14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Torna el Festival Godejam de grafiti a Godella els dies 4 i 5 de setembre

 

El Festival Godejam de grafiti torna a Godella els dies 4 i 5 de setembre amb multitud d’activitats i tallers que faran les delícies dels amants de la cultura urbana. L’Ajuntament de Godella, a través de les regidories de Cultura i Joventut, col·labora en aquest certamen que s’ha guanyat un lloc de privilegi en el territori autonòmic i nacional com a referent.

 

De fet, els artistes Sink, Elrond, Lezzart, Xemayo, Nemolka, Nels, Krome2, Mawe, Dank, Soez, Nehor i Frog participaran en la jam que convertirà el carrer Sacre Cor de Godella en un llenç gegant a l’aire lliure perquè tota la ciutadania puga gaudir de la seua saber fer en el món del grafiti.

 
El Godejam, que celebra la seua sisena edició, va nàixer allà per l’any 2015 quan Xema González va sol·licitar permís a l’Ajuntament de Godella per a pintar un túnel en el terme municipal que es trobava en molt males condicions. Mesos més tard, el propi Consistori va començar a col·laborar en el festival amb l’objectiu de convertir-lo en un punt de trobada de la cultura urbana i del món del grafiti.

 

A més de la presència d’artistes nacionals i internacionals del grafiti, enguany també hi haurà exhibicions, tallers i competicions de dansa i balls per a tancar el cercle de la cultura de l’hip hop.

 

Xema González, alma mater del Godejam, indica que la intenció del festival és “posar a Godella en el mapa de l’art urbà en l’àmbit local, nacional i internacional”. “De fet, a Europa comença a conéixer-se gràcies a la participació d’amics que procedeixen de fora d’Espanya i que han donat un impuls al certamen”, ha agregat González.

 

“El Godejam és una trobada d’amics i d’estils al voltant de la cultura urbana que volem continuar promocionant a Godella gràcies al suport de l’Ajuntament i de la regidora *Tatiana Prada de Conflent, en concret”, ha finalitzat González.

Últimes notícies

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.