Godella presenta la sexta edició del Concurs de Microrelats

 

La Biblioteca de Godella, en l’Horta Nord (València), ha posat en marxa la sexta edició del Concurs de Microrelats de Godella. Des del dia 7 de setembre, fins al 2 d’octubre es poden enviar els treballs amb un màxim de 100 paraules. Com cada any, hi ha dos categories, una en valencià i una altra en castellà, dotades amb 350 euros de premi per al relat guanyador en cada llengua. A demés, s’atorgaran cinc accèssits dotats amb 60 euros cada un.

 

La Regidora de Biblioteca, Tatiana Prades, convida especialment a la gent jove a participar: «Tenen una creativitat i una imaginativa molt especials, volem convidar-los a participar en este concurs. Ens encantaria llegir i sentir el que puguen plasmar en un relat de màxim 100 paraules, segur que és molt enriquidor i especial, tant per a ells, com per al concurs, com per a les persones lectores», apunta Prades.

 

A demés, Prades destaca que el jurat sempre té molta faena perquè «en l’última edició per exemple, es van superar el centenar de relats, tots amb una gran qualitat». Les bases es poden descarregar entrant en este enllaç. La inscripció és gratuïta, oberta a totes les persones majors de 18 anys que residisquen en Espanya. Les obres es poden presentar:

  • Físicament en l’Oficina d’atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament.
  • Telemàticament a través d’esta Seu Electrònica.
  • Per Correu Certificat.

 

El termini de recepció acaba el dia 2 d’octubre a les 23.59 hores i la decisió del jurat serà inapel·lable i es publicarà el 16 de novembre de 2020. Solament es pot presentar una obra per persona.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.