18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Pablo López actuarà en Benidorm el pròxim 7 d’agost

 

Pablo López actuarà el pròxim 7 d’agost, a les 22.30 hores, en l’auditori Julio Iglesias del Parc de l’Aigüera de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), dins del tour de concerts ‘López, Piano i Veu’ amb el que recorrerà Espanya en els pròxims mesos.

 

D’esta forma ho ha informat hui el regidor de Festes, Jesús Carrobles, que ha destacat que «este concert en acústic completa la programació musical d’estiu, que ja ha començat a rodar amb el cicle ‘Benidorm Summer Nights’ i al que recentment s’ha sumat a demés el de ‘Amors d’Estiu’». 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Carrobles ha destacat que «dins de les limitacions de la nova situació, hem apostat per reactivar l’activitat musical i els events en la nostra ciutat, consolidant la nostra marca ‘Benidorm, Music & Emotion’ amb concerts en format més reduït en aforament però de gran qualitat artística». «L’actuació de Pablo López, tot un referent en el panorama nacional i un dels artistes amb més projecció en el seu gènere, ve a sumar un atractiu més a la nostra variada oferta musical per a les nits d’estiu», ha agregat. 

 

L’edil ha incidit en què «a l’hora de reprendre l’activitat d’events en tot moment hem sigut molt exigents en l’aplicació i compliment de la normativa de sanitària per a generar un entorn segur per a públic, artistes i treballadors». D’esta manera, tant la distribució del recinte com el dispositiu garantixen el compliment de la distància de seguretat entre els assistents, amb aforaments reduïts que van fins a un màxim de 800 persones. A demés, en l’accés hi ha dispensadors de gel hidroalcohòlic.

 

Les entrades per al concert de Pablo López en Benidorm ja estan a la venda en www.entradasatualcance.com, www.iboleleproducciones.com i en Correus. 

  

 

 

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.