Mor Shunsuke Kikuchi, compositor de Dragon Ball, Doraemon o Dr. Slump, als 89 anys

El músic Shunsuke Kikuchi, responsable de les bandes sonores de Dragon Ball, Doraemon, Dr. Slump i altres clàssics de l’anime, ha mort a Tòquio a l’edat de 89 anys.

Nascut a Osaka en 1931, Kikuchi deixa després de si una obra maratoniana que abasta 260 títols, segons IMDB. Si bé el primer tram de la seua carrera va estar dominat per treballs per al cinema d’acció real (pel·lícules de samurais, de gàngsters, melodrames i tot el que abastara la ingent producció del cinema japonés), el nom del compositor va acabar associat a l’animació i també a títols tokusatsu com Kamen Rider.

 

Les seues obres més conegudes són, indiscutiblement, la sintonia de la sèrie original de Doraemon (que va estar en antena durant 29 anys a partir de 1979) i les seues capçaleres per als diversos títols de la franquícia Dragon Ball.

 

De fet, encara que Kikuchi es va retirar en 2017 a causa de problemes de salut, el seu nom va aparéixer per última vegada en els crèdits de Dr. Gokú Super (també coneguda com El consultori del Dr. Goku), una paròdia de la franquícia d’arts marcials realitzada a Mèxic.

 

Últimes notícies

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.