La Diputació de Castelló aprova un pla d’incorporació per als empleats públics

 

El Comité de Seguretat Laboral de la Diputació de Castelló ha aprovat este dilluns matí el pla d’incorporació dels empleats públics de la institució amb motiu de la Nova Normalitat, un document que marca les claus per a la desescalada.

 

Amb la finalitat de planificar la reincorporació dels treballadors, després d’acabar l’estat d’alarma el passat 21 de juny, la Diputació ha creat un Pla de Contingència per a la volta progressiva a l’activitat presencial i algunes mesures per a garantir la seguretat en el treball.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Presidit pel diputat provincial de Recursos Humans, Santiago Agustí, el Comité ha establit unes normes que tindran un període de vigència des del dia 8 de juliol fins al 15 de setembre de 2020. Com a sistema

  

d’organització setmanal, s’establix per a tots els empleats públics l’assistència al centre de treball de manera presencial durant quatre dies, marcant un dia per al teletreball.

 

A pesar d’això, per a facilitar la conciliació familiar i la cura de persones dependents, s’establix la modalitat presencial durant dos dies, deixant tres jornades laborals a través del sistema de teletreball. A demés,

  

el treball presencial pot desenvolupar-se de manera flexible de 7.00 a 19.00 hores.

 

Totalment exempts del treball presencial

En este cas es contempla als treballadors que tinguen al seu càrrec fills menors, persones amb discapacitat o persones majors dependents. A demés, estan totalment exempts del treball presencial les persones que tinguen o hagen tingut símptomes relacionats amb el coronavirus, les persones que hagen estat en contacte amb afectats per la malatia i les persones que pertanyen a grups vulnerables.

 

En qualsevol cas, segons recorda Santiago Agustí, este pla tindrà una revisió periòdica. De la mateixa manera, s’ha subscrit un protocol d’actuació en casos sospitosos de contagi per coronavirus en els centres de treball de la Diputació.

 

Respecte a les vacances, com a conseqüència de la declaració de l’estat d’alarma, s’establix que obligatòriament han de disfrutar-se deu dies hàbils des del 15 de juliol al 15 de setembre. De totes maneres, es proposa que les vacances relatives a l’any 2020 pendents puguen aprofitar-se de manera excepcional fins al 31 de març de 2021.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.