Pablo López actuarà en Benidorm el pròxim 7 d’agost

 

Pablo López actuarà el pròxim 7 d’agost, a les 22.30 hores, en l’auditori Julio Iglesias del Parc de l’Aigüera de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), dins del tour de concerts ‘López, Piano i Veu’ amb el que recorrerà Espanya en els pròxims mesos.

 

D’esta forma ho ha informat hui el regidor de Festes, Jesús Carrobles, que ha destacat que «este concert en acústic completa la programació musical d’estiu, que ja ha començat a rodar amb el cicle ‘Benidorm Summer Nights’ i al que recentment s’ha sumat a demés el de ‘Amors d’Estiu’». 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Carrobles ha destacat que «dins de les limitacions de la nova situació, hem apostat per reactivar l’activitat musical i els events en la nostra ciutat, consolidant la nostra marca ‘Benidorm, Music & Emotion’ amb concerts en format més reduït en aforament però de gran qualitat artística». «L’actuació de Pablo López, tot un referent en el panorama nacional i un dels artistes amb més projecció en el seu gènere, ve a sumar un atractiu més a la nostra variada oferta musical per a les nits d’estiu», ha agregat. 

 

L’edil ha incidit en què «a l’hora de reprendre l’activitat d’events en tot moment hem sigut molt exigents en l’aplicació i compliment de la normativa de sanitària per a generar un entorn segur per a públic, artistes i treballadors». D’esta manera, tant la distribució del recinte com el dispositiu garantixen el compliment de la distància de seguretat entre els assistents, amb aforaments reduïts que van fins a un màxim de 800 persones. A demés, en l’accés hi ha dispensadors de gel hidroalcohòlic.

 

Les entrades per al concert de Pablo López en Benidorm ja estan a la venda en www.entradasatualcance.com, www.iboleleproducciones.com i en Correus. 

  

 

 

Últimes notícies

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.