Habitatge adquireix a Montcada 5 edificis amb 55 vivendes per al parc públic

Ejemplo de shortcode con estilo
L'adquisició s'ha dut a terme a través de la direcció general d'Habitatge i Regeneració Urbana per un valor de 4.080.000 euros

La Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica ha adquirit mitjançant adquisició directa 5 edificis d’habitatges a Montcada per un valor de 4.080.000 euros, a fi de procurar solucions residencials. Es tracta un total de 55 habitatges protegits amb garatges i trasters vinculats, 8 garatges i 10 trasters, en immobles d’obra nova, pràcticament finalitzats.

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Héctor Illueca, ha destacat que «només amb un parc públic d’habitatge sòlid i suficient garantirem el dret a aquest recurs bàsic per a la ciutadania en la Comunitat Valenciana«. En aquest sentit, ha explicat que la incorporació al parc públic d’aquests 55 nous habitatges permetrà dotar de solució residencial a situacions d’especial vulnerabilitat de Montcada i la comarca de l’Horta Nord.

Es tracta d’una zona especialment tensada que compta amb un alt nombre de demandants, prop de 700 sol·licituds, i la pràctica inexistència de parc públic d’habitatges. Actualment l’Entitat Valenciana de l’Habitatge i Sòl (EVha) gestiona un sol habitatge titularitat de la Generalitat a Moncada.

A això s’uneix que el municipi a més d’estar catalogat dins de l’índex ANHA (catàleg d’àrees de necessitat objectiva d’habitatge) amb un índex alt, és àrea d’influència d’una capital com és València i d’altres comarques pròximes igualment tensionades, com és el cas de l’Horta Oest, amb municipis com Paterna i Alaquàs.

Així mateix, la directora general d’Habitatge i Regeneració Urbana, Elena Azcárraga, ha explicat que fins a març de 2022, la Conselleria ha atés en la zona a un total de 104 unitats de convivència, a través de la Unitat d’Ajuda davant el Desnonament (UAD) dependent de la direcció general d’Emergència Residencial. Persones totes elles que estan en situació d’especial vulnerabilitat i possible pèrdua del seu habitatge actual.

Últimes notícies

València presenta Batonet, la mascota de l’Europeo de Atletismo en pista cubierta de 2027

Batonet representarà la unió entre l’atletisme i diversos símbols de València. La mascota visitarà clubs d’atletisme des de gener per a acostar el campionat als aficionats.

Alisia Jenkins tanca la seua etapa en Valencia Basket

El Valencia Basket no ha renovat el contracte temporal de Alisia Jenkins. La jugadora ha disputat nou partits oficials i ha guanyat la Supercopa LF Endesa.

La família de Guillem Agulló reclama que el Govern el reconega com a víctima del terrorisme

La família de Guillem Agulló ha demanat al Govern que el reconega com a víctima del terrorisme. Més de 200 personalitats avalen la petició.

Chust vol fer del Martínez Valero un fortí

Víctor Chust ha demanat millorar a casa abans de rebre el Betis. L’Martínez Valero encara no ha vist cap victòria de l’Elx esta temporada.

Tres policies reanimen un home trobat inconscient dins d’un maleter

Tres agents han reanimat un home de 52 anys trobat inconscient dins del maleter d'un cotxe a l'estació Joaquín Sorolla. L'han traslladat a l'UCI després d'estabilitzar-lo.

Pep Gimeno i Rozalén recuperen la petenera en un nou disc

Rozalén i Pep Gimeno han gravat junts una cançó sobre la petenera per al disc 'El poble mana'. L’àlbum eixirà l’11 de desembre i tindrà presentacions a València i Madrid.

El PP atribuïx al CIS la dimissió d’Óscar Puente, no a les víctimes

Ana Vázquez ha atribuït al CIS la dimissió d’Óscar Puente i ha criticat la gestió ferroviària i la falta d’agents a Alacant.

Els pressupostos del PP deixen en segon pla la protecció climàtica de La Torre

Pilar Bernabé ha denunciat a La Torre que el PP aparta l’emergència climàtica dels pressupostos. Reclama més prevenció i protecció davant de fenòmens extrems.