Pablo López actuarà en Benidorm el pròxim 7 d’agost

 

Pablo López actuarà el pròxim 7 d’agost, a les 22.30 hores, en l’auditori Julio Iglesias del Parc de l’Aigüera de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), dins del tour de concerts ‘López, Piano i Veu’ amb el que recorrerà Espanya en els pròxims mesos.

 

D’esta forma ho ha informat hui el regidor de Festes, Jesús Carrobles, que ha destacat que «este concert en acústic completa la programació musical d’estiu, que ja ha començat a rodar amb el cicle ‘Benidorm Summer Nights’ i al que recentment s’ha sumat a demés el de ‘Amors d’Estiu’». 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Carrobles ha destacat que «dins de les limitacions de la nova situació, hem apostat per reactivar l’activitat musical i els events en la nostra ciutat, consolidant la nostra marca ‘Benidorm, Music & Emotion’ amb concerts en format més reduït en aforament però de gran qualitat artística». «L’actuació de Pablo López, tot un referent en el panorama nacional i un dels artistes amb més projecció en el seu gènere, ve a sumar un atractiu més a la nostra variada oferta musical per a les nits d’estiu», ha agregat. 

 

L’edil ha incidit en què «a l’hora de reprendre l’activitat d’events en tot moment hem sigut molt exigents en l’aplicació i compliment de la normativa de sanitària per a generar un entorn segur per a públic, artistes i treballadors». D’esta manera, tant la distribució del recinte com el dispositiu garantixen el compliment de la distància de seguretat entre els assistents, amb aforaments reduïts que van fins a un màxim de 800 persones. A demés, en l’accés hi ha dispensadors de gel hidroalcohòlic.

 

Les entrades per al concert de Pablo López en Benidorm ja estan a la venda en www.entradasatualcance.com, www.iboleleproducciones.com i en Correus. 

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.