20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Foios cerca monitors/es per a l’Escola d’Estiu

Un any més, l’Ajuntament de Foios comença a preparar la reobertura de l’Escola d’Estiu. Per això, s’ha obert una convocatòria d’ocupació per a la contractació de monitors o monitores, que podran entregar el seu currículum del 17 al 21 de maig a través del correu electrònic educadora@foios.es

Per a formar part del procés de selecció, les persones interessades hauran de complir, almenys, un dels següents requisits: tindre la titulació de tècnic en activitats socioculturals, monitor d’activitats de temps lliure, tècnic en integració social o titulacions en matèria d’educació, psicologia o treball social, així com en matèria d’activitats físiques i esportives. A més, se sol·licita un nivell d’anglés de mitjà (B2) a alt (C2).

Com ha assenyalat la regidora de Serveis Socials de qui depén l’Escola d’Estiu, Mari Carmen Cabo, “malgrat la pandèmia, sempre hem apostat per mantenir oberta l’Escola d’Estiu, ja que no només contribueix a la millora de la conciliació laboral, sinó que és un servei essencial per a fomentar la sociabilització entre l’alumnat. Per descomptat, sempre comptant amb totes les mesures de seguretat i higiene per a prevenir la Covid-19″.

Per a més informació sobre la contractació de personal, es pot contactar amb el departament de Serveis Socials telefonant al 961 480 028 o 678 679 815.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.