Pablo López actuarà en Benidorm el pròxim 7 d’agost

 

Pablo López actuarà el pròxim 7 d’agost, a les 22.30 hores, en l’auditori Julio Iglesias del Parc de l’Aigüera de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), dins del tour de concerts ‘López, Piano i Veu’ amb el que recorrerà Espanya en els pròxims mesos.

 

D’esta forma ho ha informat hui el regidor de Festes, Jesús Carrobles, que ha destacat que «este concert en acústic completa la programació musical d’estiu, que ja ha començat a rodar amb el cicle ‘Benidorm Summer Nights’ i al que recentment s’ha sumat a demés el de ‘Amors d’Estiu’». 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Carrobles ha destacat que «dins de les limitacions de la nova situació, hem apostat per reactivar l’activitat musical i els events en la nostra ciutat, consolidant la nostra marca ‘Benidorm, Music & Emotion’ amb concerts en format més reduït en aforament però de gran qualitat artística». «L’actuació de Pablo López, tot un referent en el panorama nacional i un dels artistes amb més projecció en el seu gènere, ve a sumar un atractiu més a la nostra variada oferta musical per a les nits d’estiu», ha agregat. 

 

L’edil ha incidit en què «a l’hora de reprendre l’activitat d’events en tot moment hem sigut molt exigents en l’aplicació i compliment de la normativa de sanitària per a generar un entorn segur per a públic, artistes i treballadors». D’esta manera, tant la distribució del recinte com el dispositiu garantixen el compliment de la distància de seguretat entre els assistents, amb aforaments reduïts que van fins a un màxim de 800 persones. A demés, en l’accés hi ha dispensadors de gel hidroalcohòlic.

 

Les entrades per al concert de Pablo López en Benidorm ja estan a la venda en www.entradasatualcance.com, www.iboleleproducciones.com i en Correus. 

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.