Tots els municipis valencians sense un sol cas de coronavirus des de març

 

115 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. En total, són un 21,2% dels 542 ajuntaments que té la Comunitat Valenciana, i el més gran d’estos pobles, Benifairó de la Valldigna, té 1.500 habitants.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, la majoria d’estos municipis estan en l’àmbit rural. De fet, només un d’ells està en la zona de la costa, Guardamar de la Safor. D’altra banda, només hi ha un altre, Llocnou de la Corona, que està situat dins d’una àrea metropolitana, la de València.

 

D’estos 115 pobles, tres superen el miler d’habitants: Benifairó de la Valldigna, amb 1.571 persones, Atzeneta d’Albaida en 1.165 habitants i Benicull de Xúquer, en 1.012. Per la seua banda, totes les localitats de menys de 100 habitants, excepte Vilamalur es troben en esta llista.

 

Els 115 municipis valencians sense coronavirus

 

En total, les localitats lliures de coronavirus fins al moment són Agres, Aielo de Rugat, Ahín, Alcoleja, les Alcubles, Algímia d’Almonesir, Almedíxer, Almudaina, Andilla, Aranyel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argeleta, Atzeneta d’Albaida, Balones, Begís, Benafer, Benafigos, Benaixeve, Benasau, Beneixida, Beniardà, Beniatjar, Benicull de Xúquer, Benifairó de la Valldigna, Benifallim, Benifato, Beniflà, Benigembla, Benillup, Benimassot, Benissoda, Benissuera i Bolulla.

També Calles, Canet lo Roig, Carrícola, Cases Altes, Cases Baixes, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Catí, Caudiel, Chóvar, Confrides, Cortes d’Arenós, Culla, Dosaigües, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Palomar, el Toro, Espadella, Fageca, Famorca, Fontanars dels Alforins, la Font de la Reina, les Fonts d’Aiòder, Gaianes, Gàtova, Xestalgar, Gorga, Guadasséquies i Guardamar de la Safor.

Tampoc s’han donat casos en Herbers, Figueres, Higueruelas, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, les Useres, Llíber, Llocnou de la Corona, la Llosa del Bisbe, Lludient, Matet, Billeneta, Murla, Otos, Palanques, Pavies, Pina, Planes, la Pobla d’Arenós, la Pobla de Sant Miquel, Quatretondeta, Sacanyet, Salem, Segart, Sallent, Sempere, Senija, Sot de Xera, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tollos, Toràs, Tormos, Torralba, Torre-xiva, Torrella, Torres-Torres, la Vall de Gallinera, Vallés, Vallibona, Vilanova de la Reina, Villores, Xodos, Sorita i Sucaina.

 

En el comptador de la Generalitat, Vallat també apareix amb zero casos de coronavirus. No obstant això, l’11 d’agost, Sanitat va informar d’un brot de tres contagis relacionat amb esta localitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.