Talls de trànsit en València: Demanen que s’evite usar el cotxe durant la ‘tractorada’ de demà

'Tractorada' en València

Es preveu que es col·lapse el trànsit este divendres en el centre de la ciutat | EFE

La Subdelegació del Govern en València ha fet una crida als ciutadans per a que eviten, en la mesura del possible, utilitzar el vehicle particular per a accedir a València i circular per la ciutat este divendres davant la ‘tractorada’ i manifestació convocada per les organitzacions agràries AVA-ASAJA, la Unió i UPA.

 

En el cas d’haver d’utilitzar necessàriament el vehicle particular, han recomanat «moderar la velocitat i extremar les precaucions» en les vies d’accés a la ciutat perquè els conductors poden trobar-se a primera hora amb columnes de tractors que poden dificultar la conducció, segons ha informat la Subdelegació del Govern en un comunicat.

 

El recorregut

La protesta que arrancarà a les 10.00 hores des de la plaça de Sant Agustí, a on es concentraran els tractors, discorrerà pel carrer de Xàtiva i el carrer de Colón fins a la Porta de la Mar, l’avinguda de Navarro Reverter, la plaça d’Amèrica i acabarà en la plaça del Temple.

 

Els accessos al centre de la ciutat, segons ha informat la Policia Local de València, es tancaran al trànsit, per això, es recomana la utilització del transport públic en els desplaçaments.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, rebrà al voltant de les 13.30 hores als representants de les associacions agràries amb qui mantindrà una trobada.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.