11.2 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

La dona d’un jugador del Madrid: «S’alimentava de les mostres del súper per viure»

 

Des que va conèixer a Fede Valverde, el futbolista del Reial Madrid, Mina Bonino viu una vida de luxe en Madrid. Tot i això, no sempre ha tingut tanta sort: durant un temps va haver d’alimentar-se amb les mostres dels supermercats.

 

El seu fanatisme per River Plate, l’origen de la seua aventura

La jove és fanàtica de l’equip argentí River Plate i l’any 2018 va viatjar fins a la capital espanyola per vore la final de la Copa Internacional que es disputava entre este club i Boca Juniors -els majors rivals del seu país- al Santiago Bernabéu. Una aventura que va estar plena d’alts i baixos.

 

«Per als que no em coneixen, soc Mina Bonino, infla, fanàtica, boja de River des que vaig néixer. Si vostès em pregunten què significa River per a mi, què representa, no els puc dir exactament amb una paraula el que representa, però sí que el que millor el definix és la història que els explicaré als meus fills», ha començat explicat en una entrevista que li ha concedit al canal TNT Sports.

 

La final de la Copa Internacional va fer que la jove de 27 anys decidira viatjar «d’un dia per l’altre» fins a Madrid. «Em vaig treure un passatge d’anada. No em vaig treure el de tornada perquè valia un ou i mig i no arribava». Tals eren els seus problemes econòmics que Mina es va haver de quedar «en un hostal de tres euros la nit», durant la seua estada en la capital espanyola. «Hi havia tres seguidors de River, un vell i un rus, imagina’t esta barreja».

 

La jove argentina també ha confessat que amb tal de no haver de pagar res i gastar els pocs diners que tenia «menjava el que hi havia». «Anava al supermercat i les mostres que hi havia, que estaven les promotores donant-te formatgets, sandvitxos… jo agarrava tot».

 

 

El canvi de rumb de Mina Bonino

Finalment, River va disputar el partit contra Boca Juniors, i l’equip de Mina Bonino va guanyar i va conseguir la ‘Copa Libertadores‘. Una victòria que els va conduir als Emirats Àrabs per disputar el Mundial de Clubs.

 

I l’argentina també va decidir seguir-los en esta aventura. «Vaig passar de no tenir diners a treure’m un passatge d’anada i anar-me’n a Dubai. Des d’allà, jo tenia passatge de tornada pel 23, a demés em vaig haver de clavar dos o tres dies allà perquè havíem perdut contra l’Al-Ain», ha explicat.

 

«Em volia matar, m’havia de clavar enmig del no-res, sola. L’única manera que tenia de tornar a l’Argentina era que el vol fos barat, llavors calia viatjar per Nadal, perquè els vols ací i en Any Nou estan molt més barats». Mina Bonino va passar tota la nit del 23 de desembre dormint a l’aeroport, «tirada a uns cartons que hi havia» i amb un «coixinet» que ella mateixa s’havia endut.

 

Així tot, l’argentina va conseguir tornar al seu país natal el dia de Nadal i, tot i que en aquell viatge ho va passar realment malament, ara ho recorda com una «bonica història per explicar». «Vaig deixar tot per River i fins i tot la targeta de crèdit en 25.000 quotes, però va valer la pena».

 

Nova aventura amb final feliç

Tan sols uns dies després d’arribar a l’Argentina, Mina Bonino va tornar a desplaçar-se fins a Madrid, però en esta ocasió ho va fer per conèixer a Fede Valverde. La jove i el futbolista havien parlat només per xarxes socials, però ella es va atrevir a endinsar-se en una nova aventura i va arribar novament a la capital espanyola per conèixer al jugador del Reial Madrid.

 

Un viatge en el que va tenir més sort i que va servir perquè conquistarà el cor del migcampista. Això va ser el començament d’una bonica història d’amor que ja fa més de dos anys que seguixen junts i amb un fill en comú. Ara, la parella es troba a punt de celebrar el primer aniversari del seu primogènit, Benicio, que va néixer el febrer de 2020.

 

Últimes notícies

Ha ingressat a la presó un encaputxat per l’atracament a una gasolinera a Novelda

Un home de 44 anys ha ingressat a la presó com a presumpte autor d'un atracament amb arma blanca en una gasolinera de Novelda. Va ser interceptat després de ser identificat i es va recuperar l'arma utilitzada.

Bombers intenten sufocar un incendi en una planta fragmentadora de ferralla de Sollana

El foc ha començat sobre les 2.28 i sis hores després seguia actiu. Set dotacions i comandaments coordinen relleus per a contindre-ho dins del recinte.

Cap de setmana postnadalenc estable en la Comunitat Valenciana, amb vent fort i poc canvi tèrmic

La Comunitat Valenciana afrontarà un cap de setmana estable i sense pluges. El vent deixarà ratxes molt fortes el divendres i el dissabte i les temperatures variaran poc.

Feijóo atesta este divendres davant la jutgessa de la DANA des del seu despatx del Congrés

Feijóo declara este divendres com a testimoni davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA i ho farà per videoconferència des del Congrés. L'interrogatori se centrarà en els missatges que va intercanviar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024, ja aportats a la causa.

Indonèsia posa fi a la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de rescat van donar per conclòs l'operatiu per a localitzar al menor desaparegut després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. El sinistre s'ha saldat amb tres morts i dos supervivents.

Mercedes Hurtado revalida la Presidència del Col·legi de Metges de València

Mercedes Hurtado ha sigut reelegida per a presidir quatre anys més el Col·legi de Metges de València, amb 1.696 vots enfront de 883 i una participació entorn del 13,5%. La nova Junta prendrà possessió al febrer.

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.