17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Ferrocarrils de la Generalitat aprova l’Oferta d’Ocupació Pública 2022 amb 64 llocs de treball

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha presentat en el Consell d’Administració de l’entitat l’Oferta d’Ocupació Pública (OEP) de l’empresa pública corresponent a 2022, que ascendeix a un total de 64 places.

En les pròximes convocatòries de concursos eixiran aquestes places de 2022 i els pendents de 2020 i 2021 que, en el seu conjunt, sumen al voltant de 200, encara que no es realitzaran totes alhora.

Els llocs de treball són 6 places per a oficials o oficiales d’Ofici de Taller a València; 9 places de maquinistes a València; 1 plaça de maquinista a Alacant; 10 places de caps o caps de Circulació a València; 1 plaça de cap o cap de Circulació a Alacant; 29 places d’agents d’estacions a València; 3 places d’agents d’estacions a Alacant; i 5 places de regulador o reguladora en el Lloc de Comandament de València.

Es reserva un 10,93% dels llocs a persones amb discapacitat o diversitat funcional (Art. 64 Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana) en les places d’agents d’estacions de València, per la qual cosa de les 29 previstes en l’OEP, 7 d’elles compliran amb aquesta normativa.

Es contemplaran les mesures i previsions d’adaptació i accessibilitat necessàries perquè les persones amb diversitat funcional puguen realitzar les proves que s’establisquen en condicions concordes amb la seua situació i en termes d’igualtat amb la resta de persones aspirants.

En l’Oferta d’Ocupació Pública es prendran les mesures necessàries per a fer efectiva la igualtat entre dones i homes, de conformitat amb les previsions de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Aquesta Oferta d’Ocupació Pública ha sigut negociada amb les organitzacions sindicals amb representació en els Comités Provincials d’Empresa d’FGV, en sessió celebrada el dia 17 de juny de 2022.

La tramitació de l’Oferta d’Ocupació Pública requereix, com a requisit previ a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), l’autorització de la Direcció General de Pressupostos de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic.

Cal indicar que totes les places que conformen la citada OEP formen part de l’actual Relació de Llocs de treball d’FGV i que, per tant, s’integren la massa salarial de 2022 i compten amb cobertura pressupostària.

Últimes notícies

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.

Maribel Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.47 després de menjar amb Mazón el dia de la dana

Un registre del pàrquing de Glorieta reflectix un càrrec de 15,10 euros a les 19.47:45 del 29 d'octubre. La jutgessa ordena verificar entrada i eixida i demana gravacions del 112

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 l’aparcament després de menjar amb Mazón el dia de la DANA

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 un tiquet de 15,10 euros en un aparcament pròxim al Ventorro el dia de la DANA, després de menjar amb Carlos Mazón. El jutjat de Catarroja ha demanat certificar les hores d'entrada i eixida del vehicle.