Canvien les normes per a avançar als ciclistes en la carretera: així hauràs de fer-ho a partir d’ara

 

Canvis en la Direcció General de Trànsit. La DGT vol acabar amb un dels grans problemes en carretera dels últims anys, en els que s’han vist un gran número d’accidents, alguns causant fins i tot la mort, en avançaments de vehicles a ciclistes. Per a dur a terme esta maniobra, fins ara, bastava amb deixar almenys un metre i mig de distància, podent envair el carril contrari si la seguretat ho permet.

No obstant això, la DGT vol protegir a col·lectiu vulnerable i presentarà novetats per a reformar la Llei de Trànsit. En este sentit, a partir d’ara serà obligatori reduir la velocitat fins a 20 km/h respecte a la màxima permesa en la via, és a dir, serà necessari alçar el peu de l’accelerador per a efectuar esta maniobra.

 

Això és, si estem en una carretera de 90, caldrà reduir la velocitat a un mínim de 70 per a fer la maniobra. A partir d’ara el procediment serà el següent: primer, frenar; després, separar-se metre i mig i més tard avançar. A demés, a partir d’ara s’haurà de deixar almenys dos metres de distància entre el vehicle i els ciclistes

 

L’incompliment d’esta nova mesura afectarà tant la butxaca com al sistema de punts del carnet: multes de 200€ i la retirada de tres punts.

 

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.