este canvi, necessari perquè les comissions puguen liquidar l’exercici 2021 i iniciar el nou.

 

Estos són els dos acords als que ha arribat el sector faller amb la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una reunió celebrada esta vesprada.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.