14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Torna el Festival Godejam de grafiti a Godella els dies 4 i 5 de setembre

 

El Festival Godejam de grafiti torna a Godella els dies 4 i 5 de setembre amb multitud d’activitats i tallers que faran les delícies dels amants de la cultura urbana. L’Ajuntament de Godella, a través de les regidories de Cultura i Joventut, col·labora en aquest certamen que s’ha guanyat un lloc de privilegi en el territori autonòmic i nacional com a referent.

 

De fet, els artistes Sink, Elrond, Lezzart, Xemayo, Nemolka, Nels, Krome2, Mawe, Dank, Soez, Nehor i Frog participaran en la jam que convertirà el carrer Sacre Cor de Godella en un llenç gegant a l’aire lliure perquè tota la ciutadania puga gaudir de la seua saber fer en el món del grafiti.

 
El Godejam, que celebra la seua sisena edició, va nàixer allà per l’any 2015 quan Xema González va sol·licitar permís a l’Ajuntament de Godella per a pintar un túnel en el terme municipal que es trobava en molt males condicions. Mesos més tard, el propi Consistori va començar a col·laborar en el festival amb l’objectiu de convertir-lo en un punt de trobada de la cultura urbana i del món del grafiti.

 

A més de la presència d’artistes nacionals i internacionals del grafiti, enguany també hi haurà exhibicions, tallers i competicions de dansa i balls per a tancar el cercle de la cultura de l’hip hop.

 

Xema González, alma mater del Godejam, indica que la intenció del festival és “posar a Godella en el mapa de l’art urbà en l’àmbit local, nacional i internacional”. “De fet, a Europa comença a conéixer-se gràcies a la participació d’amics que procedeixen de fora d’Espanya i que han donat un impuls al certamen”, ha agregat González.

 

“El Godejam és una trobada d’amics i d’estils al voltant de la cultura urbana que volem continuar promocionant a Godella gràcies al suport de l’Ajuntament i de la regidora *Tatiana Prada de Conflent, en concret”, ha finalitzat González.

Últimes notícies

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.

Diana Morant insta a Feijóo a dimitir i exigix al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha demanat al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024. També ha reclamat que entregue a la jutgessa els guasaps amb Carlos Mazón i ha titllat de covardia la seua declaració telemàtica.

Mestalla va reunir milers en un entrenament del València sense Tárrega ni Pepelu

Prop de 5.000 aficionats van assistir a la sessió oberta a Mestalla malgrat la pluja. No van participar Tárrega ni Pepelu per grip i Dimitrievski va seguir de baixa; Cömert va reaparéixer.

La jutgessa del cas DANA permet que Feijóo declare el 9 de gener per via telemàtica

La jutgessa que investiga la DANA ha acceptat que Alberto Núñez Feijóo declare com a testimoni per videoconferència el 9 de gener des del Congrés. A més, li reitera la possibilitat d'aportar les seues respostes als missatges amb Carlos Mazón; el líder del PP ha defés que va entregar el sol·licitat i s'ha compromés a col·laborar.

Air Nostrum retorna 20 milions a la SEPI i reduïx a 91 milions el principal del préstec

Air Nostrum ha retornat 20 milions a la SEPI del préstec participatiu del FASEE i ha pagat 809.550 euros en interessos. El principal pendent descendix a 91 milions.