La Generalitat trau a subhasta cinc parcel·les per un import de 2,6 M/€

La Generalitat ha formalitzat aquest dimarts la venda de la subhasta de cinc parcel·les i solars per un import total de 2,6 milions d’euros, un 37,5% més dels 1,9 milions d’euros que havia previst ingressar la Generalitat a l’inici de la subhasta.

La directora general de Sector Públic i Patrimoni, Isa Castelló, ha destacat que amb aquesta venda “donem nou destí a immobles que no són necessaris per a la prestació de serveis públics. La subhasta ens va permetre obtindre preus superiors als tipus d’eixida, per la qual cosa esperem poder reeditar noves subhastes per a continuar dinamitzant l’Inventari de Béns de la Generalitat“.

En concret, s’han venut dues parcel·les, situades al Parc Tecnològic de Paterna, annexes a la Ciutat Esportiva del Valencia CF per un valor d’1.217.000 euros, i que s’han adjudicat a l’entitat esportiva.

A més, s’ha adjudicat una parcel·la d’Elx, catalogada com de sòl urbà, per un import d’1.050.000 euros. està situada en la Partida Balsares i compta amb 2.524 metres quadrats.

Igualment, s’ha venut una parcel·la a Xest de 1.633,17 metres quadrats, que està situada al Parc Empresarial, per un import de 124.120,92 euros.

Així mateix, s’ha adjudicat per 221.238 euros una parcel·la de sòl urbà a Castelló de la Plana, situada en el Sector de Lledó, que compta amb 865,3 metres quadrats.

Finalment, la responsable de Patrimoni de la Generalitat, Isa Castelló ha indicat que aquestes subhastes “són un dels molts mecanismes per a dinamitzar el Patrimoni de la Generalitat. Tenim com a objectiu no tindre immobles sense ús i destí i juntament amb les alienacions, hem impulsat les cessions i mutacions a ajuntaments, més de trenta des de 2019“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.