La Generalitat trau a subhasta cinc parcel·les per un import de 2,6 M/€

La Generalitat ha formalitzat aquest dimarts la venda de la subhasta de cinc parcel·les i solars per un import total de 2,6 milions d’euros, un 37,5% més dels 1,9 milions d’euros que havia previst ingressar la Generalitat a l’inici de la subhasta.

La directora general de Sector Públic i Patrimoni, Isa Castelló, ha destacat que amb aquesta venda «donem nou destí a immobles que no són necessaris per a la prestació de serveis públics. La subhasta ens va permetre obtindre preus superiors als tipus d’eixida, per la qual cosa esperem poder reeditar noves subhastes per a continuar dinamitzant l’Inventari de Béns de la Generalitat«.

En concret, s’han venut dues parcel·les, situades al Parc Tecnològic de Paterna, annexes a la Ciutat Esportiva del Valencia CF per un valor d’1.217.000 euros, i que s’han adjudicat a l’entitat esportiva.

A més, s’ha adjudicat una parcel·la d’Elx, catalogada com de sòl urbà, per un import d’1.050.000 euros. està situada en la Partida Balsares i compta amb 2.524 metres quadrats.

Igualment, s’ha venut una parcel·la a Xest de 1.633,17 metres quadrats, que està situada al Parc Empresarial, per un import de 124.120,92 euros.

Així mateix, s’ha adjudicat per 221.238 euros una parcel·la de sòl urbà a Castelló de la Plana, situada en el Sector de Lledó, que compta amb 865,3 metres quadrats.

Finalment, la responsable de Patrimoni de la Generalitat, Isa Castelló ha indicat que aquestes subhastes «són un dels molts mecanismes per a dinamitzar el Patrimoni de la Generalitat. Tenim com a objectiu no tindre immobles sense ús i destí i juntament amb les alienacions, hem impulsat les cessions i mutacions a ajuntaments, més de trenta des de 2019«.

Últimes notícies

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.