Godella presenta la sexta edició del Concurs de Microrelats

 

La Biblioteca de Godella, en l’Horta Nord (València), ha posat en marxa la sexta edició del Concurs de Microrelats de Godella. Des del dia 7 de setembre, fins al 2 d’octubre es poden enviar els treballs amb un màxim de 100 paraules. Com cada any, hi ha dos categories, una en valencià i una altra en castellà, dotades amb 350 euros de premi per al relat guanyador en cada llengua. A demés, s’atorgaran cinc accèssits dotats amb 60 euros cada un.

 

La Regidora de Biblioteca, Tatiana Prades, convida especialment a la gent jove a participar: «Tenen una creativitat i una imaginativa molt especials, volem convidar-los a participar en este concurs. Ens encantaria llegir i sentir el que puguen plasmar en un relat de màxim 100 paraules, segur que és molt enriquidor i especial, tant per a ells, com per al concurs, com per a les persones lectores», apunta Prades.

 

A demés, Prades destaca que el jurat sempre té molta faena perquè «en l’última edició per exemple, es van superar el centenar de relats, tots amb una gran qualitat». Les bases es poden descarregar entrant en este enllaç. La inscripció és gratuïta, oberta a totes les persones majors de 18 anys que residisquen en Espanya. Les obres es poden presentar:

  • Físicament en l’Oficina d’atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament.
  • Telemàticament a través d’esta Seu Electrònica.
  • Per Correu Certificat.

 

El termini de recepció acaba el dia 2 d’octubre a les 23.59 hores i la decisió del jurat serà inapel·lable i es publicarà el 16 de novembre de 2020. Solament es pot presentar una obra per persona.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.