11.6 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Ortega Cano explica per què no va anar a la final de ‘Supervivientes’

Ortega Cano por videoconferencia hablando con 'Sálvame'

Ortega Cano ha dado las razones por las que no estuvo en la final de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

La final de ‘Supervivientes‘ va estar marcada per molts aspectes diferents i curiosos. A banda del triomf de Jorge amb un alt percentatge de vots a favor i el mal perdre que va tindre Hugo Sierra quan van anunciar que quedava en quarta posició, hi va haver una absència que es va notar molt, tant pel públic com per Ana María Aldon.

 

José Ortega Cano no va assistir a la final del concurs a on havia participat la seua dona durant els últims tres mesos, i va fer saltar els rumors d’un possible distanciament. No obstant això, res més lluny de la realitat. Un problema de salut va ser el que va impedir que el torer anara a l’última gala. I d’eixa manera ho ha donat a conéixer ell mateix en una entrevista que ha concedit, a través d’una videoconferència, en ‘Sálvame’.

 

Es va passar el dijous en tractament

En concret, el mestre ha explicat que ell patix «de sintrom, que em puja, baixa … Es va posar molt alt, molt descompensat i em van haver de portar a la Clínica de Sanlúcar de Barrameda (…) He hagut d’estar en tractament este dijous, per això no vaig poder anar a la gala, però m’hauria encantat».

 

De la mateixa manera, no ha dubtat en donar a conéixer que està molt orgullós de la seua dona i del paper que ha fet tant a la final com fins i tot durant tot el reality: «Va ser meravellós com va estar i com va aguantar. Com sempre, en la bona línia».

 

De la mateixa manera, Ortega Cano ha optat per usar esta entrevista per a acabar amb tots els rumors de ruptura. I ho ha fet dient: «Ana Maria està súper enamorada de mi i jo d’ella, tenim un fill i jo crec que tenim futur molt bonic». Tant és això que ha arribat a reconéixer que li agradaria tenir un altre fill amb ella.

 

«No vull que la gent pense que Ortega em manté»

En este moment, ha decidit intervindre Antonio David Flores que s’ha dirigit al torer per a dir-li que dijous va poder parlar amb Aldon i que esta li va dir unes paraules precioses sobre el seu home. D’eixa maenra, li va explicar que ella va voler anar a ‘Supervivientes’ per a demostrar que està amb Ortega Cano «perquè l’estimoe i per a demostrar que sóc capaç de valer-me per mi mateixa. Visc amb ell, però no tinc la necessitat de què la gent pense que Ortega em manté, sinó que sóc independent i forta».

 

Davant d’este comentari de la seua dona, el mestre ha manifestat que «això és molt bonic i l’engrandix. Jo sabia que el reality li havia de vindre bé». Per a finalitzar l’entrevista, Cano ha reconegut que ja havia pogut parlar amb la seua dona i que molt prompte, per fi, anaven a poder retrobar-se cara a cara, una cosa que estava desitjant.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.