Perd la vida una estrella de ‘Tik Tok’ de només 24 anys

Potser molts de vosaltres coneixeu la xarxa social ‘Vine’, que permetia publicar vídeos de sis segons i compartir-los amb els seguidors. Va arribar a tenir 200 milions d’usuaris, i un d’ells, Adam Perkins, que va aconseguir la popularitat amb els seus vídeos d’humor. Tot i això, l’any 2017, ‘Vine’ va deixar de funcionar i Perkins va reinventar-se amb ‘Tik Tok’.

 

Es desconeixen les causes de la mort

Adam Perkins ha mort este diumenge, 11 d’abril, als 24 anys. Així ho ha confirmat el seu germà, Patrick, a través d’una bonica publicació a Instagram: «El meu germà Adam ha mort este diumenge 11 d’abril. No puc expressar amb paraules el que significa per a mi esta pèrdua. Sovint em pregunten com és ser bessó, i la meua resposta sol ser: Com és no ser bessó».

Patrick mantenia un vincle molt fort amb el seu germà bessó Adam: «Ser bessó forma part de la meua identitat. És tot el que he conegut. I ara estic lluitant per poder explicar en el nostre idioma com serà per a mi viure en este món sense ell, sense el meu millor amic». D’altra banda, Patrick ha aprofitat per a agrair les mostres de suport dels fans del seu germà, que s’han bolcat amb ell des que s’ha conegut la notícia.

 

Amb tot això, no s’han revelat les causes de la mort. Cal destacar que Adam ja no publicava contingut a les xarxes socials. En tot cas, la seua pèrdua ha fet la volta al món i la notícia està ocupant les portades dels diaris de diversos països.

Amb la notícia de la mort d’Adam, antics usuaris de la plataforma social ‘Vine’ han recuperat el vídeo amb el qual va saltar a la fama. Es tracta de «Welcome to Chili ‘s!», un vídeo que va aconseguir 26 milions de visites. De fet, es van fer paròdies, campanyes publicitaries i material de marxandatge, i fins i tot una noia s’ho va tatuar a l’esquena.

Adam va graduar-se en composició musical a la Universitat de Nova York. Després, va començar una carrera musical sota el nom de Plas Teg i el 2018 va llançar el seu primer àlbum, Latch Relay. La seua exparella, Kelton Ellitott, demana que se’l recorde per la música.

 

Els últims missatges dels seus fans

Els fans d’Adam Perkins han volgut acomiadar-se amb milers de missatges a les xarxes socials: «L’humor que ha creat romandrà durant generacions», assegura un dels usuaris, mentre un altre comenta: «Que descanse en pau la llegenda de ‘Vine’ i músic Adam, i una abraçada als seus amics i a la seua família».

Un missatge emotiu ha estat el de la seua exparella, Kelton Elliott: «Ha mort el meu etern millor amic i exparella, i estic devastat. Hem viscut junts gairebé cada dia i cada nit de 2020 i 2021. Estàvem aquí l’un per l’altre, l’any més difícil de les nostres vides. Podria parlar d’ell durant hores, però només puc dir una cosa: Ell i jo solíem parlar de com volíem que ens recordaren, i ell sempre solia dir que volia que el recordaren pel seu art, per la seua música». Tot i que es desconeixen les causes de la mort, Adam podria haver mort per una malaltia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.