Perd la vida una estrella de ‘Tik Tok’ de només 24 anys

Potser molts de vosaltres coneixeu la xarxa social ‘Vine’, que permetia publicar vídeos de sis segons i compartir-los amb els seguidors. Va arribar a tenir 200 milions d’usuaris, i un d’ells, Adam Perkins, que va aconseguir la popularitat amb els seus vídeos d’humor. Tot i això, l’any 2017, ‘Vine’ va deixar de funcionar i Perkins va reinventar-se amb ‘Tik Tok’.

 

Es desconeixen les causes de la mort

Adam Perkins ha mort este diumenge, 11 d’abril, als 24 anys. Així ho ha confirmat el seu germà, Patrick, a través d’una bonica publicació a Instagram: «El meu germà Adam ha mort este diumenge 11 d’abril. No puc expressar amb paraules el que significa per a mi esta pèrdua. Sovint em pregunten com és ser bessó, i la meua resposta sol ser: Com és no ser bessó».

Patrick mantenia un vincle molt fort amb el seu germà bessó Adam: «Ser bessó forma part de la meua identitat. És tot el que he conegut. I ara estic lluitant per poder explicar en el nostre idioma com serà per a mi viure en este món sense ell, sense el meu millor amic». D’altra banda, Patrick ha aprofitat per a agrair les mostres de suport dels fans del seu germà, que s’han bolcat amb ell des que s’ha conegut la notícia.

 

Amb tot això, no s’han revelat les causes de la mort. Cal destacar que Adam ja no publicava contingut a les xarxes socials. En tot cas, la seua pèrdua ha fet la volta al món i la notícia està ocupant les portades dels diaris de diversos països.

Amb la notícia de la mort d’Adam, antics usuaris de la plataforma social ‘Vine’ han recuperat el vídeo amb el qual va saltar a la fama. Es tracta de «Welcome to Chili ‘s!», un vídeo que va aconseguir 26 milions de visites. De fet, es van fer paròdies, campanyes publicitaries i material de marxandatge, i fins i tot una noia s’ho va tatuar a l’esquena.

Adam va graduar-se en composició musical a la Universitat de Nova York. Després, va començar una carrera musical sota el nom de Plas Teg i el 2018 va llançar el seu primer àlbum, Latch Relay. La seua exparella, Kelton Ellitott, demana que se’l recorde per la música.

 

Els últims missatges dels seus fans

Els fans d’Adam Perkins han volgut acomiadar-se amb milers de missatges a les xarxes socials: «L’humor que ha creat romandrà durant generacions», assegura un dels usuaris, mentre un altre comenta: «Que descanse en pau la llegenda de ‘Vine’ i músic Adam, i una abraçada als seus amics i a la seua família».

Un missatge emotiu ha estat el de la seua exparella, Kelton Elliott: «Ha mort el meu etern millor amic i exparella, i estic devastat. Hem viscut junts gairebé cada dia i cada nit de 2020 i 2021. Estàvem aquí l’un per l’altre, l’any més difícil de les nostres vides. Podria parlar d’ell durant hores, però només puc dir una cosa: Ell i jo solíem parlar de com volíem que ens recordaren, i ell sempre solia dir que volia que el recordaren pel seu art, per la seua música». Tot i que es desconeixen les causes de la mort, Adam podria haver mort per una malaltia.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU