La Generalitat trau a subhasta cinc parcel·les per un import de 2,6 M/€

La Generalitat ha formalitzat aquest dimarts la venda de la subhasta de cinc parcel·les i solars per un import total de 2,6 milions d’euros, un 37,5% més dels 1,9 milions d’euros que havia previst ingressar la Generalitat a l’inici de la subhasta.

La directora general de Sector Públic i Patrimoni, Isa Castelló, ha destacat que amb aquesta venda «donem nou destí a immobles que no són necessaris per a la prestació de serveis públics. La subhasta ens va permetre obtindre preus superiors als tipus d’eixida, per la qual cosa esperem poder reeditar noves subhastes per a continuar dinamitzant l’Inventari de Béns de la Generalitat«.

En concret, s’han venut dues parcel·les, situades al Parc Tecnològic de Paterna, annexes a la Ciutat Esportiva del Valencia CF per un valor d’1.217.000 euros, i que s’han adjudicat a l’entitat esportiva.

A més, s’ha adjudicat una parcel·la d’Elx, catalogada com de sòl urbà, per un import d’1.050.000 euros. està situada en la Partida Balsares i compta amb 2.524 metres quadrats.

Igualment, s’ha venut una parcel·la a Xest de 1.633,17 metres quadrats, que està situada al Parc Empresarial, per un import de 124.120,92 euros.

Així mateix, s’ha adjudicat per 221.238 euros una parcel·la de sòl urbà a Castelló de la Plana, situada en el Sector de Lledó, que compta amb 865,3 metres quadrats.

Finalment, la responsable de Patrimoni de la Generalitat, Isa Castelló ha indicat que aquestes subhastes «són un dels molts mecanismes per a dinamitzar el Patrimoni de la Generalitat. Tenim com a objectiu no tindre immobles sense ús i destí i juntament amb les alienacions, hem impulsat les cessions i mutacions a ajuntaments, més de trenta des de 2019«.

Últimes notícies

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.