La Generalitat distribueix 150.000 Abonaments Joves Gratuïts per a menors de 30 anys

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha visitat la seu de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a València Sud, on ha mantingut una reunió de treball amb la secretària autonòmica d’Obres Públiques, María Pérez, la directora gerent d’FGV, Anaïs Menguzzato, i membres de l’equip directiu.

En aquesta trobada s’ha analitzat el desenvolupament de la campanya de distribució de l’Abonament Temporal Jove Gratuït que s’ha realitzat al llarg d’aquest mes d’octubre, des de les instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

La consellera ha destacat, després de la reunió, que “amb els abonaments que s’entregaran durant hui divendres, s’hauran distribuït prop de 150.000 abonaments, 123.700 en Metrovalencia i 25.600 en TRAM d’Alacant, als quals cal sumar els més de 10.300 que s’han repartit des del TRAM de Castelló”.

Al seu torn, ha destacat que s’han registrat ja al voltant de 225.000 peticions de cita prèvia a través de les webs de Metrovalencia i TRAM d’Alacant i que gràcies a l’ampliació d’estacions i horaris, l’empresa pública ha pogut incrementar el nombre de lliuraments, en aconseguir un ritme de 15.000 lliuraments al dia a València i 2.200 a Alacant”.

La consellera ha destacat i agraït “l’esforç tècnic i humà” d’FGV per a fer arribar els abonaments a joves de fins a 30 anys, uns títols que serveixen per a viatjar fins al pròxim 15 de gener de 2023 en Metrobus, Metrovalencia, TRAM de Castelló, TRAM d’Alacant i EMT. A més, també es poden beneficiar d’aquesta mesura les persones usuàries d’autobusos urbans, els ajuntaments dels quals se sumen a la mesura.

Després de la reunió, en la qual s’han analitzat diferents projectes que desenvolupa FGV per a la millora del servei que presta a València i Alacant, Torró ha recorregut diferents dependències de l’empresa i el taller de material mòbil de València Sud.

Distribució d’abonaments

FGV ha reforçat la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments que en el cas de València també serveixen per a altres serveis de transport com a EMT i Metrobús. El lliurament s’està realitzant de manera àgil, gràcies també el sistema de cita prèvia disponible per a totes les persones usuàries.

TRAM de Castelló distribueix aquests abonaments des de la seua oficina situada al carrer Carcaixent, 1 de la ciutat de Castelló.

Per a facilitar la recollida de l’Abonament Jove, per part d’FGV, s’han habilitat diferents estacions en Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

A València, de dilluns a divendres, estan oberts els següents punts: Centre d’Atenció del Client (CAC) de Benimaclet; Albereda; Àngel Guimerà (eixida a carrer Palleter); Benimàmet; Burjassot-Godella; Campanar; Facultats – Manuel Broseta (taquilla secundària); Marítim; Mislata (taquilla secundària); Montcada-Alfara; Paiporta; Paterna; Salt de l’Aigua; Torrent Avinguda i Xàtiva (taquilla secundària, eixida a l’institut I.E.S. Lluís Vives), i tots els dies de dilluns a diumenge en l’Espai del Client d’Alacant.

A Alacant, de dilluns a divendres es poden recollir aquests abonaments en el Punt del Client d’Estels; El Campello; Dénia; Mercat; Benidorm i Gata de Gorgos.

Per a sol·licitar cita les webs de Metrovalencia i de TRAM d’Alacant ofereixen un accés exclusiu per a la sol·licitud, pel qual s’obté torn per a posteriorment establir la data per a concretar la recollida de l’abonament en l’estació seleccionada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.