Foios cerca monitors/es per a l’Escola d’Estiu

Un any més, l’Ajuntament de Foios comença a preparar la reobertura de l’Escola d’Estiu. Per això, s’ha obert una convocatòria d’ocupació per a la contractació de monitors o monitores, que podran entregar el seu currículum del 17 al 21 de maig a través del correu electrònic educadora@foios.es

Per a formar part del procés de selecció, les persones interessades hauran de complir, almenys, un dels següents requisits: tindre la titulació de tècnic en activitats socioculturals, monitor d’activitats de temps lliure, tècnic en integració social o titulacions en matèria d’educació, psicologia o treball social, així com en matèria d’activitats físiques i esportives. A més, se sol·licita un nivell d’anglés de mitjà (B2) a alt (C2).

Com ha assenyalat la regidora de Serveis Socials de qui depén l’Escola d’Estiu, Mari Carmen Cabo, «malgrat la pandèmia, sempre hem apostat per mantenir oberta l’Escola d’Estiu, ja que no només contribueix a la millora de la conciliació laboral, sinó que és un servei essencial per a fomentar la sociabilització entre l’alumnat. Per descomptat, sempre comptant amb totes les mesures de seguretat i higiene per a prevenir la Covid-19″.

Per a més informació sobre la contractació de personal, es pot contactar amb el departament de Serveis Socials telefonant al 961 480 028 o 678 679 815.

Últimes notícies

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.

Pérez Llorca diu que no li preocupa el seu futur sinó el dels valencians

Juanfran Pérez Llorca assegura en el debat de política general que no està preocupat per la seua candidatura sinó pel futur dels valencians i defensa els seus anuncis davant les crítiques de l’oposició.

Pradas afirma que no vol tapar ningú i reclama que es conega tota la veritat de la DANA

Salomé Pradas, exconsellera de Justícia i Interior imputada per la DANA de 2024, ha assegurat al Congrés que no vol tapar ningú, tampoc l’expresident Carlos Mazón, i que el seu objectiu és que es conega tota la veritat del que va passar.

Galán reclama a Europa un nou model energètic per reduir la dependència exterior

El president executiu d'Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, ha defensat a València que Europa necessita un nou model energètic per trencar la seua dependència exterior i ha reclamat més inversió en xarxes elèctriques i estabilitat reguladora. L'ex primer ministre italià Enrico Letta ha advertit també sobre la fragmentació europea i el domini nord-americà en banca i intel·ligència artificial.

L’humor de Javier Aguirre conquista Mestalla en la seua presentació

Javier Aguirre s’ha presentat com a nou entrenador del Valencia amb una roda de premsa plena d’humor, proximitat i frases espontànies, mantenint intacta la seua personalitat. El tècnic mexicà ha promés donar-ho tot per revertir la mala dinàmica esportiva de l’equip.

Vox defensa que els acords amb el PP fan als valencians millor i més segurs

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha defensat en el debat de política general que els acords del seu partit amb el PP han millorat la situació dels valencians i han augmentat la seua seguretat, sobretot en matèria d’immigració i vivenda. Ha advertit, no obstant això, que els pressupostos de 2026 només recullen una part del programa de Vox i que aspiren a anar més lluny si governen en solitari.

L’home acusat de matar la seua parella a Benidorm ix de la vivenda després de cinc hores amb la Policia

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm ha abandonat el domicili escortat per la Policia Nacional després de cinc hores dins de la vivenda. La víctima, una dona brasilera de 33 anys, no constava en el sistema Viogén i Benidorm ha decretat un dia de dol i una concentració de condemna.