Torna el Festival Godejam de grafiti a Godella els dies 4 i 5 de setembre

 

El Festival Godejam de grafiti torna a Godella els dies 4 i 5 de setembre amb multitud d’activitats i tallers que faran les delícies dels amants de la cultura urbana. L’Ajuntament de Godella, a través de les regidories de Cultura i Joventut, col·labora en aquest certamen que s’ha guanyat un lloc de privilegi en el territori autonòmic i nacional com a referent.

 

De fet, els artistes Sink, Elrond, Lezzart, Xemayo, Nemolka, Nels, Krome2, Mawe, Dank, Soez, Nehor i Frog participaran en la jam que convertirà el carrer Sacre Cor de Godella en un llenç gegant a l’aire lliure perquè tota la ciutadania puga gaudir de la seua saber fer en el món del grafiti.

 
El Godejam, que celebra la seua sisena edició, va nàixer allà per l’any 2015 quan Xema González va sol·licitar permís a l’Ajuntament de Godella per a pintar un túnel en el terme municipal que es trobava en molt males condicions. Mesos més tard, el propi Consistori va començar a col·laborar en el festival amb l’objectiu de convertir-lo en un punt de trobada de la cultura urbana i del món del grafiti.

 

A més de la presència d’artistes nacionals i internacionals del grafiti, enguany també hi haurà exhibicions, tallers i competicions de dansa i balls per a tancar el cercle de la cultura de l’hip hop.

 

Xema González, alma mater del Godejam, indica que la intenció del festival és “posar a Godella en el mapa de l’art urbà en l’àmbit local, nacional i internacional”. “De fet, a Europa comença a conéixer-se gràcies a la participació d’amics que procedeixen de fora d’Espanya i que han donat un impuls al certamen”, ha agregat González.

 

“El Godejam és una trobada d’amics i d’estils al voltant de la cultura urbana que volem continuar promocionant a Godella gràcies al suport de l’Ajuntament i de la regidora *Tatiana Prada de Conflent, en concret”, ha finalitzat González.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.