L’OAM Parcs, Jardins i Biodiversitat Urbana aprova l’Oferta Pública d’Ocupació amb 81 places

L’Organisme Autònom Municipal (OAM) Parcs, Jardins i Biodiversitat Urbana ha aprovat l’Oferta Pública d’Ocupació (OPO) per a l’any 2022 amb 81 places en total, «de les que 49 són d’estabilització de llocs de treball temporal, per tant, seran 49 persones que podran estabilitzar-se mitjançant concurs«, ha anunciat el vicealcalde Sergi Campillo, regidor responsable de l’OAM, qui ha afegit que esta OPO és «una gran fita«.

«Tal com es comprometeren amb els sindicats de l’OAM, convoquem l’Oferta Pública d’Ocupació amb 81 places. Per fi tindrem l’estabilització del treball temporal amb 49 places que estava pendent moltíssims anys, en gran part per l’herència de l’anterior govern«, ha declarat el vicealcalde Sergi Campillo. 

Esta OPO amb 81 places s’aprova «amb l’objectiu que la taxa de cobertura temporal se situe per sota del 8 % de les places estructurals«, ha explicat el també regidor d’Ecologia Urbana, en compliment al qual estableix la llei.

L’OAM Parcs, Jardins i Biodiversitat Urbana ha dut a terme l’anàlisi de la plantilla, amb una auditoria, identificació de les places susceptibles d’estabilització i classificació de les places a ofertes segons les dates d’adscripció. A partir d’esta anàlisi s’ha convocat l’OPO.

Les places de naturalesa estructural són aquelles inserides en l’estructura de l’organització i adscrites a activitats que l’organisme presta amb caràcter permanent i que ha assumit com a pròpies, per la qual cosa no es podrien oferir llocs el contingut dels quals siga conjuntural, a conseqüència d’acumulacions de tasques o de l’execució de projectes concrets.

En conseqüència, perquè les places puguen incorporar-se a l’oferta pública d’ocupació addicional «cal que es tracte de places de caràcter estructural, siguen de personal funcionari o laboral, corresponents als seus diferents cossos, escales o categories, sense cap limitació. També que estiguen dotats pressupostàriament, la qual cosa és òbvia, ja que s’ha de tractar de llocs existents que estiguen exercits efectivament, si bé amb caràcter interí o temporal«, assenyala el regidor d’Ecologia Urbana.

Detall de les places ofertades

Dels 81 llocs de treball analitzats, 49 compleixen criteris d’estabilització. 46 places han estat ocupades amb caràcter temporal de forma ininterrompuda amb anterioritat a l’1 de gener de 2016, fonamentalment de jardiners/peons. Els altres tres llocs corresponen places vacants de naturalesa estructural ocupades de forma temporal per personal anterior a l’1 de gener de 2016.

La publicació de les convocatòries d’estos processos selectius per a la cobertura de les places incloses a les ofertes d’ocupació pública s’haurà de produir abans del 31 de desembre del 2022 i la resolució dels processos haurà de finalitzar abans del 31 de desembre del 2024.

Quant a la resta de places de l’OPO amb un total de 81 vacants, 20 corresponen a la taxa de reposició fins a un 120 % de persones que s’han jubilat o van ser declarats amb incapacitat absoluta durant 2021 i els primers mesos de 2022.

La resta fins a completar 32 llocs de treball són de promoció interna «que no consumeixen taxa de reposició«, ha aclarit Campillo. Entre les places ofertades estan les de capatàs, jardiner/a, operari/-a, conductor/-a o professor/-a.

Últimes notícies

Catalá exigeix al Govern que millore ja el servici de Rodalia a València

María José Catalá ha reclamat al Ministeri de Transportes que actue amb urgència sobre el servici de Rodalia a València, que considera lamentable per les contínues anul·lacions i retards, i alerta que és l’únic mitjà que està perdent usuaris.

València acollirà un congrés sobre els reptes legals i ètics de l’alzhéimer

El IX Congrés de l’Associació de Dret Sanitari de la Comunitat Valenciana reunirà a València experts sanitaris, juristes i científics per a analitzar els efectes legals i ètics de l’alzhéimer i altres grans debats del dret sanitari actual.

El PP insta Bernabé a centrar-se en els problemes dels valencians més enllà de tornar a classe

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha instat la delegada del Govern, Pilar Bernabé, a prioritzar la gestió de col·lapses en la Seguretat Social i el carnet de conduir, més enllà de reprendre els seus estudis universitaris.

Pastor dona per tancada la gestió de la DANA de 2024 i acusa l’esquerra de fer-ne espectacle

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, defensa que la gestió de la DANA de 2024 a la Comunitat Valenciana ja està aclarida i critica l’esquerra per forçar una nova compareixença de Carlos Mazón al Congrés, que atribuíx a un suposat afany de muntar un espectacle polític.

Un excap de la CHJ alerta de falta de personal per vigilar els rius en la DANA

L’excap del servici de Policia d’Aigües de la CHJ ha declarat al jutjat de Catarroja que la vigilància dels rius és molt deficient per falta de personal i que el dia de la DANA només es van fer gestions ordinàries.

Consum eleva un 10 % les seues donacions d’aliments fins a 5.920 tones

La cooperativa Consum ha augmentat un 10 % les donacions d’aliments amb el Programa Profit entre febrer i agost de 2026, fins a 5.920 tones, i ha arribat a més de 59.200 persones vulnerables.

L’Elx arriba al paró en descens però reforçat i amb el Martínez Valero en obres

L’Elx ha arribat al primer paró de LaLiga en zona de descens però amb moral renovada després de guanyar a l’Espanyol i amb el Martínez Valero en plena ressembra de la gespa aprofitant les tres setmanes sense partit com a local.

Pikachu astronauta arribarà al Museu de les Ciències amb un joc especial de Pokémon GO i l’ESA

Els visitants del Museu de les Ciències de València podran gaudir d’una experiència especial de Pokémon GO amb Pikachu astronauta, en una iniciativa impulsada per l’Agència Espacial Europea.