La Generalitat distribueix 150.000 Abonaments Joves Gratuïts per a menors de 30 anys

Ejemplo de shortcode con estilo
Aquest abonament serveix per a viatjar fins al pròxim 15 de gener de 2023 en Metrobus, Metrovalencia, TRAM de Castelló, TRAM d’Alacant i EMT

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha visitat la seu de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a València Sud, on ha mantingut una reunió de treball amb la secretària autonòmica d’Obres Públiques, María Pérez, la directora gerent d’FGV, Anaïs Menguzzato, i membres de l’equip directiu.

En aquesta trobada s’ha analitzat el desenvolupament de la campanya de distribució de l’Abonament Temporal Jove Gratuït que s’ha realitzat al llarg d’aquest mes d’octubre, des de les instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

La consellera ha destacat, després de la reunió, que “amb els abonaments que s’entregaran durant hui divendres, s’hauran distribuït prop de 150.000 abonaments, 123.700 en Metrovalencia i 25.600 en TRAM d’Alacant, als quals cal sumar els més de 10.300 que s’han repartit des del TRAM de Castelló”.

Al seu torn, ha destacat que s’han registrat ja al voltant de 225.000 peticions de cita prèvia a través de les webs de Metrovalencia i TRAM d’Alacant i que gràcies a l’ampliació d’estacions i horaris, l’empresa pública ha pogut incrementar el nombre de lliuraments, en aconseguir un ritme de 15.000 lliuraments al dia a València i 2.200 a Alacant”.

La consellera ha destacat i agraït «l’esforç tècnic i humà» d’FGV per a fer arribar els abonaments a joves de fins a 30 anys, uns títols que serveixen per a viatjar fins al pròxim 15 de gener de 2023 en Metrobus, Metrovalencia, TRAM de Castelló, TRAM d’Alacant i EMT. A més, també es poden beneficiar d’aquesta mesura les persones usuàries d’autobusos urbans, els ajuntaments dels quals se sumen a la mesura.

Després de la reunió, en la qual s’han analitzat diferents projectes que desenvolupa FGV per a la millora del servei que presta a València i Alacant, Torró ha recorregut diferents dependències de l’empresa i el taller de material mòbil de València Sud.

Distribució d’abonaments

FGV ha reforçat la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments que en el cas de València també serveixen per a altres serveis de transport com a EMT i Metrobús. El lliurament s’està realitzant de manera àgil, gràcies també el sistema de cita prèvia disponible per a totes les persones usuàries.

TRAM de Castelló distribueix aquests abonaments des de la seua oficina situada al carrer Carcaixent, 1 de la ciutat de Castelló.

Per a facilitar la recollida de l’Abonament Jove, per part d’FGV, s’han habilitat diferents estacions en Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

A València, de dilluns a divendres, estan oberts els següents punts: Centre d’Atenció del Client (CAC) de Benimaclet; Albereda; Àngel Guimerà (eixida a carrer Palleter); Benimàmet; Burjassot-Godella; Campanar; Facultats – Manuel Broseta (taquilla secundària); Marítim; Mislata (taquilla secundària); Montcada-Alfara; Paiporta; Paterna; Salt de l’Aigua; Torrent Avinguda i Xàtiva (taquilla secundària, eixida a l’institut I.E.S. Lluís Vives), i tots els dies de dilluns a diumenge en l’Espai del Client d’Alacant.

A Alacant, de dilluns a divendres es poden recollir aquests abonaments en el Punt del Client d’Estels; El Campello; Dénia; Mercat; Benidorm i Gata de Gorgos.

Per a sol·licitar cita les webs de Metrovalencia i de TRAM d’Alacant ofereixen un accés exclusiu per a la sol·licitud, pel qual s’obté torn per a posteriorment establir la data per a concretar la recollida de l’abonament en l’estació seleccionada.

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.