La dona d’un jugador del Madrid: «S’alimentava de les mostres del súper per viure»

 

Des que va conèixer a Fede Valverde, el futbolista del Reial Madrid, Mina Bonino viu una vida de luxe en Madrid. Tot i això, no sempre ha tingut tanta sort: durant un temps va haver d’alimentar-se amb les mostres dels supermercats.

 

El seu fanatisme per River Plate, l’origen de la seua aventura

La jove és fanàtica de l’equip argentí River Plate i l’any 2018 va viatjar fins a la capital espanyola per vore la final de la Copa Internacional que es disputava entre este club i Boca Juniors -els majors rivals del seu país- al Santiago Bernabéu. Una aventura que va estar plena d’alts i baixos.

 

«Per als que no em coneixen, soc Mina Bonino, infla, fanàtica, boja de River des que vaig néixer. Si vostès em pregunten què significa River per a mi, què representa, no els puc dir exactament amb una paraula el que representa, però sí que el que millor el definix és la història que els explicaré als meus fills», ha començat explicat en una entrevista que li ha concedit al canal TNT Sports.

 

La final de la Copa Internacional va fer que la jove de 27 anys decidira viatjar «d’un dia per l’altre» fins a Madrid. «Em vaig treure un passatge d’anada. No em vaig treure el de tornada perquè valia un ou i mig i no arribava». Tals eren els seus problemes econòmics que Mina es va haver de quedar «en un hostal de tres euros la nit», durant la seua estada en la capital espanyola. «Hi havia tres seguidors de River, un vell i un rus, imagina’t esta barreja».

 

La jove argentina també ha confessat que amb tal de no haver de pagar res i gastar els pocs diners que tenia «menjava el que hi havia». «Anava al supermercat i les mostres que hi havia, que estaven les promotores donant-te formatgets, sandvitxos… jo agarrava tot».

 

 

El canvi de rumb de Mina Bonino

Finalment, River va disputar el partit contra Boca Juniors, i l’equip de Mina Bonino va guanyar i va conseguir la ‘Copa Libertadores‘. Una victòria que els va conduir als Emirats Àrabs per disputar el Mundial de Clubs.

 

I l’argentina també va decidir seguir-los en esta aventura. «Vaig passar de no tenir diners a treure’m un passatge d’anada i anar-me’n a Dubai. Des d’allà, jo tenia passatge de tornada pel 23, a demés em vaig haver de clavar dos o tres dies allà perquè havíem perdut contra l’Al-Ain», ha explicat.

 

«Em volia matar, m’havia de clavar enmig del no-res, sola. L’única manera que tenia de tornar a l’Argentina era que el vol fos barat, llavors calia viatjar per Nadal, perquè els vols ací i en Any Nou estan molt més barats». Mina Bonino va passar tota la nit del 23 de desembre dormint a l’aeroport, «tirada a uns cartons que hi havia» i amb un «coixinet» que ella mateixa s’havia endut.

 

Així tot, l’argentina va conseguir tornar al seu país natal el dia de Nadal i, tot i que en aquell viatge ho va passar realment malament, ara ho recorda com una «bonica història per explicar». «Vaig deixar tot per River i fins i tot la targeta de crèdit en 25.000 quotes, però va valer la pena».

 

Nova aventura amb final feliç

Tan sols uns dies després d’arribar a l’Argentina, Mina Bonino va tornar a desplaçar-se fins a Madrid, però en esta ocasió ho va fer per conèixer a Fede Valverde. La jove i el futbolista havien parlat només per xarxes socials, però ella es va atrevir a endinsar-se en una nova aventura i va arribar novament a la capital espanyola per conèixer al jugador del Reial Madrid.

 

Un viatge en el que va tenir més sort i que va servir perquè conquistarà el cor del migcampista. Això va ser el començament d’una bonica història d’amor que ja fa més de dos anys que seguixen junts i amb un fill en comú. Ara, la parella es troba a punt de celebrar el primer aniversari del seu primogènit, Benicio, que va néixer el febrer de 2020.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.