9.5 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

L’emotiu adeu de José Ramón de la Morena a 40 anys de ràdio

 

José Ramón de la Morena es va acomiadar este dimecres de la ràdio. El Wanda Metropolitano, estadi de l’Atlètic de Madrid, va ser l’escenari de l’últim programa radiofònic del periodista, que deixa les ones. Amb el seu últim El Transistor, el locutor va posar fi a 40 anys en el mig acompanyat d’amics i ‘ídols’.

 

De la Morena va dir adeu als oïents a través d’un emocionat discurs en el qual va voler agrair la fidelitat de l’audiència i del seu equip.

“Perquè este conte s’ha acabat”, va començar en el seu adeu. “Demane perdó a quants haja pogut ofendre des d’ací, perdó als quals m’hagen ofés. El record etern per als quals van estar i ja no estan i que els trobe a faltar. El bes per als meus fills, per a Laura, la meua dona, i per a tu una i mil vegades més el meu agraïment per haver sigut ací, encara que haja sigut una sola vegada si més no”, va assenyalar.

“T’agrairé en l’ànima que m’hages permés formar part de la teua vida en algunes estones a la nit i que m’hages acompanyat durant tots estos anys”, va arrancar. “Jo vaig intentar no decebre’t mai, perquè a tu, que eres ací, és a qui jo dec tot”.

“Em permetràs que a la redacció de la Cadena SER i d’Onda Cero els torne a donar les gràcies, vaig tindre la sort de treballar amb els millors i aprendre molt amb ells perquè éreu molt bons“, va comentar sobre el seu equip, fent un esment especial a Carlos Bustillo.

“Em disculpareu si faig un agraïment per a mi Carlitos Bustillo, perquè han sigut més de 30 anys aguantant-me i això té molt mèrit Carlos, moltes gràcies. El cel ja el tenies guanyat pels teus principis i per les teues religions, però la terra te l’has guanyada amb mi, inclòs el Bernabéu i el Metropolitano junts”, va dir José Ramón de la Morena.

“Jo no sé què faré en el futur, però m’il·lusiona molt l’horitzó familiar i l’horitzó d’amics pròxims que veig emergir, em transmeten pau, felicitat i alguna cosa faré, perquè tinc una fundació que he de mantindre i esta professió ja m’ha donat bastant més del que puga necessitar mai i alguna cosa he de retornar jo”, va prosseguir el locutor.

En els primers minuts de l’últim programa, José Ramón de la Morena va comptar amb la presència de José Eulogio Gárate, el jugador pel qual es va fer aficionat de l’Atlético de Madrid. “La vida m’ha regalat grans moments. Este és un d’ells”, va comentar el locutor al qual l’exfutbolista va deixar clar que “et pots anar molt satisfet després de tot el que has fet”.

Simeone tampoc va voler perdre’s l’adeu radiofònic de De la Morena i va aprofitar l’ocasió per a mostrar, una vegada més, el seu compromís total i absolut amb el club dels seus amors. “Des del primer dia que vaig tornar a l’Atleti, vaig intentar i continue intentant donar-li el millor que tinc i no pararé”, va confessar.

Unes paraules que van concordar amb les d’un Koke que li va admetre a ‘Joserra’ que “el braçalet de l’Atleti és una responsabilitat, és portar tots els valors del club dins i fora del camp”.

També van passar pel programa de comiat Joan Laporta, Rafa Nadal, Enrique Cerezo i Miguel Ángel Gil Marín.

 

José Ramón de la Morena

 

José Ramón de la Morena (21 de noviembre de 1956, Bruente) es va iniciar en la ràdio a nivell nacional l’any 1981, quan -procedent de Ràdio Intercontinental- va ingressar en la redacció d’esports de la Cadena Ser. El seu talent i olfacte natural per a trobar i contar històries li van fer passar ràpidament de cobrir esdeveniments menors a narrar grans gestes de l’esport (Voltes a Espanya, Tours, Mundials…).

En poc temps, De la Morena va començar a presentar programes esportius, fins a saltar al prime time de la ràdio, creant l’històric programa ‘El Larguero’, que va portar com a senyal d’identitat el famós ‘ra, ra, ra’ de Benito Moreno.

El setembre de 2016, José Ramón de la Morena es va incorporar a Onda Cero amb el programa ‘El transistor’, en una aposta decidida de la cadena generalista d’Atresmedia per la informació esportiva de qualitat.

De la Morena va traslladar a Onda Cero la seua personal manera d’entendre la informació i l’anàlisi esportiva, amb un estil pròxim i rigorós.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.