Pablo López actuarà en Benidorm el pròxim 7 d’agost

 

Pablo López actuarà el pròxim 7 d’agost, a les 22.30 hores, en l’auditori Julio Iglesias del Parc de l’Aigüera de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), dins del tour de concerts ‘López, Piano i Veu’ amb el que recorrerà Espanya en els pròxims mesos.

 

D’esta forma ho ha informat hui el regidor de Festes, Jesús Carrobles, que ha destacat que «este concert en acústic completa la programació musical d’estiu, que ja ha començat a rodar amb el cicle ‘Benidorm Summer Nights’ i al que recentment s’ha sumat a demés el de ‘Amors d’Estiu’». 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Carrobles ha destacat que «dins de les limitacions de la nova situació, hem apostat per reactivar l’activitat musical i els events en la nostra ciutat, consolidant la nostra marca ‘Benidorm, Music & Emotion’ amb concerts en format més reduït en aforament però de gran qualitat artística». «L’actuació de Pablo López, tot un referent en el panorama nacional i un dels artistes amb més projecció en el seu gènere, ve a sumar un atractiu més a la nostra variada oferta musical per a les nits d’estiu», ha agregat. 

 

L’edil ha incidit en què «a l’hora de reprendre l’activitat d’events en tot moment hem sigut molt exigents en l’aplicació i compliment de la normativa de sanitària per a generar un entorn segur per a públic, artistes i treballadors». D’esta manera, tant la distribució del recinte com el dispositiu garantixen el compliment de la distància de seguretat entre els assistents, amb aforaments reduïts que van fins a un màxim de 800 persones. A demés, en l’accés hi ha dispensadors de gel hidroalcohòlic.

 

Les entrades per al concert de Pablo López en Benidorm ja estan a la venda en www.entradasatualcance.com, www.iboleleproducciones.com i en Correus. 

  

 

 

Anuncios

Últimes notícies

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.