100.000 euros per a la parella que vulga cuidar una illa privada

Una família de Florida ha llançat una oferta de treball a la qual pocs podran resistir-se. Ofereixen entre 100.000 – 120.000 dòlars (830.000 – 900.000 euros) per cuidar la seua illa privada a les Bahames. Busquen a una parella amb experiència perquè ho faça i que també s’encarregue de la mansió que hi ha a l’illa.

A més d’este bon sou, ofereixen un cotxe i assegurança mèdica. Per això, sol·licita que almenys un dels membres de la parella tinga permís de conduir i tots dos han de tindre el dret legal de treballar als Estats Units.

L’oferta de treball

 

La família ofereix prop de 100.000 euros a l’any per a la parella, assegurança mèdica i dental, cotxe proveït per a tasques laborals. A més se suma l’opció de reubicació per a aquells que busquen mudar-se a la zona: allotjament proporcionat en totes dos propietats dins de les propietats familiars.

En l’oferta d’ocupació a Bahames, publicada en jobs.poloandtweed.com, s’informa de com és la família contractant. Està formada per quatre membres, amb dos fills adults (que encara viuen a casa), té un alt patrimoni net i resideixen entre Naples, Florida, i la seua illa privada a les Bahames.

«La finca de les Bahames consta de quatre cases amb quatre dormitoris en cada llar. La família empra manteniment de jardins, jardiners, personal de piscines,… , però ara està buscant una parella domèstica amb experiència per a convertir-se en membres de l’equip a llarg termini per a ajudar a administrar i cuidar les seues llars i viatjar amb la família», assenyala l’oferta de treball a Bahames.

 

En què consisteix el treball?

 

La parella que siga contractada té llibertat per a dividir les tasques com desitge, ha de tindre iniciativa i una gran capacitat d’autogestió. «Ha de tindre una actitud positiva, segura de si mateixa, discreta, professional i amb excel·lents modals. Ha de tindre bona presència, bon ull per als detalls minuciosos i un vertader amor pel servei i la cura dels seus deures professionals», assenyala l’oferta.

«Ha de tindre confiança en tots els aspectes de la neteja i ser capaç de netejar i cuidar la casa amb un alt nivell, amb gran atenció als detalls. Vosté serà responsable de la neteja diària i profunda de la casa i s’assegurarà que estiga sempre ordenada i presentable. Fent llits, netejant banys i totes les àrees de la casa. També serà responsable de llavar la roba, planxar i assegurar-se que la casa estiga ben presentada i cuidada en general. L’atenció als detalls és extremadament important i hauria de gaudir treballant amb alts estàndards segons ho sol·liciten els directors», incideix la família.

L’horari de treball serà 5 dies a la setmana, de dilluns a divendres, des de les 8.00 fins a les 17.00 hores. «Amb flexibilitat per a treballar ocasionalment els caps de setmana o les vesprades quan s’acorde per endavant, però això es consideraria temps extra i es pagaria a més», assenyala l’oferta. A més es requereix un bon nivell d’anglés per a comunicar-te amb la família.

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.