L’Hospital de Castelló activa el ‘Codi Parada’ al defallir una persona en l’accés de consultes externes

 

Esta setmana, l’Hospital General Universitari de Castelló ha tingut un cas de parada cardiorespiratòria en les consultes externes. Amb l’activació del ‘Codi Parada’ i la ràpida actuació del personal sanitari s’ha conseguit estabilitzar al pacient.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els Servicis de Medicina Intensiva ha practicat amb èxit la reanimació cardiopulmonar. I és que este hospital es troba dins del projecte ‘Hospital Cardioprotegit’, amb un programa de formació sobre maniobres RCP. L’objectiu és elevar l’índex de supervivència davant parades cardiorespiratòries.

 

Gràcies al treball dels professionals s’han conseguit recuperar les constants vitals de la víctima, encara que ha hagut de ser ingressada en l’UCI. L’actuació d’un sanitari de manera immediata després d’una parada cardiorespiratòria és crucial. 

 

A demés del projecte ‘Hospital Cardioprotegit’, el centre compta amb equips de desfibril·lació semiautomàtica (DESA) en tots els accessos i personal instruït per al seu ús.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.