Els Serveis Esportius Municipals de Paterna organitzen dos jornades de baptisme de busseig gratuïtes

 

L’Ajuntament de Paterna, en l’Horta de València, a través dels Serveis Esportius Municipals, ha organitzat una nova edició dels cursos de baptisme de busseig en la Piscina d’Estiu de la localitat. 

 

En total, se celebraran dos jornades el 26 de juliol i 23 d’agost, en horari de 9 a 11 hores, i els assistents hauran de ser majors de 16 anys, amb mínima experiència prèvia en el medi aquàtic. 

 

Tal com ha destacat el tinent d’alcalde de Cultura de l’Esforç i Modernització, José Manuel Mora, «les classes s’han adaptat per a complir amb les normes de seguretat sanitàries, reduint el número d’alumnes i garantint que es complix la distància de seguretat aconsellada».

 

D’esta manera, les sessions comptaran només amb quatre places i serà obligatori l’ús de mascareta en tota la instal·lació, excepte dins de la piscina.

 

Durant les classes, un professor guiarà als participants en el ritu d’iniciació al busseig, de manera que aprendran a usar i manejar l’equip, respirar baix l’aigua i les regles de seguretat que cal tindre en compte quan es practica este deport.

 

Els interessats a rebre el seu baptisme de busseig hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça molina.mc@ayto-paterna.es indicant la data elegida i, una volta rebut, els Serveis Esportius Municipals es posaran en contacte per a concertar cita prèvia. Els sol·licitants hauran d’acudir en la data i hora establida i entregar emplenat el formulari de contacte que podran descarregar-se en el web www.esport.paterna.es.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.