16.9 C
València
Dijous, 30 octubre, 2025

Godella presenta la sexta edició del Concurs de Microrelats

 

La Biblioteca de Godella, en l’Horta Nord (València), ha posat en marxa la sexta edició del Concurs de Microrelats de Godella. Des del dia 7 de setembre, fins al 2 d’octubre es poden enviar els treballs amb un màxim de 100 paraules. Com cada any, hi ha dos categories, una en valencià i una altra en castellà, dotades amb 350 euros de premi per al relat guanyador en cada llengua. A demés, s’atorgaran cinc accèssits dotats amb 60 euros cada un.

 

La Regidora de Biblioteca, Tatiana Prades, convida especialment a la gent jove a participar: «Tenen una creativitat i una imaginativa molt especials, volem convidar-los a participar en este concurs. Ens encantaria llegir i sentir el que puguen plasmar en un relat de màxim 100 paraules, segur que és molt enriquidor i especial, tant per a ells, com per al concurs, com per a les persones lectores», apunta Prades.

 

A demés, Prades destaca que el jurat sempre té molta faena perquè «en l’última edició per exemple, es van superar el centenar de relats, tots amb una gran qualitat». Les bases es poden descarregar entrant en este enllaç. La inscripció és gratuïta, oberta a totes les persones majors de 18 anys que residisquen en Espanya. Les obres es poden presentar:

  • Físicament en l’Oficina d’atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament.
  • Telemàticament a través d’esta Seu Electrònica.
  • Per Correu Certificat.

 

El termini de recepció acaba el dia 2 d’octubre a les 23.59 hores i la decisió del jurat serà inapel·lable i es publicarà el 16 de novembre de 2020. Solament es pot presentar una obra per persona.

Últimes notícies

El Llevant recorda la seua ajuda després de la dana i promet continuar sent casa

El club va difondre un vídeo pel primer aniversari de la dana a València, va reivindicar la seua labor de suport i va reafirmar que continuarà sent casa per a la comunitat.

El València CF recorda a les víctimes de la DANA i agraïx la reconstrucció

En el primer aniversari de la barrancada, el club va difondre un homenatge a les víctimes i va agrair la labor de reconstrucció. Els capitans van penjar una Senyera amb 'Units per Sempre' en el pont de la Solidaritat.

El València firma la seua major golejada copera a domicili en 34 anys

El València va véncer 0-5 al Maracena en la primera ronda de Copa del Rei i va aconseguir la seua major golejada a domicili en 34 anys. Van anotar Hugo Duro, Raba, Diego López, Rioja i Danjuma.

Baldoví titlla d’infame la declaració de Mazón i afirma que només espera la seua dimissió

Joan Baldoví ha qualificat d'infame la declaració institucional de Carlos Mazón pel primer aniversari de la DANA i ha dit que només espera la seua dimissió. També ha titllat de burla els aplaudiments del seu govern al final del discurs.

Javi Guerra aconseguix els 100 partits oficials amb el València

El migcampista de 22 anys va arribar a la centena de trobades oficials amb el València en la primera ronda de la Copa del Rei davant el Maracena. La seua trajectòria, amb 77 titularitats, reflectix la seua consolidació en el primer equip.

València Basket va recordar la unitat i la solidaritat en l’aniversari de la DANA

El club va evocar a les víctimes de la riuada del 29 d'octubre de 2024 i va subratllar que la resposta social va permetre tirar avant. L'Alqueria del Basket va ser habilitada com a centre de suport i recollida d'ajuda en els primers dies.

Aemet activa l’avís groc este dijous en el litoral nord d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat l'avís groc per pluges intenses de fins a 30 l/m² en una hora en el litoral nord d'Alacant i el sud de València. L'alerta regix de 00.00 a 17.00 amb probabilitat moderada-alta.

Ruixats dispersos i temperatures en ascens en la Comunitat Valenciana en el primer aniversari de la dana

Cel nuvolós o molt nuvolós amb ruixats dispersos a l'interior e aïllats en el litoral i temperatures a l'alça, amb mínimes que pujaran més en el sud. El dijous s'esperen tempestes puntuals en el litoral que remetran a la vesprada