100.000 euros per a la parella que vulga cuidar una illa privada

Una família de Florida ha llançat una oferta de treball a la qual pocs podran resistir-se. Ofereixen entre 100.000 – 120.000 dòlars (830.000 – 900.000 euros) per cuidar la seua illa privada a les Bahames. Busquen a una parella amb experiència perquè ho faça i que també s’encarregue de la mansió que hi ha a l’illa.

A més d’este bon sou, ofereixen un cotxe i assegurança mèdica. Per això, sol·licita que almenys un dels membres de la parella tinga permís de conduir i tots dos han de tindre el dret legal de treballar als Estats Units.

L’oferta de treball

 

La família ofereix prop de 100.000 euros a l’any per a la parella, assegurança mèdica i dental, cotxe proveït per a tasques laborals. A més se suma l’opció de reubicació per a aquells que busquen mudar-se a la zona: allotjament proporcionat en totes dos propietats dins de les propietats familiars.

En l’oferta d’ocupació a Bahames, publicada en jobs.poloandtweed.com, s’informa de com és la família contractant. Està formada per quatre membres, amb dos fills adults (que encara viuen a casa), té un alt patrimoni net i resideixen entre Naples, Florida, i la seua illa privada a les Bahames.

«La finca de les Bahames consta de quatre cases amb quatre dormitoris en cada llar. La família empra manteniment de jardins, jardiners, personal de piscines,… , però ara està buscant una parella domèstica amb experiència per a convertir-se en membres de l’equip a llarg termini per a ajudar a administrar i cuidar les seues llars i viatjar amb la família», assenyala l’oferta de treball a Bahames.

 

En què consisteix el treball?

 

La parella que siga contractada té llibertat per a dividir les tasques com desitge, ha de tindre iniciativa i una gran capacitat d’autogestió. «Ha de tindre una actitud positiva, segura de si mateixa, discreta, professional i amb excel·lents modals. Ha de tindre bona presència, bon ull per als detalls minuciosos i un vertader amor pel servei i la cura dels seus deures professionals», assenyala l’oferta.

«Ha de tindre confiança en tots els aspectes de la neteja i ser capaç de netejar i cuidar la casa amb un alt nivell, amb gran atenció als detalls. Vosté serà responsable de la neteja diària i profunda de la casa i s’assegurarà que estiga sempre ordenada i presentable. Fent llits, netejant banys i totes les àrees de la casa. També serà responsable de llavar la roba, planxar i assegurar-se que la casa estiga ben presentada i cuidada en general. L’atenció als detalls és extremadament important i hauria de gaudir treballant amb alts estàndards segons ho sol·liciten els directors», incideix la família.

L’horari de treball serà 5 dies a la setmana, de dilluns a divendres, des de les 8.00 fins a les 17.00 hores. «Amb flexibilitat per a treballar ocasionalment els caps de setmana o les vesprades quan s’acorde per endavant, però això es consideraria temps extra i es pagaria a més», assenyala l’oferta. A més es requereix un bon nivell d’anglés per a comunicar-te amb la família.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.