Ferrocarrils de la Generalitat aprova l’Oferta d’Ocupació Pública 2022 amb 64 llocs de treball

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha presentat en el Consell d’Administració de l’entitat l’Oferta d’Ocupació Pública (OEP) de l’empresa pública corresponent a 2022, que ascendeix a un total de 64 places.

En les pròximes convocatòries de concursos eixiran aquestes places de 2022 i els pendents de 2020 i 2021 que, en el seu conjunt, sumen al voltant de 200, encara que no es realitzaran totes alhora.

Els llocs de treball són 6 places per a oficials o oficiales d’Ofici de Taller a València; 9 places de maquinistes a València; 1 plaça de maquinista a Alacant; 10 places de caps o caps de Circulació a València; 1 plaça de cap o cap de Circulació a Alacant; 29 places d’agents d’estacions a València; 3 places d’agents d’estacions a Alacant; i 5 places de regulador o reguladora en el Lloc de Comandament de València.

Es reserva un 10,93% dels llocs a persones amb discapacitat o diversitat funcional (Art. 64 Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana) en les places d’agents d’estacions de València, per la qual cosa de les 29 previstes en l’OEP, 7 d’elles compliran amb aquesta normativa.

Es contemplaran les mesures i previsions d’adaptació i accessibilitat necessàries perquè les persones amb diversitat funcional puguen realitzar les proves que s’establisquen en condicions concordes amb la seua situació i en termes d’igualtat amb la resta de persones aspirants.

En l’Oferta d’Ocupació Pública es prendran les mesures necessàries per a fer efectiva la igualtat entre dones i homes, de conformitat amb les previsions de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Aquesta Oferta d’Ocupació Pública ha sigut negociada amb les organitzacions sindicals amb representació en els Comités Provincials d’Empresa d’FGV, en sessió celebrada el dia 17 de juny de 2022.

La tramitació de l’Oferta d’Ocupació Pública requereix, com a requisit previ a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), l’autorització de la Direcció General de Pressupostos de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic.

Cal indicar que totes les places que conformen la citada OEP formen part de l’actual Relació de Llocs de treball d’FGV i que, per tant, s’integren la massa salarial de 2022 i compten amb cobertura pressupostària.

Últimes notícies

Un incendi forestal en una pinada de Bocairent mobilitza mitjans terrestres i aeris

Un incendi forestal declarat este diumenge migdia en una pinada de Bocairent ha obligat a mobilitzar dotacions de bombers de València i Alacant, mitjans aeris i unitats forestals de la Generalitat. El Consorci de Bombers de València assegura que l’evolució del foc és positiva.

Castro alerta del potencial d’un Sevilla agressiu i molt eficaç abans de visitar el Ciutat

Luís Castro destaca la fortalesa d’un Sevilla invicte fora de casa abans del duel del dilluns i es mostra molest per la filtració de la presència del juvenil Diego Moyano en un entrenament.

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Els partits valencians amaguen encara les seues llistes per a un 29-N que consideren clau

Els principals partits de la Comunitat Valenciana mantenen la incògnita sobre qui encapçalarà les llistes del 29-N, uns comicis que veuen decisius i en què busquen millorar els resultats de 2023.

Máximo Quiles es corona campió del món de Moto3 amb una nova exhibició a Indonèsia

Máximo 'Meridio' Quiles ha tancat el títol mundial de Moto3 al Gran Premi d'Indonèsia, que ha guanyat amb una autoritat incontestable. El murcià és el primer campió de la categoria que assegura el títol a cinc grans premis del final.

Pugen les temperatures i el cel es manté poc nuvolós en la Comunitat Valenciana

Este diumenge l’ambient serà assolellat i més càlid en la Comunitat Valenciana, amb vent fluix i cel poc nuvolós. Dilluns, festiu, continuarà la calma, amb mínimes en ascens i temperatures diürnes sense canvis importants.