La Diputació de Castelló aprova un pla d’incorporació per als empleats públics

 

El Comité de Seguretat Laboral de la Diputació de Castelló ha aprovat este dilluns matí el pla d’incorporació dels empleats públics de la institució amb motiu de la Nova Normalitat, un document que marca les claus per a la desescalada.

 

Amb la finalitat de planificar la reincorporació dels treballadors, després d’acabar l’estat d’alarma el passat 21 de juny, la Diputació ha creat un Pla de Contingència per a la volta progressiva a l’activitat presencial i algunes mesures per a garantir la seguretat en el treball.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Presidit pel diputat provincial de Recursos Humans, Santiago Agustí, el Comité ha establit unes normes que tindran un període de vigència des del dia 8 de juliol fins al 15 de setembre de 2020. Com a sistema

  

d’organització setmanal, s’establix per a tots els empleats públics l’assistència al centre de treball de manera presencial durant quatre dies, marcant un dia per al teletreball.

 

A pesar d’això, per a facilitar la conciliació familiar i la cura de persones dependents, s’establix la modalitat presencial durant dos dies, deixant tres jornades laborals a través del sistema de teletreball. A demés,

  

el treball presencial pot desenvolupar-se de manera flexible de 7.00 a 19.00 hores.

 

Totalment exempts del treball presencial

En este cas es contempla als treballadors que tinguen al seu càrrec fills menors, persones amb discapacitat o persones majors dependents. A demés, estan totalment exempts del treball presencial les persones que tinguen o hagen tingut símptomes relacionats amb el coronavirus, les persones que hagen estat en contacte amb afectats per la malatia i les persones que pertanyen a grups vulnerables.

 

En qualsevol cas, segons recorda Santiago Agustí, este pla tindrà una revisió periòdica. De la mateixa manera, s’ha subscrit un protocol d’actuació en casos sospitosos de contagi per coronavirus en els centres de treball de la Diputació.

 

Respecte a les vacances, com a conseqüència de la declaració de l’estat d’alarma, s’establix que obligatòriament han de disfrutar-se deu dies hàbils des del 15 de juliol al 15 de setembre. De totes maneres, es proposa que les vacances relatives a l’any 2020 pendents puguen aprofitar-se de manera excepcional fins al 31 de març de 2021.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.