100.000 euros per a la parella que vulga cuidar una illa privada

Una família de Florida ha llançat una oferta de treball a la qual pocs podran resistir-se. Ofereixen entre 100.000 – 120.000 dòlars (830.000 – 900.000 euros) per cuidar la seua illa privada a les Bahames. Busquen a una parella amb experiència perquè ho faça i que també s’encarregue de la mansió que hi ha a l’illa.

A més d’este bon sou, ofereixen un cotxe i assegurança mèdica. Per això, sol·licita que almenys un dels membres de la parella tinga permís de conduir i tots dos han de tindre el dret legal de treballar als Estats Units.

L’oferta de treball

 

La família ofereix prop de 100.000 euros a l’any per a la parella, assegurança mèdica i dental, cotxe proveït per a tasques laborals. A més se suma l’opció de reubicació per a aquells que busquen mudar-se a la zona: allotjament proporcionat en totes dos propietats dins de les propietats familiars.

En l’oferta d’ocupació a Bahames, publicada en jobs.poloandtweed.com, s’informa de com és la família contractant. Està formada per quatre membres, amb dos fills adults (que encara viuen a casa), té un alt patrimoni net i resideixen entre Naples, Florida, i la seua illa privada a les Bahames.

«La finca de les Bahames consta de quatre cases amb quatre dormitoris en cada llar. La família empra manteniment de jardins, jardiners, personal de piscines,… , però ara està buscant una parella domèstica amb experiència per a convertir-se en membres de l’equip a llarg termini per a ajudar a administrar i cuidar les seues llars i viatjar amb la família», assenyala l’oferta de treball a Bahames.

 

En què consisteix el treball?

 

La parella que siga contractada té llibertat per a dividir les tasques com desitge, ha de tindre iniciativa i una gran capacitat d’autogestió. «Ha de tindre una actitud positiva, segura de si mateixa, discreta, professional i amb excel·lents modals. Ha de tindre bona presència, bon ull per als detalls minuciosos i un vertader amor pel servei i la cura dels seus deures professionals», assenyala l’oferta.

«Ha de tindre confiança en tots els aspectes de la neteja i ser capaç de netejar i cuidar la casa amb un alt nivell, amb gran atenció als detalls. Vosté serà responsable de la neteja diària i profunda de la casa i s’assegurarà que estiga sempre ordenada i presentable. Fent llits, netejant banys i totes les àrees de la casa. També serà responsable de llavar la roba, planxar i assegurar-se que la casa estiga ben presentada i cuidada en general. L’atenció als detalls és extremadament important i hauria de gaudir treballant amb alts estàndards segons ho sol·liciten els directors», incideix la família.

L’horari de treball serà 5 dies a la setmana, de dilluns a divendres, des de les 8.00 fins a les 17.00 hores. «Amb flexibilitat per a treballar ocasionalment els caps de setmana o les vesprades quan s’acorde per endavant, però això es consideraria temps extra i es pagaria a més», assenyala l’oferta. A més es requereix un bon nivell d’anglés per a comunicar-te amb la família.

Últimes notícies

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.