L’EMT crea la nova línia 23 que connecta Pinedo, Castellar-Oliveral i el Forn d’Alcedo

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València reforçarà les connexions amb els pobles del sud, mitjançant la creació d’una nova línia, la línia 23, que connectarà les localitats de Pinedo, Castellar-L’Oliveral i el Forn d’Alcedo.

Així ho ha explicat el president d’EMT València, el regidor Giuseppe Grezzi, qui ha afegit que, de manera complementària, “també es millorarà el servici de la línia 14, amb l’optimització del seu recorregut, des de la premissa d’oferir millors freqüències i regularitat per a donar resposta a les necessitats de les persones usuàries”.

Estes millores, que s’han treballat en els últims mesos amb el veïnat, entraran en vigor amb la posada en marxa de la nova xarxa nocturna d’EMT el pròxim 15 de juny.

La línia 14, que connectarà el centre de València amb Castellar-L’Oliveral, és una de les 23 línies diürnes que prolongaran el seu servici durant la nit per tal d’oferir millors opcions de mobilitat nocturna a la ciutadania. “Este pla de millora és fruit d’un espai de diàleg amb el veïnat i de les línies estratègiques d’EMT per a continuar oferint un servici de qualitat als pobles de València que s’adapte a les necessitats”, ha afirmat Grezzi.

La nova línia 23 crearà una nova connexió per als veïns i veïnes del Forn d’Alcedo, Castellar-L’Oliveral i Pinedo, amb una freqüència de pas al voltant de 30 a 40 minuts. Des de Pinedo, els autobusos entraran pel Camí del Tremolar, i passaran per l’avinguda de Ruiz i Comes, carrer Principal, carrer de la Glòria i Camí de les Vaques. Des del Forn d’Alcedo, realitzarà el mateix recorregut de tornada.

De manera complementària, es modificarà el final de la línia 14 per a augmentar la regularitat i freqüència en hora punta entre Castellar-L’Oliveral i el centre de València, de manera que la línia finalitzarà el seu recorregut a Castellar-L’Oliveral, des d’on es facilitarà la connexió amb la nova línia 23 per tal que les persones usuàries que ho desitgen puguen desplaçar-se fàcilment fins a Pinedo o el Forn d’Alcedo.

Freqüències dels autobusos

Respecte a les freqüències, els autobusos de la línia 14 eixiran cada 12 minuts, aproximadament, des de Castellar-L’Oliveral cap al centre de la ciutat. Estos canvis s’uniran als reforços ja realitzats en els nous horaris d’esta línia per a oferir millors freqüències.

Una altra de les millores serà la incorporació a la línia 14 dels autobusos més nous de la flota i menys contaminants, ja que ja no hauran de travessar el túnel d’accés a Pinedo pel Camí de Tremolar i no hi haurà cap limitació per als vehicles.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.