La dona d’un jugador del Madrid: «S’alimentava de les mostres del súper per viure»

 

Des que va conèixer a Fede Valverde, el futbolista del Reial Madrid, Mina Bonino viu una vida de luxe en Madrid. Tot i això, no sempre ha tingut tanta sort: durant un temps va haver d’alimentar-se amb les mostres dels supermercats.

 

El seu fanatisme per River Plate, l’origen de la seua aventura

La jove és fanàtica de l’equip argentí River Plate i l’any 2018 va viatjar fins a la capital espanyola per vore la final de la Copa Internacional que es disputava entre este club i Boca Juniors -els majors rivals del seu país- al Santiago Bernabéu. Una aventura que va estar plena d’alts i baixos.

 

«Per als que no em coneixen, soc Mina Bonino, infla, fanàtica, boja de River des que vaig néixer. Si vostès em pregunten què significa River per a mi, què representa, no els puc dir exactament amb una paraula el que representa, però sí que el que millor el definix és la història que els explicaré als meus fills», ha començat explicat en una entrevista que li ha concedit al canal TNT Sports.

 

La final de la Copa Internacional va fer que la jove de 27 anys decidira viatjar «d’un dia per l’altre» fins a Madrid. «Em vaig treure un passatge d’anada. No em vaig treure el de tornada perquè valia un ou i mig i no arribava». Tals eren els seus problemes econòmics que Mina es va haver de quedar «en un hostal de tres euros la nit», durant la seua estada en la capital espanyola. «Hi havia tres seguidors de River, un vell i un rus, imagina’t esta barreja».

 

La jove argentina també ha confessat que amb tal de no haver de pagar res i gastar els pocs diners que tenia «menjava el que hi havia». «Anava al supermercat i les mostres que hi havia, que estaven les promotores donant-te formatgets, sandvitxos… jo agarrava tot».

 

 

El canvi de rumb de Mina Bonino

Finalment, River va disputar el partit contra Boca Juniors, i l’equip de Mina Bonino va guanyar i va conseguir la ‘Copa Libertadores‘. Una victòria que els va conduir als Emirats Àrabs per disputar el Mundial de Clubs.

 

I l’argentina també va decidir seguir-los en esta aventura. «Vaig passar de no tenir diners a treure’m un passatge d’anada i anar-me’n a Dubai. Des d’allà, jo tenia passatge de tornada pel 23, a demés em vaig haver de clavar dos o tres dies allà perquè havíem perdut contra l’Al-Ain», ha explicat.

 

«Em volia matar, m’havia de clavar enmig del no-res, sola. L’única manera que tenia de tornar a l’Argentina era que el vol fos barat, llavors calia viatjar per Nadal, perquè els vols ací i en Any Nou estan molt més barats». Mina Bonino va passar tota la nit del 23 de desembre dormint a l’aeroport, «tirada a uns cartons que hi havia» i amb un «coixinet» que ella mateixa s’havia endut.

 

Així tot, l’argentina va conseguir tornar al seu país natal el dia de Nadal i, tot i que en aquell viatge ho va passar realment malament, ara ho recorda com una «bonica història per explicar». «Vaig deixar tot per River i fins i tot la targeta de crèdit en 25.000 quotes, però va valer la pena».

 

Nova aventura amb final feliç

Tan sols uns dies després d’arribar a l’Argentina, Mina Bonino va tornar a desplaçar-se fins a Madrid, però en esta ocasió ho va fer per conèixer a Fede Valverde. La jove i el futbolista havien parlat només per xarxes socials, però ella es va atrevir a endinsar-se en una nova aventura i va arribar novament a la capital espanyola per conèixer al jugador del Reial Madrid.

 

Un viatge en el que va tenir més sort i que va servir perquè conquistarà el cor del migcampista. Això va ser el començament d’una bonica història d’amor que ja fa més de dos anys que seguixen junts i amb un fill en comú. Ara, la parella es troba a punt de celebrar el primer aniversari del seu primogènit, Benicio, que va néixer el febrer de 2020.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.