Talls de trànsit en València: Demanen que s’evite usar el cotxe durant la ‘tractorada’ de demà

Ejemplo de shortcode con estilo
Es preveu que es col·lapse el trànsit este divendres en el centre de la ciutat | EFE La Subdelegació del Govern en València ha fet una crida als ciutadans per a que eviten, en la mesura del possible, utilitzar el vehicle particular per a accedir a València i circular per la ciutat este divendres davant la ‘tractorada’ […]
'Tractorada' en València

Es preveu que es col·lapse el trànsit este divendres en el centre de la ciutat | EFE

La Subdelegació del Govern en València ha fet una crida als ciutadans per a que eviten, en la mesura del possible, utilitzar el vehicle particular per a accedir a València i circular per la ciutat este divendres davant la ‘tractorada’ i manifestació convocada per les organitzacions agràries AVA-ASAJA, la Unió i UPA.

 

En el cas d’haver d’utilitzar necessàriament el vehicle particular, han recomanat «moderar la velocitat i extremar les precaucions» en les vies d’accés a la ciutat perquè els conductors poden trobar-se a primera hora amb columnes de tractors que poden dificultar la conducció, segons ha informat la Subdelegació del Govern en un comunicat.

 

El recorregut

La protesta que arrancarà a les 10.00 hores des de la plaça de Sant Agustí, a on es concentraran els tractors, discorrerà pel carrer de Xàtiva i el carrer de Colón fins a la Porta de la Mar, l’avinguda de Navarro Reverter, la plaça d’Amèrica i acabarà en la plaça del Temple.

 

Els accessos al centre de la ciutat, segons ha informat la Policia Local de València, es tancaran al trànsit, per això, es recomana la utilització del transport públic en els desplaçaments.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, rebrà al voltant de les 13.30 hores als representants de les associacions agràries amb qui mantindrà una trobada.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.