Ortega Cano explica per què no va anar a la final de ‘Supervivientes’

Ortega Cano por videoconferencia hablando con 'Sálvame'

Ortega Cano ha dado las razones por las que no estuvo en la final de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

La final de ‘Supervivientes‘ va estar marcada per molts aspectes diferents i curiosos. A banda del triomf de Jorge amb un alt percentatge de vots a favor i el mal perdre que va tindre Hugo Sierra quan van anunciar que quedava en quarta posició, hi va haver una absència que es va notar molt, tant pel públic com per Ana María Aldon.

 

José Ortega Cano no va assistir a la final del concurs a on havia participat la seua dona durant els últims tres mesos, i va fer saltar els rumors d’un possible distanciament. No obstant això, res més lluny de la realitat. Un problema de salut va ser el que va impedir que el torer anara a l’última gala. I d’eixa manera ho ha donat a conéixer ell mateix en una entrevista que ha concedit, a través d’una videoconferència, en ‘Sálvame’.

 

Es va passar el dijous en tractament

En concret, el mestre ha explicat que ell patix «de sintrom, que em puja, baixa … Es va posar molt alt, molt descompensat i em van haver de portar a la Clínica de Sanlúcar de Barrameda (…) He hagut d’estar en tractament este dijous, per això no vaig poder anar a la gala, però m’hauria encantat».

 

De la mateixa manera, no ha dubtat en donar a conéixer que està molt orgullós de la seua dona i del paper que ha fet tant a la final com fins i tot durant tot el reality: «Va ser meravellós com va estar i com va aguantar. Com sempre, en la bona línia».

 

De la mateixa manera, Ortega Cano ha optat per usar esta entrevista per a acabar amb tots els rumors de ruptura. I ho ha fet dient: «Ana Maria està súper enamorada de mi i jo d’ella, tenim un fill i jo crec que tenim futur molt bonic». Tant és això que ha arribat a reconéixer que li agradaria tenir un altre fill amb ella.

 

«No vull que la gent pense que Ortega em manté»

En este moment, ha decidit intervindre Antonio David Flores que s’ha dirigit al torer per a dir-li que dijous va poder parlar amb Aldon i que esta li va dir unes paraules precioses sobre el seu home. D’eixa maenra, li va explicar que ella va voler anar a ‘Supervivientes’ per a demostrar que està amb Ortega Cano «perquè l’estimoe i per a demostrar que sóc capaç de valer-me per mi mateixa. Visc amb ell, però no tinc la necessitat de què la gent pense que Ortega em manté, sinó que sóc independent i forta».

 

Davant d’este comentari de la seua dona, el mestre ha manifestat que «això és molt bonic i l’engrandix. Jo sabia que el reality li havia de vindre bé». Per a finalitzar l’entrevista, Cano ha reconegut que ja havia pogut parlar amb la seua dona i que molt prompte, per fi, anaven a poder retrobar-se cara a cara, una cosa que estava desitjant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.