NETFLIX et deixarà continuar compartint la teua contrasenya?

Fa uns dies, saltava una notícia que va revolucionar als milions d’usuaris de Netflix a tot el món: la plataforma deixarà de permetre que es compartisquen les contrasenyes entre diverses persones (actualment, es permeten fins a cinc perfils en el mateix compte depenent de la tarifa seleccionada).

Una limitació que posa fi a una de les pràctiques més esteses pels abonats de tot el planeta. No obstant això, des de la companyia asseguren que estan treballant i analitzant la manera de fer-ho d’una forma en la qual el consumidor “no senta que estem canviant les tornes”, assegura Reed Hastings, CEO de la companyia que, a més, afig que estan valorant diverses alternatives que s’ajusten a l’experiència dels espectadors. “Ells han de veure que el que proposem té sentit”.

Encara que asseguren que es tracta d’una mesura per a garantir una major seguretat, la veritat és que tot sembla indicar que és més una estratègia per a guanyar subscriptors, ja que la xifra en els últims mesos ha sigut inferior als pronòstics que s’havien marcat.

Ara està per veure com es durà a terme la prohibició a nivell tècnic. Actualment, Netflix està provant un sistema que impedeix usar el compte d’una persona amb la qual no convisques. Diversos usuaris han rebut el següent missatge, que han compartit a través de les seues xarxes socials: “Si no vius amb el propietari d’este compte, necessites el teu propi compte per a continuar veient”.

De fet, es podria arribar a sol·licitar un codi de verificació per a poder continuar veient els continguts de la plataforma. No obstant això, esta opció té un problema: seria necessari comptar amb la ubicació del dispositiu en qüestió, per al que s’hauria de sol·licitar un permís al client.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.