Anuncios

L’emotiu adeu de José Ramón de la Morena a 40 anys de ràdio

 

José Ramón de la Morena es va acomiadar este dimecres de la ràdio. El Wanda Metropolitano, estadi de l’Atlètic de Madrid, va ser l’escenari de l’últim programa radiofònic del periodista, que deixa les ones. Amb el seu últim El Transistor, el locutor va posar fi a 40 anys en el mig acompanyat d’amics i ‘ídols’.

 

De la Morena va dir adeu als oïents a través d’un emocionat discurs en el qual va voler agrair la fidelitat de l’audiència i del seu equip.

Anuncios

“Perquè este conte s’ha acabat”, va començar en el seu adeu. “Demane perdó a quants haja pogut ofendre des d’ací, perdó als quals m’hagen ofés. El record etern per als quals van estar i ja no estan i que els trobe a faltar. El bes per als meus fills, per a Laura, la meua dona, i per a tu una i mil vegades més el meu agraïment per haver sigut ací, encara que haja sigut una sola vegada si més no”, va assenyalar.

“T’agrairé en l’ànima que m’hages permés formar part de la teua vida en algunes estones a la nit i que m’hages acompanyat durant tots estos anys”, va arrancar. “Jo vaig intentar no decebre’t mai, perquè a tu, que eres ací, és a qui jo dec tot”.

“Em permetràs que a la redacció de la Cadena SER i d’Onda Cero els torne a donar les gràcies, vaig tindre la sort de treballar amb els millors i aprendre molt amb ells perquè éreu molt bons“, va comentar sobre el seu equip, fent un esment especial a Carlos Bustillo.

“Em disculpareu si faig un agraïment per a mi Carlitos Bustillo, perquè han sigut més de 30 anys aguantant-me i això té molt mèrit Carlos, moltes gràcies. El cel ja el tenies guanyat pels teus principis i per les teues religions, però la terra te l’has guanyada amb mi, inclòs el Bernabéu i el Metropolitano junts”, va dir José Ramón de la Morena.

“Jo no sé què faré en el futur, però m’il·lusiona molt l’horitzó familiar i l’horitzó d’amics pròxims que veig emergir, em transmeten pau, felicitat i alguna cosa faré, perquè tinc una fundació que he de mantindre i esta professió ja m’ha donat bastant més del que puga necessitar mai i alguna cosa he de retornar jo”, va prosseguir el locutor.

En els primers minuts de l’últim programa, José Ramón de la Morena va comptar amb la presència de José Eulogio Gárate, el jugador pel qual es va fer aficionat de l’Atlético de Madrid. “La vida m’ha regalat grans moments. Este és un d’ells”, va comentar el locutor al qual l’exfutbolista va deixar clar que “et pots anar molt satisfet després de tot el que has fet”.

Simeone tampoc va voler perdre’s l’adeu radiofònic de De la Morena i va aprofitar l’ocasió per a mostrar, una vegada més, el seu compromís total i absolut amb el club dels seus amors. “Des del primer dia que vaig tornar a l’Atleti, vaig intentar i continue intentant donar-li el millor que tinc i no pararé”, va confessar.

Unes paraules que van concordar amb les d’un Koke que li va admetre a ‘Joserra’ que “el braçalet de l’Atleti és una responsabilitat, és portar tots els valors del club dins i fora del camp”.

També van passar pel programa de comiat Joan Laporta, Rafa Nadal, Enrique Cerezo i Miguel Ángel Gil Marín.

 

José Ramón de la Morena

 

José Ramón de la Morena (21 de noviembre de 1956, Bruente) es va iniciar en la ràdio a nivell nacional l’any 1981, quan -procedent de Ràdio Intercontinental- va ingressar en la redacció d’esports de la Cadena Ser. El seu talent i olfacte natural per a trobar i contar històries li van fer passar ràpidament de cobrir esdeveniments menors a narrar grans gestes de l’esport (Voltes a Espanya, Tours, Mundials…).

En poc temps, De la Morena va començar a presentar programes esportius, fins a saltar al prime time de la ràdio, creant l’històric programa ‘El Larguero’, que va portar com a senyal d’identitat el famós ‘ra, ra, ra’ de Benito Moreno.

El setembre de 2016, José Ramón de la Morena es va incorporar a Onda Cero amb el programa ‘El transistor’, en una aposta decidida de la cadena generalista d’Atresmedia per la informació esportiva de qualitat.

De la Morena va traslladar a Onda Cero la seua personal manera d’entendre la informació i l’anàlisi esportiva, amb un estil pròxim i rigorós.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios