NETFLIX et deixarà continuar compartint la teua contrasenya?

Fa uns dies, saltava una notícia que va revolucionar als milions d’usuaris de Netflix a tot el món: la plataforma deixarà de permetre que es compartisquen les contrasenyes entre diverses persones (actualment, es permeten fins a cinc perfils en el mateix compte depenent de la tarifa seleccionada).

Una limitació que posa fi a una de les pràctiques més esteses pels abonats de tot el planeta. No obstant això, des de la companyia asseguren que estan treballant i analitzant la manera de fer-ho d’una forma en la qual el consumidor “no senta que estem canviant les tornes”, assegura Reed Hastings, CEO de la companyia que, a més, afig que estan valorant diverses alternatives que s’ajusten a l’experiència dels espectadors. “Ells han de veure que el que proposem té sentit”.

Encara que asseguren que es tracta d’una mesura per a garantir una major seguretat, la veritat és que tot sembla indicar que és més una estratègia per a guanyar subscriptors, ja que la xifra en els últims mesos ha sigut inferior als pronòstics que s’havien marcat.

Ara està per veure com es durà a terme la prohibició a nivell tècnic. Actualment, Netflix està provant un sistema que impedeix usar el compte d’una persona amb la qual no convisques. Diversos usuaris han rebut el següent missatge, que han compartit a través de les seues xarxes socials: “Si no vius amb el propietari d’este compte, necessites el teu propi compte per a continuar veient”.

De fet, es podria arribar a sol·licitar un codi de verificació per a poder continuar veient els continguts de la plataforma. No obstant això, esta opció té un problema: seria necessari comptar amb la ubicació del dispositiu en qüestió, per al que s’hauria de sol·licitar un permís al client.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.