L’emotiu adeu de José Ramón de la Morena a 40 anys de ràdio

 

José Ramón de la Morena es va acomiadar este dimecres de la ràdio. El Wanda Metropolitano, estadi de l’Atlètic de Madrid, va ser l’escenari de l’últim programa radiofònic del periodista, que deixa les ones. Amb el seu últim El Transistor, el locutor va posar fi a 40 anys en el mig acompanyat d’amics i ‘ídols’.

 

De la Morena va dir adeu als oïents a través d’un emocionat discurs en el qual va voler agrair la fidelitat de l’audiència i del seu equip.

“Perquè este conte s’ha acabat”, va començar en el seu adeu. “Demane perdó a quants haja pogut ofendre des d’ací, perdó als quals m’hagen ofés. El record etern per als quals van estar i ja no estan i que els trobe a faltar. El bes per als meus fills, per a Laura, la meua dona, i per a tu una i mil vegades més el meu agraïment per haver sigut ací, encara que haja sigut una sola vegada si més no”, va assenyalar.

“T’agrairé en l’ànima que m’hages permés formar part de la teua vida en algunes estones a la nit i que m’hages acompanyat durant tots estos anys”, va arrancar. “Jo vaig intentar no decebre’t mai, perquè a tu, que eres ací, és a qui jo dec tot”.

“Em permetràs que a la redacció de la Cadena SER i d’Onda Cero els torne a donar les gràcies, vaig tindre la sort de treballar amb els millors i aprendre molt amb ells perquè éreu molt bons“, va comentar sobre el seu equip, fent un esment especial a Carlos Bustillo.

“Em disculpareu si faig un agraïment per a mi Carlitos Bustillo, perquè han sigut més de 30 anys aguantant-me i això té molt mèrit Carlos, moltes gràcies. El cel ja el tenies guanyat pels teus principis i per les teues religions, però la terra te l’has guanyada amb mi, inclòs el Bernabéu i el Metropolitano junts”, va dir José Ramón de la Morena.

“Jo no sé què faré en el futur, però m’il·lusiona molt l’horitzó familiar i l’horitzó d’amics pròxims que veig emergir, em transmeten pau, felicitat i alguna cosa faré, perquè tinc una fundació que he de mantindre i esta professió ja m’ha donat bastant més del que puga necessitar mai i alguna cosa he de retornar jo”, va prosseguir el locutor.

En els primers minuts de l’últim programa, José Ramón de la Morena va comptar amb la presència de José Eulogio Gárate, el jugador pel qual es va fer aficionat de l’Atlético de Madrid. “La vida m’ha regalat grans moments. Este és un d’ells”, va comentar el locutor al qual l’exfutbolista va deixar clar que “et pots anar molt satisfet després de tot el que has fet”.

Simeone tampoc va voler perdre’s l’adeu radiofònic de De la Morena i va aprofitar l’ocasió per a mostrar, una vegada més, el seu compromís total i absolut amb el club dels seus amors. “Des del primer dia que vaig tornar a l’Atleti, vaig intentar i continue intentant donar-li el millor que tinc i no pararé”, va confessar.

Unes paraules que van concordar amb les d’un Koke que li va admetre a ‘Joserra’ que “el braçalet de l’Atleti és una responsabilitat, és portar tots els valors del club dins i fora del camp”.

També van passar pel programa de comiat Joan Laporta, Rafa Nadal, Enrique Cerezo i Miguel Ángel Gil Marín.

 

José Ramón de la Morena

 

José Ramón de la Morena (21 de noviembre de 1956, Bruente) es va iniciar en la ràdio a nivell nacional l’any 1981, quan -procedent de Ràdio Intercontinental- va ingressar en la redacció d’esports de la Cadena Ser. El seu talent i olfacte natural per a trobar i contar històries li van fer passar ràpidament de cobrir esdeveniments menors a narrar grans gestes de l’esport (Voltes a Espanya, Tours, Mundials…).

En poc temps, De la Morena va començar a presentar programes esportius, fins a saltar al prime time de la ràdio, creant l’històric programa ‘El Larguero’, que va portar com a senyal d’identitat el famós ‘ra, ra, ra’ de Benito Moreno.

El setembre de 2016, José Ramón de la Morena es va incorporar a Onda Cero amb el programa ‘El transistor’, en una aposta decidida de la cadena generalista d’Atresmedia per la informació esportiva de qualitat.

De la Morena va traslladar a Onda Cero la seua personal manera d’entendre la informació i l’anàlisi esportiva, amb un estil pròxim i rigorós.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.