12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

L’OAM Parcs, Jardins i Biodiversitat Urbana aprova l’Oferta Pública d’Ocupació amb 81 places

L’Organisme Autònom Municipal (OAM) Parcs, Jardins i Biodiversitat Urbana ha aprovat l’Oferta Pública d’Ocupació (OPO) per a l’any 2022 amb 81 places en total, “de les que 49 són d’estabilització de llocs de treball temporal, per tant, seran 49 persones que podran estabilitzar-se mitjançant concurs“, ha anunciat el vicealcalde Sergi Campillo, regidor responsable de l’OAM, qui ha afegit que esta OPO és “una gran fita“.

Tal com es comprometeren amb els sindicats de l’OAM, convoquem l’Oferta Pública d’Ocupació amb 81 places. Per fi tindrem l’estabilització del treball temporal amb 49 places que estava pendent moltíssims anys, en gran part per l’herència de l’anterior govern“, ha declarat el vicealcalde Sergi Campillo. 

Esta OPO amb 81 places s’aprova “amb l’objectiu que la taxa de cobertura temporal se situe per sota del 8 % de les places estructurals“, ha explicat el també regidor d’Ecologia Urbana, en compliment al qual estableix la llei.

L’OAM Parcs, Jardins i Biodiversitat Urbana ha dut a terme l’anàlisi de la plantilla, amb una auditoria, identificació de les places susceptibles d’estabilització i classificació de les places a ofertes segons les dates d’adscripció. A partir d’esta anàlisi s’ha convocat l’OPO.

Les places de naturalesa estructural són aquelles inserides en l’estructura de l’organització i adscrites a activitats que l’organisme presta amb caràcter permanent i que ha assumit com a pròpies, per la qual cosa no es podrien oferir llocs el contingut dels quals siga conjuntural, a conseqüència d’acumulacions de tasques o de l’execució de projectes concrets.

En conseqüència, perquè les places puguen incorporar-se a l’oferta pública d’ocupació addicional cal que es tracte de places de caràcter estructural, siguen de personal funcionari o laboral, corresponents als seus diferents cossos, escales o categories, sense cap limitació. També que estiguen dotats pressupostàriament, la qual cosa és òbvia, ja que s’ha de tractar de llocs existents que estiguen exercits efectivament, si bé amb caràcter interí o temporal“, assenyala el regidor d’Ecologia Urbana.

Detall de les places ofertades

Dels 81 llocs de treball analitzats, 49 compleixen criteris d’estabilització. 46 places han estat ocupades amb caràcter temporal de forma ininterrompuda amb anterioritat a l’1 de gener de 2016, fonamentalment de jardiners/peons. Els altres tres llocs corresponen places vacants de naturalesa estructural ocupades de forma temporal per personal anterior a l’1 de gener de 2016.

La publicació de les convocatòries d’estos processos selectius per a la cobertura de les places incloses a les ofertes d’ocupació pública s’haurà de produir abans del 31 de desembre del 2022 i la resolució dels processos haurà de finalitzar abans del 31 de desembre del 2024.

Quant a la resta de places de l’OPO amb un total de 81 vacants, 20 corresponen a la taxa de reposició fins a un 120 % de persones que s’han jubilat o van ser declarats amb incapacitat absoluta durant 2021 i els primers mesos de 2022.

La resta fins a completar 32 llocs de treball són de promoció internaque no consumeixen taxa de reposició“, ha aclarit Campillo. Entre les places ofertades estan les de capatàs, jardiner/a, operari/-a, conductor/-a o professor/-a.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.