Torna el Festival Godejam de grafiti a Godella els dies 4 i 5 de setembre

 

El Festival Godejam de grafiti torna a Godella els dies 4 i 5 de setembre amb multitud d’activitats i tallers que faran les delícies dels amants de la cultura urbana. L’Ajuntament de Godella, a través de les regidories de Cultura i Joventut, col·labora en aquest certamen que s’ha guanyat un lloc de privilegi en el territori autonòmic i nacional com a referent.

 

De fet, els artistes Sink, Elrond, Lezzart, Xemayo, Nemolka, Nels, Krome2, Mawe, Dank, Soez, Nehor i Frog participaran en la jam que convertirà el carrer Sacre Cor de Godella en un llenç gegant a l’aire lliure perquè tota la ciutadania puga gaudir de la seua saber fer en el món del grafiti.

 
El Godejam, que celebra la seua sisena edició, va nàixer allà per l’any 2015 quan Xema González va sol·licitar permís a l’Ajuntament de Godella per a pintar un túnel en el terme municipal que es trobava en molt males condicions. Mesos més tard, el propi Consistori va començar a col·laborar en el festival amb l’objectiu de convertir-lo en un punt de trobada de la cultura urbana i del món del grafiti.

 

A més de la presència d’artistes nacionals i internacionals del grafiti, enguany també hi haurà exhibicions, tallers i competicions de dansa i balls per a tancar el cercle de la cultura de l’hip hop.

 

Xema González, alma mater del Godejam, indica que la intenció del festival és “posar a Godella en el mapa de l’art urbà en l’àmbit local, nacional i internacional”. “De fet, a Europa comença a conéixer-se gràcies a la participació d’amics que procedeixen de fora d’Espanya i que han donat un impuls al certamen”, ha agregat González.

 

“El Godejam és una trobada d’amics i d’estils al voltant de la cultura urbana que volem continuar promocionant a Godella gràcies al suport de l’Ajuntament i de la regidora *Tatiana Prada de Conflent, en concret”, ha finalitzat González.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.