21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

NETFLIX et deixarà continuar compartint la teua contrasenya?

Fa uns dies, saltava una notícia que va revolucionar als milions d’usuaris de Netflix a tot el món: la plataforma deixarà de permetre que es compartisquen les contrasenyes entre diverses persones (actualment, es permeten fins a cinc perfils en el mateix compte depenent de la tarifa seleccionada).

Una limitació que posa fi a una de les pràctiques més esteses pels abonats de tot el planeta. No obstant això, des de la companyia asseguren que estan treballant i analitzant la manera de fer-ho d’una forma en la qual el consumidor “no senta que estem canviant les tornes”, assegura Reed Hastings, CEO de la companyia que, a més, afig que estan valorant diverses alternatives que s’ajusten a l’experiència dels espectadors. “Ells han de veure que el que proposem té sentit”.

Encara que asseguren que es tracta d’una mesura per a garantir una major seguretat, la veritat és que tot sembla indicar que és més una estratègia per a guanyar subscriptors, ja que la xifra en els últims mesos ha sigut inferior als pronòstics que s’havien marcat.

Ara està per veure com es durà a terme la prohibició a nivell tècnic. Actualment, Netflix està provant un sistema que impedeix usar el compte d’una persona amb la qual no convisques. Diversos usuaris han rebut el següent missatge, que han compartit a través de les seues xarxes socials: “Si no vius amb el propietari d’este compte, necessites el teu propi compte per a continuar veient”.

De fet, es podria arribar a sol·licitar un codi de verificació per a poder continuar veient els continguts de la plataforma. No obstant això, esta opció té un problema: seria necessari comptar amb la ubicació del dispositiu en qüestió, per al que s’hauria de sol·licitar un permís al client.

 

 

 

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.

L’Hèrcules i la seua Fundació van anunciar recurs de cassació després de la sentència del cas Abde

L'Hèrcules i la seua Fundació van comunicar que presentaran un recurs de cassació davant el Suprem després de la condemna del TSJCV en el cas Abde. L'entitat defén la legalitat de les seues actuacions i el seu bon nom.

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.