Perd la vida una estrella de ‘Tik Tok’ de només 24 anys

Potser molts de vosaltres coneixeu la xarxa social ‘Vine’, que permetia publicar vídeos de sis segons i compartir-los amb els seguidors. Va arribar a tenir 200 milions d’usuaris, i un d’ells, Adam Perkins, que va aconseguir la popularitat amb els seus vídeos d’humor. Tot i això, l’any 2017, ‘Vine’ va deixar de funcionar i Perkins va reinventar-se amb ‘Tik Tok’.

 

Es desconeixen les causes de la mort

Adam Perkins ha mort este diumenge, 11 d’abril, als 24 anys. Així ho ha confirmat el seu germà, Patrick, a través d’una bonica publicació a Instagram: «El meu germà Adam ha mort este diumenge 11 d’abril. No puc expressar amb paraules el que significa per a mi esta pèrdua. Sovint em pregunten com és ser bessó, i la meua resposta sol ser: Com és no ser bessó».

Patrick mantenia un vincle molt fort amb el seu germà bessó Adam: «Ser bessó forma part de la meua identitat. És tot el que he conegut. I ara estic lluitant per poder explicar en el nostre idioma com serà per a mi viure en este món sense ell, sense el meu millor amic». D’altra banda, Patrick ha aprofitat per a agrair les mostres de suport dels fans del seu germà, que s’han bolcat amb ell des que s’ha conegut la notícia.

 

Amb tot això, no s’han revelat les causes de la mort. Cal destacar que Adam ja no publicava contingut a les xarxes socials. En tot cas, la seua pèrdua ha fet la volta al món i la notícia està ocupant les portades dels diaris de diversos països.

Amb la notícia de la mort d’Adam, antics usuaris de la plataforma social ‘Vine’ han recuperat el vídeo amb el qual va saltar a la fama. Es tracta de «Welcome to Chili ‘s!», un vídeo que va aconseguir 26 milions de visites. De fet, es van fer paròdies, campanyes publicitaries i material de marxandatge, i fins i tot una noia s’ho va tatuar a l’esquena.

Adam va graduar-se en composició musical a la Universitat de Nova York. Després, va començar una carrera musical sota el nom de Plas Teg i el 2018 va llançar el seu primer àlbum, Latch Relay. La seua exparella, Kelton Ellitott, demana que se’l recorde per la música.

 

Els últims missatges dels seus fans

Els fans d’Adam Perkins han volgut acomiadar-se amb milers de missatges a les xarxes socials: «L’humor que ha creat romandrà durant generacions», assegura un dels usuaris, mentre un altre comenta: «Que descanse en pau la llegenda de ‘Vine’ i músic Adam, i una abraçada als seus amics i a la seua família».

Un missatge emotiu ha estat el de la seua exparella, Kelton Elliott: «Ha mort el meu etern millor amic i exparella, i estic devastat. Hem viscut junts gairebé cada dia i cada nit de 2020 i 2021. Estàvem aquí l’un per l’altre, l’any més difícil de les nostres vides. Podria parlar d’ell durant hores, però només puc dir una cosa: Ell i jo solíem parlar de com volíem que ens recordaren, i ell sempre solia dir que volia que el recordaren pel seu art, per la seua música». Tot i que es desconeixen les causes de la mort, Adam podria haver mort per una malaltia.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.