13.8 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

La dona d’un jugador del Madrid: «S’alimentava de les mostres del súper per viure»

 

Des que va conèixer a Fede Valverde, el futbolista del Reial Madrid, Mina Bonino viu una vida de luxe en Madrid. Tot i això, no sempre ha tingut tanta sort: durant un temps va haver d’alimentar-se amb les mostres dels supermercats.

 

El seu fanatisme per River Plate, l’origen de la seua aventura

La jove és fanàtica de l’equip argentí River Plate i l’any 2018 va viatjar fins a la capital espanyola per vore la final de la Copa Internacional que es disputava entre este club i Boca Juniors -els majors rivals del seu país- al Santiago Bernabéu. Una aventura que va estar plena d’alts i baixos.

 

«Per als que no em coneixen, soc Mina Bonino, infla, fanàtica, boja de River des que vaig néixer. Si vostès em pregunten què significa River per a mi, què representa, no els puc dir exactament amb una paraula el que representa, però sí que el que millor el definix és la història que els explicaré als meus fills», ha començat explicat en una entrevista que li ha concedit al canal TNT Sports.

 

La final de la Copa Internacional va fer que la jove de 27 anys decidira viatjar «d’un dia per l’altre» fins a Madrid. «Em vaig treure un passatge d’anada. No em vaig treure el de tornada perquè valia un ou i mig i no arribava». Tals eren els seus problemes econòmics que Mina es va haver de quedar «en un hostal de tres euros la nit», durant la seua estada en la capital espanyola. «Hi havia tres seguidors de River, un vell i un rus, imagina’t esta barreja».

 

La jove argentina també ha confessat que amb tal de no haver de pagar res i gastar els pocs diners que tenia «menjava el que hi havia». «Anava al supermercat i les mostres que hi havia, que estaven les promotores donant-te formatgets, sandvitxos… jo agarrava tot».

 

 

El canvi de rumb de Mina Bonino

Finalment, River va disputar el partit contra Boca Juniors, i l’equip de Mina Bonino va guanyar i va conseguir la ‘Copa Libertadores‘. Una victòria que els va conduir als Emirats Àrabs per disputar el Mundial de Clubs.

 

I l’argentina també va decidir seguir-los en esta aventura. «Vaig passar de no tenir diners a treure’m un passatge d’anada i anar-me’n a Dubai. Des d’allà, jo tenia passatge de tornada pel 23, a demés em vaig haver de clavar dos o tres dies allà perquè havíem perdut contra l’Al-Ain», ha explicat.

 

«Em volia matar, m’havia de clavar enmig del no-res, sola. L’única manera que tenia de tornar a l’Argentina era que el vol fos barat, llavors calia viatjar per Nadal, perquè els vols ací i en Any Nou estan molt més barats». Mina Bonino va passar tota la nit del 23 de desembre dormint a l’aeroport, «tirada a uns cartons que hi havia» i amb un «coixinet» que ella mateixa s’havia endut.

 

Així tot, l’argentina va conseguir tornar al seu país natal el dia de Nadal i, tot i que en aquell viatge ho va passar realment malament, ara ho recorda com una «bonica història per explicar». «Vaig deixar tot per River i fins i tot la targeta de crèdit en 25.000 quotes, però va valer la pena».

 

Nova aventura amb final feliç

Tan sols uns dies després d’arribar a l’Argentina, Mina Bonino va tornar a desplaçar-se fins a Madrid, però en esta ocasió ho va fer per conèixer a Fede Valverde. La jove i el futbolista havien parlat només per xarxes socials, però ella es va atrevir a endinsar-se en una nova aventura i va arribar novament a la capital espanyola per conèixer al jugador del Reial Madrid.

 

Un viatge en el que va tenir més sort i que va servir perquè conquistarà el cor del migcampista. Això va ser el començament d’una bonica història d’amor que ja fa més de dos anys que seguixen junts i amb un fill en comú. Ara, la parella es troba a punt de celebrar el primer aniversari del seu primogènit, Benicio, que va néixer el febrer de 2020.

 

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.