Puc anar a passar la ITV si no soc el propietari del vehicle?

Passar la Inspecció Tècnica de Vehicles o ITV cada cert temps és una obligació per a tots els propietaris de vehicles: no complir amb ella no sols suposa un risc per a tu i per a la resta dels conductors, sinó la possibilitat d’enfrontar-te a multes i sancions si et ‘enxampen’ conduint amb aquest document caducat o amb un resultat desfavorable.

Per això és important romandre pendents i no deixar passar el termini màxim per a complir amb aquesta revisió mèdica del nostre vehicle: n’hi ha prou amb consultar el nostre adhesiu per a saber quan hem de tornar a passar per aquest tràmit. Però és necessari que ho fem nosaltres mateixos, o es tracta d’una tasca que es pot delegar? Puc passar la ITV si no soc el propietari del vehicle?

Puc anar a passar la ITV si no soc el propietari del vehicle?

La resposta és senzilla. , una altra persona pot passar la ITV per tu. Només has de cerciorar-te que aquesta persona que presente el vehicle a la inspecció tècnica de vehicles porte els papers necessaris i la documentació exigida, a més de rebre les claus del vehicle en qüestió.

Sempre que es presenten els papers, no hi ha problema en què una altra persona passe la ITV per tu. De fet, trobaràs molts tallers en els quals a més de fer la revisió pre ITV t’oferiran el servei de passar la ITV i retornar-te el cotxe amb la nova pegatina en el parabrisa llest per a eixir a la carretera.

Ara només necessitaràs tindre controlats els documents per a passar la ITV. Assegura’t que la persona que vaja a presentar el teu vehicle a la revisió els tinga a mà i tots disponibles per a quan els treballadors de l’estació ITV li’ls sol·licite.

Pots passar tu la ITV d’una altra persona?

També. És el mateix cas, però a l’inrevés. Si la teua mare, el teu pare o algun amic t’ha demanat que passes la ITV del seu vehicle, no tindràs problema. Sempre que portes la documentació exigida i la presentes de manera correcta, podràs passar la ITV de qualsevol vehicle.

La ITV assegura també que “de fet, trobaràs molts tallers en els quals a més de fer la revisió pre ITV t’oferiran el servei de passar la ITV i retornar-te el cotxe amb el nou adhesiu en el parabrisa llest per a eixir a la carretera.” Si no tens temps i vols evitar maldecaps, pot ser una bona opció.

És més, la pròpia ITV ofereix en alguns dels seus centres un servei que consisteix a passar la ITV per tu: un dels seus tècnics s’encarregarà de complir amb aquest tràmit, encarregant-se de tot i avisant-te en cas que existisca algun problema per a solucionar-lo com més prompte millor.

Siga qui siga qui s’encarregue d’això, el millor és sol·licitar cita prèvia per a reduir el temps d’espera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.