La Generalitat trau a subhasta cinc parcel·les per un import de 2,6 M/€

Ejemplo de shortcode con estilo
Dos de les parcel·les, situades al Parc Tecnològic de Paterna, annexes a la Ciutat Esportiva del Valencia CF, s'han venut per 1,2 milions

La Generalitat ha formalitzat aquest dimarts la venda de la subhasta de cinc parcel·les i solars per un import total de 2,6 milions d’euros, un 37,5% més dels 1,9 milions d’euros que havia previst ingressar la Generalitat a l’inici de la subhasta.

La directora general de Sector Públic i Patrimoni, Isa Castelló, ha destacat que amb aquesta venda «donem nou destí a immobles que no són necessaris per a la prestació de serveis públics. La subhasta ens va permetre obtindre preus superiors als tipus d’eixida, per la qual cosa esperem poder reeditar noves subhastes per a continuar dinamitzant l’Inventari de Béns de la Generalitat«.

En concret, s’han venut dues parcel·les, situades al Parc Tecnològic de Paterna, annexes a la Ciutat Esportiva del Valencia CF per un valor d’1.217.000 euros, i que s’han adjudicat a l’entitat esportiva.

A més, s’ha adjudicat una parcel·la d’Elx, catalogada com de sòl urbà, per un import d’1.050.000 euros. està situada en la Partida Balsares i compta amb 2.524 metres quadrats.

Igualment, s’ha venut una parcel·la a Xest de 1.633,17 metres quadrats, que està situada al Parc Empresarial, per un import de 124.120,92 euros.

Així mateix, s’ha adjudicat per 221.238 euros una parcel·la de sòl urbà a Castelló de la Plana, situada en el Sector de Lledó, que compta amb 865,3 metres quadrats.

Finalment, la responsable de Patrimoni de la Generalitat, Isa Castelló ha indicat que aquestes subhastes «són un dels molts mecanismes per a dinamitzar el Patrimoni de la Generalitat. Tenim com a objectiu no tindre immobles sense ús i destí i juntament amb les alienacions, hem impulsat les cessions i mutacions a ajuntaments, més de trenta des de 2019«.

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.