Talls de trànsit en València: Demanen que s’evite usar el cotxe durant la ‘tractorada’ de demà

'Tractorada' en València

Es preveu que es col·lapse el trànsit este divendres en el centre de la ciutat | EFE

La Subdelegació del Govern en València ha fet una crida als ciutadans per a que eviten, en la mesura del possible, utilitzar el vehicle particular per a accedir a València i circular per la ciutat este divendres davant la ‘tractorada’ i manifestació convocada per les organitzacions agràries AVA-ASAJA, la Unió i UPA.

 

En el cas d’haver d’utilitzar necessàriament el vehicle particular, han recomanat «moderar la velocitat i extremar les precaucions» en les vies d’accés a la ciutat perquè els conductors poden trobar-se a primera hora amb columnes de tractors que poden dificultar la conducció, segons ha informat la Subdelegació del Govern en un comunicat.

 

El recorregut

La protesta que arrancarà a les 10.00 hores des de la plaça de Sant Agustí, a on es concentraran els tractors, discorrerà pel carrer de Xàtiva i el carrer de Colón fins a la Porta de la Mar, l’avinguda de Navarro Reverter, la plaça d’Amèrica i acabarà en la plaça del Temple.

 

Els accessos al centre de la ciutat, segons ha informat la Policia Local de València, es tancaran al trànsit, per això, es recomana la utilització del transport públic en els desplaçaments.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, rebrà al voltant de les 13.30 hores als representants de les associacions agràries amb qui mantindrà una trobada.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.