Foios cerca monitors/es per a l’Escola d’Estiu

Un any més, l’Ajuntament de Foios comença a preparar la reobertura de l’Escola d’Estiu. Per això, s’ha obert una convocatòria d’ocupació per a la contractació de monitors o monitores, que podran entregar el seu currículum del 17 al 21 de maig a través del correu electrònic educadora@foios.es

Per a formar part del procés de selecció, les persones interessades hauran de complir, almenys, un dels següents requisits: tindre la titulació de tècnic en activitats socioculturals, monitor d’activitats de temps lliure, tècnic en integració social o titulacions en matèria d’educació, psicologia o treball social, així com en matèria d’activitats físiques i esportives. A més, se sol·licita un nivell d’anglés de mitjà (B2) a alt (C2).

Com ha assenyalat la regidora de Serveis Socials de qui depén l’Escola d’Estiu, Mari Carmen Cabo, “malgrat la pandèmia, sempre hem apostat per mantenir oberta l’Escola d’Estiu, ja que no només contribueix a la millora de la conciliació laboral, sinó que és un servei essencial per a fomentar la sociabilització entre l’alumnat. Per descomptat, sempre comptant amb totes les mesures de seguretat i higiene per a prevenir la Covid-19″.

Per a més informació sobre la contractació de personal, es pot contactar amb el departament de Serveis Socials telefonant al 961 480 028 o 678 679 815.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament amb una mascletà que esquiva la pluja

El president s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament amb una mascletà de Drac de Villena que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic ha parlat de 'miracle' i el tret ha acumulat més de 160 quilos de pólvora en cinc minuts i mig.

El port d’Alacant rep el seu major portacontenidors amb una operativa de sis setmanes

El HAIAN GAMMA, noliejat per Maersk, ha atracat a Alacant com el major portacontenidors registrat. L'operativa de transbord es prolonga sis setmanes i suma 18.000 TEUs.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president valencià es mostra disposat a una taula amb tots els líders autonòmics per a pactar un model just i equitatiu. Defén autonomia fiscal i rebutja privilegis, i demana a Sánchez consens europeu en política exterior.

Maten a tirs a Torrevieja a un implicat en el crim del nord-irlandés de Rojales

Un ciutadà txec de 33 anys, encausat per la seua presumpta cooperació en l'assassinat comés en 2024 a Rojales, ha sigut abatut en Punta Prima. La Guàrdia Civil investiga baix secret.