Perd la vida una estrella de ‘Tik Tok’ de només 24 anys

Potser molts de vosaltres coneixeu la xarxa social ‘Vine’, que permetia publicar vídeos de sis segons i compartir-los amb els seguidors. Va arribar a tenir 200 milions d’usuaris, i un d’ells, Adam Perkins, que va aconseguir la popularitat amb els seus vídeos d’humor. Tot i això, l’any 2017, ‘Vine’ va deixar de funcionar i Perkins va reinventar-se amb ‘Tik Tok’.

 

Es desconeixen les causes de la mort

Adam Perkins ha mort este diumenge, 11 d’abril, als 24 anys. Així ho ha confirmat el seu germà, Patrick, a través d’una bonica publicació a Instagram: «El meu germà Adam ha mort este diumenge 11 d’abril. No puc expressar amb paraules el que significa per a mi esta pèrdua. Sovint em pregunten com és ser bessó, i la meua resposta sol ser: Com és no ser bessó».

Patrick mantenia un vincle molt fort amb el seu germà bessó Adam: «Ser bessó forma part de la meua identitat. És tot el que he conegut. I ara estic lluitant per poder explicar en el nostre idioma com serà per a mi viure en este món sense ell, sense el meu millor amic». D’altra banda, Patrick ha aprofitat per a agrair les mostres de suport dels fans del seu germà, que s’han bolcat amb ell des que s’ha conegut la notícia.

 

Amb tot això, no s’han revelat les causes de la mort. Cal destacar que Adam ja no publicava contingut a les xarxes socials. En tot cas, la seua pèrdua ha fet la volta al món i la notícia està ocupant les portades dels diaris de diversos països.

Amb la notícia de la mort d’Adam, antics usuaris de la plataforma social ‘Vine’ han recuperat el vídeo amb el qual va saltar a la fama. Es tracta de «Welcome to Chili ‘s!», un vídeo que va aconseguir 26 milions de visites. De fet, es van fer paròdies, campanyes publicitaries i material de marxandatge, i fins i tot una noia s’ho va tatuar a l’esquena.

Adam va graduar-se en composició musical a la Universitat de Nova York. Després, va començar una carrera musical sota el nom de Plas Teg i el 2018 va llançar el seu primer àlbum, Latch Relay. La seua exparella, Kelton Ellitott, demana que se’l recorde per la música.

 

Els últims missatges dels seus fans

Els fans d’Adam Perkins han volgut acomiadar-se amb milers de missatges a les xarxes socials: «L’humor que ha creat romandrà durant generacions», assegura un dels usuaris, mentre un altre comenta: «Que descanse en pau la llegenda de ‘Vine’ i músic Adam, i una abraçada als seus amics i a la seua família».

Un missatge emotiu ha estat el de la seua exparella, Kelton Elliott: «Ha mort el meu etern millor amic i exparella, i estic devastat. Hem viscut junts gairebé cada dia i cada nit de 2020 i 2021. Estàvem aquí l’un per l’altre, l’any més difícil de les nostres vides. Podria parlar d’ell durant hores, però només puc dir una cosa: Ell i jo solíem parlar de com volíem que ens recordaren, i ell sempre solia dir que volia que el recordaren pel seu art, per la seua música». Tot i que es desconeixen les causes de la mort, Adam podria haver mort per una malaltia.

Últimes notícies

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.