Detecten el primer contagi de la soca britànica en el Departament d’Elda

 

Este dijous s’ha fet oficial, la soca britànica del coronavirus ha arribat al Departament de Salut d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). La directora mèdica de l’Hospital General Universitari d’Elda i experta en Epidemiologia i Vacunació, Juana Requena, ha confirmat este matí l’existència d’un cas d’esta contagiosa soca, variant B117 del coronavirus, de totes les mostres enviades a seqüenciar a un laboratori extern.

 

Segons explica ‘Información’, es tracta d’una mesura que es va adoptar després de les sospites del personal mèdic encarregat d’atendre els pacients covid ingressats en l’hospital que atén a una població pròxima als 190.000 habitants.

Anuncios

 

«És possible que hi haja més casos de contagiats per la soca britànica però no ho sabem amb seguretat. En tot cas les mesures de prevenció i tractament són idèntiques», ha confirmat Juana Requena en presència de la gerent del Departament de Salut d’Elda, Vicenta Tortosa, i de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, després de la reunió mantinguda amb l’equip directiu en l’hospital durant este dijous.

Anuncios

Últimes notícies

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.