La Generalitat trau a subhasta cinc parcel·les per un import de 2,6 M/€

La Generalitat ha formalitzat aquest dimarts la venda de la subhasta de cinc parcel·les i solars per un import total de 2,6 milions d’euros, un 37,5% més dels 1,9 milions d’euros que havia previst ingressar la Generalitat a l’inici de la subhasta.

La directora general de Sector Públic i Patrimoni, Isa Castelló, ha destacat que amb aquesta venda «donem nou destí a immobles que no són necessaris per a la prestació de serveis públics. La subhasta ens va permetre obtindre preus superiors als tipus d’eixida, per la qual cosa esperem poder reeditar noves subhastes per a continuar dinamitzant l’Inventari de Béns de la Generalitat«.

En concret, s’han venut dues parcel·les, situades al Parc Tecnològic de Paterna, annexes a la Ciutat Esportiva del Valencia CF per un valor d’1.217.000 euros, i que s’han adjudicat a l’entitat esportiva.

A més, s’ha adjudicat una parcel·la d’Elx, catalogada com de sòl urbà, per un import d’1.050.000 euros. està situada en la Partida Balsares i compta amb 2.524 metres quadrats.

Igualment, s’ha venut una parcel·la a Xest de 1.633,17 metres quadrats, que està situada al Parc Empresarial, per un import de 124.120,92 euros.

Així mateix, s’ha adjudicat per 221.238 euros una parcel·la de sòl urbà a Castelló de la Plana, situada en el Sector de Lledó, que compta amb 865,3 metres quadrats.

Finalment, la responsable de Patrimoni de la Generalitat, Isa Castelló ha indicat que aquestes subhastes «són un dels molts mecanismes per a dinamitzar el Patrimoni de la Generalitat. Tenim com a objectiu no tindre immobles sense ús i destí i juntament amb les alienacions, hem impulsat les cessions i mutacions a ajuntaments, més de trenta des de 2019«.

Últimes notícies

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.