14.1 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

L’Hospital de Castelló activa el ‘Codi Parada’ al defallir una persona en l’accés de consultes externes

 

Esta setmana, l’Hospital General Universitari de Castelló ha tingut un cas de parada cardiorespiratòria en les consultes externes. Amb l’activació del ‘Codi Parada’ i la ràpida actuació del personal sanitari s’ha conseguit estabilitzar al pacient.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els Servicis de Medicina Intensiva ha practicat amb èxit la reanimació cardiopulmonar. I és que este hospital es troba dins del projecte ‘Hospital Cardioprotegit’, amb un programa de formació sobre maniobres RCP. L’objectiu és elevar l’índex de supervivència davant parades cardiorespiratòries.

 

Gràcies al treball dels professionals s’han conseguit recuperar les constants vitals de la víctima, encara que ha hagut de ser ingressada en l’UCI. L’actuació d’un sanitari de manera immediata després d’una parada cardiorespiratòria és crucial. 

 

A demés del projecte ‘Hospital Cardioprotegit’, el centre compta amb equips de desfibril·lació semiautomàtica (DESA) en tots els accessos i personal instruït per al seu ús.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.