La Generalitat distribueix 150.000 Abonaments Joves Gratuïts per a menors de 30 anys

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha visitat la seu de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a València Sud, on ha mantingut una reunió de treball amb la secretària autonòmica d’Obres Públiques, María Pérez, la directora gerent d’FGV, Anaïs Menguzzato, i membres de l’equip directiu.

En aquesta trobada s’ha analitzat el desenvolupament de la campanya de distribució de l’Abonament Temporal Jove Gratuït que s’ha realitzat al llarg d’aquest mes d’octubre, des de les instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

La consellera ha destacat, després de la reunió, que “amb els abonaments que s’entregaran durant hui divendres, s’hauran distribuït prop de 150.000 abonaments, 123.700 en Metrovalencia i 25.600 en TRAM d’Alacant, als quals cal sumar els més de 10.300 que s’han repartit des del TRAM de Castelló”.

Al seu torn, ha destacat que s’han registrat ja al voltant de 225.000 peticions de cita prèvia a través de les webs de Metrovalencia i TRAM d’Alacant i que gràcies a l’ampliació d’estacions i horaris, l’empresa pública ha pogut incrementar el nombre de lliuraments, en aconseguir un ritme de 15.000 lliuraments al dia a València i 2.200 a Alacant”.

La consellera ha destacat i agraït “l’esforç tècnic i humà” d’FGV per a fer arribar els abonaments a joves de fins a 30 anys, uns títols que serveixen per a viatjar fins al pròxim 15 de gener de 2023 en Metrobus, Metrovalencia, TRAM de Castelló, TRAM d’Alacant i EMT. A més, també es poden beneficiar d’aquesta mesura les persones usuàries d’autobusos urbans, els ajuntaments dels quals se sumen a la mesura.

Després de la reunió, en la qual s’han analitzat diferents projectes que desenvolupa FGV per a la millora del servei que presta a València i Alacant, Torró ha recorregut diferents dependències de l’empresa i el taller de material mòbil de València Sud.

Distribució d’abonaments

FGV ha reforçat la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments que en el cas de València també serveixen per a altres serveis de transport com a EMT i Metrobús. El lliurament s’està realitzant de manera àgil, gràcies també el sistema de cita prèvia disponible per a totes les persones usuàries.

TRAM de Castelló distribueix aquests abonaments des de la seua oficina situada al carrer Carcaixent, 1 de la ciutat de Castelló.

Per a facilitar la recollida de l’Abonament Jove, per part d’FGV, s’han habilitat diferents estacions en Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

A València, de dilluns a divendres, estan oberts els següents punts: Centre d’Atenció del Client (CAC) de Benimaclet; Albereda; Àngel Guimerà (eixida a carrer Palleter); Benimàmet; Burjassot-Godella; Campanar; Facultats – Manuel Broseta (taquilla secundària); Marítim; Mislata (taquilla secundària); Montcada-Alfara; Paiporta; Paterna; Salt de l’Aigua; Torrent Avinguda i Xàtiva (taquilla secundària, eixida a l’institut I.E.S. Lluís Vives), i tots els dies de dilluns a diumenge en l’Espai del Client d’Alacant.

A Alacant, de dilluns a divendres es poden recollir aquests abonaments en el Punt del Client d’Estels; El Campello; Dénia; Mercat; Benidorm i Gata de Gorgos.

Per a sol·licitar cita les webs de Metrovalencia i de TRAM d’Alacant ofereixen un accés exclusiu per a la sol·licitud, pel qual s’obté torn per a posteriorment establir la data per a concretar la recollida de l’abonament en l’estació seleccionada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP defén la seua gestió dels bons comercie en la Diputació d’Alacant i nega irregularitats

L'equip de govern del PP en la Diputació d'Alacant assegura que no té res a ocultar sobre els bons comercie i destaca que va impulsar una comissió d'investigació aprovada per unanimitat, mentres el PSOE reclama igualtat de criteris en les compareixences.

Compromís qüestiona que la patrulla en patinet de València protegisca els ciclistes

Compromís critica que la nova patrulla en patinet de València no prioritza sancionar a motos i altres vehicles que invadixen els carrils bici, mentres l'Ajuntament defén el seu enfocament a reduir la sinistralitat.

Més de 105.000 persones reben en la Comunitat Valenciana la vacuna del papil·loma humà en 2025

La Conselleria de Sanitat va administrar 105.126 dosi de la vacuna enfront del virus del papil·loma humà en 2025 i va consolidar la pauta d'una sola dosi en la Comunitat Valenciana.

La Diputació de València repara les 72 depuradores danyades per la dana a la província

La Diputació de València ha finalitzat la reparació de les 72 depuradores afectades per la dana, amb obres executades per Egevasa i un cost pròxim als 20 milions d'euros.

El jutjat de la DANA nega a Pradas la transcripció de la seua declaració i de l’acarament

El jutjat que investiga la gestió de la DANA de 2024 rebutja entregar a la exconsellera de Justícia Salomé Pradas la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb el seu excap de gabinet.

Presó provisional per a dos jóvens per una brutal baralla al costat d’una discoteca de Gandia

La justícia ordena presó provisional per a dos jóvens de 19 i 20 anys acusats de temptativa d'homicidi i lesions després d'una violenta baralla amb botella trencada al costat d'una discoteca de Gandia.

Els embassaments del Xúquer freguen el 68% i els del Segura superen el 55% en una setmana de pujades

Els embassaments del Xúquer aconseguixen el 67,8% de la seua capacitat i els del Segura el 55,4%, en una setmana en la qual la reserva hídrica d'Espanya puja fins al 83,5%. Tretze de les setze conques superen ja el 80% d'ompliment.

La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu

La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.