Talls de trànsit en València: Demanen que s’evite usar el cotxe durant la ‘tractorada’ de demà

'Tractorada' en València

Es preveu que es col·lapse el trànsit este divendres en el centre de la ciutat | EFE

La Subdelegació del Govern en València ha fet una crida als ciutadans per a que eviten, en la mesura del possible, utilitzar el vehicle particular per a accedir a València i circular per la ciutat este divendres davant la ‘tractorada’ i manifestació convocada per les organitzacions agràries AVA-ASAJA, la Unió i UPA.

 

En el cas d’haver d’utilitzar necessàriament el vehicle particular, han recomanat «moderar la velocitat i extremar les precaucions» en les vies d’accés a la ciutat perquè els conductors poden trobar-se a primera hora amb columnes de tractors que poden dificultar la conducció, segons ha informat la Subdelegació del Govern en un comunicat.

 

El recorregut

La protesta que arrancarà a les 10.00 hores des de la plaça de Sant Agustí, a on es concentraran els tractors, discorrerà pel carrer de Xàtiva i el carrer de Colón fins a la Porta de la Mar, l’avinguda de Navarro Reverter, la plaça d’Amèrica i acabarà en la plaça del Temple.

 

Els accessos al centre de la ciutat, segons ha informat la Policia Local de València, es tancaran al trànsit, per això, es recomana la utilització del transport públic en els desplaçaments.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, rebrà al voltant de les 13.30 hores als representants de les associacions agràries amb qui mantindrà una trobada.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.