100.000 euros per a la parella que vulga cuidar una illa privada

Ejemplo de shortcode con estilo
Una família de Florida ha llançat una oferta de treball a la qual pocs podran resistir-se. Ofereixen entre 100.000 – 120.000 dòlars (830.000 – 900.000 euros) per cuidar la seua illa privada a les Bahames. Busquen a una parella amb experiència perquè ho faça i que també s’encarregue de la mansió que hi ha a […]

Una família de Florida ha llançat una oferta de treball a la qual pocs podran resistir-se. Ofereixen entre 100.000 – 120.000 dòlars (830.000 – 900.000 euros) per cuidar la seua illa privada a les Bahames. Busquen a una parella amb experiència perquè ho faça i que també s’encarregue de la mansió que hi ha a l’illa.

A més d’este bon sou, ofereixen un cotxe i assegurança mèdica. Per això, sol·licita que almenys un dels membres de la parella tinga permís de conduir i tots dos han de tindre el dret legal de treballar als Estats Units.

L’oferta de treball

 

La família ofereix prop de 100.000 euros a l’any per a la parella, assegurança mèdica i dental, cotxe proveït per a tasques laborals. A més se suma l’opció de reubicació per a aquells que busquen mudar-se a la zona: allotjament proporcionat en totes dos propietats dins de les propietats familiars.

En l’oferta d’ocupació a Bahames, publicada en jobs.poloandtweed.com, s’informa de com és la família contractant. Està formada per quatre membres, amb dos fills adults (que encara viuen a casa), té un alt patrimoni net i resideixen entre Naples, Florida, i la seua illa privada a les Bahames.

«La finca de les Bahames consta de quatre cases amb quatre dormitoris en cada llar. La família empra manteniment de jardins, jardiners, personal de piscines,… , però ara està buscant una parella domèstica amb experiència per a convertir-se en membres de l’equip a llarg termini per a ajudar a administrar i cuidar les seues llars i viatjar amb la família», assenyala l’oferta de treball a Bahames.

 

En què consisteix el treball?

 

La parella que siga contractada té llibertat per a dividir les tasques com desitge, ha de tindre iniciativa i una gran capacitat d’autogestió. «Ha de tindre una actitud positiva, segura de si mateixa, discreta, professional i amb excel·lents modals. Ha de tindre bona presència, bon ull per als detalls minuciosos i un vertader amor pel servei i la cura dels seus deures professionals», assenyala l’oferta.

«Ha de tindre confiança en tots els aspectes de la neteja i ser capaç de netejar i cuidar la casa amb un alt nivell, amb gran atenció als detalls. Vosté serà responsable de la neteja diària i profunda de la casa i s’assegurarà que estiga sempre ordenada i presentable. Fent llits, netejant banys i totes les àrees de la casa. També serà responsable de llavar la roba, planxar i assegurar-se que la casa estiga ben presentada i cuidada en general. L’atenció als detalls és extremadament important i hauria de gaudir treballant amb alts estàndards segons ho sol·liciten els directors», incideix la família.

L’horari de treball serà 5 dies a la setmana, de dilluns a divendres, des de les 8.00 fins a les 17.00 hores. «Amb flexibilitat per a treballar ocasionalment els caps de setmana o les vesprades quan s’acorde per endavant, però això es consideraria temps extra i es pagaria a més», assenyala l’oferta. A més es requereix un bon nivell d’anglés per a comunicar-te amb la família.

Últimes notícies

Queens of the Stone Age actuarà per primera vegada a València

Queens of the Stone Age debutarà a València el 21 de juny de 2027, amb un concert al Roig Arena dins de la gira del nou àlbum.

Pluja feble i baixada de temperatures per a començar novembre

La primera setmana completa de novembre comença amb cel nuvolós i possibles ruixats febles al litoral. Les màximes baixaran, sobretot a Castellón.

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.