Torna el Festival Godejam de grafiti a Godella els dies 4 i 5 de setembre

 

El Festival Godejam de grafiti torna a Godella els dies 4 i 5 de setembre amb multitud d’activitats i tallers que faran les delícies dels amants de la cultura urbana. L’Ajuntament de Godella, a través de les regidories de Cultura i Joventut, col·labora en aquest certamen que s’ha guanyat un lloc de privilegi en el territori autonòmic i nacional com a referent.

 

De fet, els artistes Sink, Elrond, Lezzart, Xemayo, Nemolka, Nels, Krome2, Mawe, Dank, Soez, Nehor i Frog participaran en la jam que convertirà el carrer Sacre Cor de Godella en un llenç gegant a l’aire lliure perquè tota la ciutadania puga gaudir de la seua saber fer en el món del grafiti.

 
El Godejam, que celebra la seua sisena edició, va nàixer allà per l’any 2015 quan Xema González va sol·licitar permís a l’Ajuntament de Godella per a pintar un túnel en el terme municipal que es trobava en molt males condicions. Mesos més tard, el propi Consistori va començar a col·laborar en el festival amb l’objectiu de convertir-lo en un punt de trobada de la cultura urbana i del món del grafiti.

 

A més de la presència d’artistes nacionals i internacionals del grafiti, enguany també hi haurà exhibicions, tallers i competicions de dansa i balls per a tancar el cercle de la cultura de l’hip hop.

 

Xema González, alma mater del Godejam, indica que la intenció del festival és “posar a Godella en el mapa de l’art urbà en l’àmbit local, nacional i internacional”. “De fet, a Europa comença a conéixer-se gràcies a la participació d’amics que procedeixen de fora d’Espanya i que han donat un impuls al certamen”, ha agregat González.

 

“El Godejam és una trobada d’amics i d’estils al voltant de la cultura urbana que volem continuar promocionant a Godella gràcies al suport de l’Ajuntament i de la regidora *Tatiana Prada de Conflent, en concret”, ha finalitzat González.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.