Godella presenta la sexta edició del Concurs de Microrelats

 

La Biblioteca de Godella, en l’Horta Nord (València), ha posat en marxa la sexta edició del Concurs de Microrelats de Godella. Des del dia 7 de setembre, fins al 2 d’octubre es poden enviar els treballs amb un màxim de 100 paraules. Com cada any, hi ha dos categories, una en valencià i una altra en castellà, dotades amb 350 euros de premi per al relat guanyador en cada llengua. A demés, s’atorgaran cinc accèssits dotats amb 60 euros cada un.

 

La Regidora de Biblioteca, Tatiana Prades, convida especialment a la gent jove a participar: «Tenen una creativitat i una imaginativa molt especials, volem convidar-los a participar en este concurs. Ens encantaria llegir i sentir el que puguen plasmar en un relat de màxim 100 paraules, segur que és molt enriquidor i especial, tant per a ells, com per al concurs, com per a les persones lectores», apunta Prades.

 

A demés, Prades destaca que el jurat sempre té molta faena perquè «en l’última edició per exemple, es van superar el centenar de relats, tots amb una gran qualitat». Les bases es poden descarregar entrant en este enllaç. La inscripció és gratuïta, oberta a totes les persones majors de 18 anys que residisquen en Espanya. Les obres es poden presentar:

  • Físicament en l’Oficina d’atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament.
  • Telemàticament a través d’esta Seu Electrònica.
  • Per Correu Certificat.

 

El termini de recepció acaba el dia 2 d’octubre a les 23.59 hores i la decisió del jurat serà inapel·lable i es publicarà el 16 de novembre de 2020. Solament es pot presentar una obra per persona.

Últimes notícies

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.