La informació sobre l’estat del trànsit a València estarà disponible també en Alexa

El Centre de Gestió de Trànsit (CGT) de l’Ajuntament de València ha desenvolupat una eina perquè les persones usuàries puguen utilitzar els dispositius vinculats a Alexa per a consultar l’estat del trànsit i informació sobre la mobilitat a temps real. Se suma així este nou canal a la resta: la web municipal, l’APP València, el Geoportal de l’Ajuntament, les xarxes socials de la CGT i les connexions en directe amb les emissores de ràdio locals.

L’equip d’enginyeria del Centre de Gestió de Trànsit (CGT) ha desenvolupat esta eina que traslladarà a la ciutadania recomanacions, incidències i previsions respecte a la mobilitat a la ciutat de València. Es tracta de la Skill de Alexa Mobilitat València. Una Skill és una aplicació de veu basada en intel·ligència artificial i desenvolupada per als dispositius Alexa, que es pot descarregar des de la botiga Amazon Alexa de forma totalment gratuïta.

Els requisits són tindre un dispositiu Alexa (Echo Dot, Echo auto), un sistema multimèdia en el vehicle compatible amb Alexa (Android Auto o Apple Carplay) i/o qualsevol dispositiu digital (mòbil, Tauleta, televisió…) amb l’aplicació descarregada d’Alexa.

Per a fer ús d’este canal, l’única cosa necessària és tindre a mà un dispositiu amb Alexa instal·lat i utilitzar les paraules clau per a activar-la: “Alexa Mobilitat València”, o bé “Alexa obri Mobilitat València”. Després d’activar una d’estes claus, la Skill comença a transmetre l’estat del trànsit en les principals vies de la ciutat i les incidències o previsions que afecten la mobilitat. Amb este assistent de veu es permet una major accessibilitat i flexibilitat en la informació sobre la mobilitat a València.

Perquè la locució no siga molt extensa, l’equip d’enginyeria ha configurat un màxim de cinc vies que estiguen en congestió i huit amb trànsit dens, paràmetres que, no obstant això, poden ser adaptats des del mateix Centre de Gestió de Trànsit. I, en el cas que hi haja diversos carrers tallats alhora, s’agruparan per zones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.