Godella presenta la sexta edició del Concurs de Microrelats

 

La Biblioteca de Godella, en l’Horta Nord (València), ha posat en marxa la sexta edició del Concurs de Microrelats de Godella. Des del dia 7 de setembre, fins al 2 d’octubre es poden enviar els treballs amb un màxim de 100 paraules. Com cada any, hi ha dos categories, una en valencià i una altra en castellà, dotades amb 350 euros de premi per al relat guanyador en cada llengua. A demés, s’atorgaran cinc accèssits dotats amb 60 euros cada un.

 

La Regidora de Biblioteca, Tatiana Prades, convida especialment a la gent jove a participar: «Tenen una creativitat i una imaginativa molt especials, volem convidar-los a participar en este concurs. Ens encantaria llegir i sentir el que puguen plasmar en un relat de màxim 100 paraules, segur que és molt enriquidor i especial, tant per a ells, com per al concurs, com per a les persones lectores», apunta Prades.

 

A demés, Prades destaca que el jurat sempre té molta faena perquè «en l’última edició per exemple, es van superar el centenar de relats, tots amb una gran qualitat». Les bases es poden descarregar entrant en este enllaç. La inscripció és gratuïta, oberta a totes les persones majors de 18 anys que residisquen en Espanya. Les obres es poden presentar:

  • Físicament en l’Oficina d’atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament.
  • Telemàticament a través d’esta Seu Electrònica.
  • Per Correu Certificat.

 

El termini de recepció acaba el dia 2 d’octubre a les 23.59 hores i la decisió del jurat serà inapel·lable i es publicarà el 16 de novembre de 2020. Solament es pot presentar una obra per persona.

Últimes notícies

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.