Ortega Cano explica per què no va anar a la final de ‘Supervivientes’

Ejemplo de shortcode con estilo
Ortega Cano ha dado las razones por las que no estuvo en la final de ‘Supervivientes’ | Telecinco   La final de ‘Supervivientes‘ va estar marcada per molts aspectes diferents i curiosos. A banda del triomf de Jorge amb un alt percentatge de vots a favor i el mal perdre que va tindre Hugo Sierra quan van anunciar que […]
Ortega Cano por videoconferencia hablando con 'Sálvame'

Ortega Cano ha dado las razones por las que no estuvo en la final de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

La final de ‘Supervivientes‘ va estar marcada per molts aspectes diferents i curiosos. A banda del triomf de Jorge amb un alt percentatge de vots a favor i el mal perdre que va tindre Hugo Sierra quan van anunciar que quedava en quarta posició, hi va haver una absència que es va notar molt, tant pel públic com per Ana María Aldon.

 

José Ortega Cano no va assistir a la final del concurs a on havia participat la seua dona durant els últims tres mesos, i va fer saltar els rumors d’un possible distanciament. No obstant això, res més lluny de la realitat. Un problema de salut va ser el que va impedir que el torer anara a l’última gala. I d’eixa manera ho ha donat a conéixer ell mateix en una entrevista que ha concedit, a través d’una videoconferència, en ‘Sálvame’.

 

Es va passar el dijous en tractament

En concret, el mestre ha explicat que ell patix «de sintrom, que em puja, baixa … Es va posar molt alt, molt descompensat i em van haver de portar a la Clínica de Sanlúcar de Barrameda (…) He hagut d’estar en tractament este dijous, per això no vaig poder anar a la gala, però m’hauria encantat».

 

De la mateixa manera, no ha dubtat en donar a conéixer que està molt orgullós de la seua dona i del paper que ha fet tant a la final com fins i tot durant tot el reality: «Va ser meravellós com va estar i com va aguantar. Com sempre, en la bona línia».

 

De la mateixa manera, Ortega Cano ha optat per usar esta entrevista per a acabar amb tots els rumors de ruptura. I ho ha fet dient: «Ana Maria està súper enamorada de mi i jo d’ella, tenim un fill i jo crec que tenim futur molt bonic». Tant és això que ha arribat a reconéixer que li agradaria tenir un altre fill amb ella.

 

«No vull que la gent pense que Ortega em manté»

En este moment, ha decidit intervindre Antonio David Flores que s’ha dirigit al torer per a dir-li que dijous va poder parlar amb Aldon i que esta li va dir unes paraules precioses sobre el seu home. D’eixa maenra, li va explicar que ella va voler anar a ‘Supervivientes’ per a demostrar que està amb Ortega Cano «perquè l’estimoe i per a demostrar que sóc capaç de valer-me per mi mateixa. Visc amb ell, però no tinc la necessitat de què la gent pense que Ortega em manté, sinó que sóc independent i forta».

 

Davant d’este comentari de la seua dona, el mestre ha manifestat que «això és molt bonic i l’engrandix. Jo sabia que el reality li havia de vindre bé». Per a finalitzar l’entrevista, Cano ha reconegut que ja havia pogut parlar amb la seua dona i que molt prompte, per fi, anaven a poder retrobar-se cara a cara, una cosa que estava desitjant.

Últimes notícies

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.