100.000 euros per a la parella que vulga cuidar una illa privada

Una família de Florida ha llançat una oferta de treball a la qual pocs podran resistir-se. Ofereixen entre 100.000 – 120.000 dòlars (830.000 – 900.000 euros) per cuidar la seua illa privada a les Bahames. Busquen a una parella amb experiència perquè ho faça i que també s’encarregue de la mansió que hi ha a l’illa.

A més d’este bon sou, ofereixen un cotxe i assegurança mèdica. Per això, sol·licita que almenys un dels membres de la parella tinga permís de conduir i tots dos han de tindre el dret legal de treballar als Estats Units.

L’oferta de treball

 

La família ofereix prop de 100.000 euros a l’any per a la parella, assegurança mèdica i dental, cotxe proveït per a tasques laborals. A més se suma l’opció de reubicació per a aquells que busquen mudar-se a la zona: allotjament proporcionat en totes dos propietats dins de les propietats familiars.

En l’oferta d’ocupació a Bahames, publicada en jobs.poloandtweed.com, s’informa de com és la família contractant. Està formada per quatre membres, amb dos fills adults (que encara viuen a casa), té un alt patrimoni net i resideixen entre Naples, Florida, i la seua illa privada a les Bahames.

«La finca de les Bahames consta de quatre cases amb quatre dormitoris en cada llar. La família empra manteniment de jardins, jardiners, personal de piscines,… , però ara està buscant una parella domèstica amb experiència per a convertir-se en membres de l’equip a llarg termini per a ajudar a administrar i cuidar les seues llars i viatjar amb la família», assenyala l’oferta de treball a Bahames.

 

En què consisteix el treball?

 

La parella que siga contractada té llibertat per a dividir les tasques com desitge, ha de tindre iniciativa i una gran capacitat d’autogestió. «Ha de tindre una actitud positiva, segura de si mateixa, discreta, professional i amb excel·lents modals. Ha de tindre bona presència, bon ull per als detalls minuciosos i un vertader amor pel servei i la cura dels seus deures professionals», assenyala l’oferta.

«Ha de tindre confiança en tots els aspectes de la neteja i ser capaç de netejar i cuidar la casa amb un alt nivell, amb gran atenció als detalls. Vosté serà responsable de la neteja diària i profunda de la casa i s’assegurarà que estiga sempre ordenada i presentable. Fent llits, netejant banys i totes les àrees de la casa. També serà responsable de llavar la roba, planxar i assegurar-se que la casa estiga ben presentada i cuidada en general. L’atenció als detalls és extremadament important i hauria de gaudir treballant amb alts estàndards segons ho sol·liciten els directors», incideix la família.

L’horari de treball serà 5 dies a la setmana, de dilluns a divendres, des de les 8.00 fins a les 17.00 hores. «Amb flexibilitat per a treballar ocasionalment els caps de setmana o les vesprades quan s’acorde per endavant, però això es consideraria temps extra i es pagaria a més», assenyala l’oferta. A més es requereix un bon nivell d’anglés per a comunicar-te amb la família.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.