Perd la vida una estrella de ‘Tik Tok’ de només 24 anys

Potser molts de vosaltres coneixeu la xarxa social ‘Vine’, que permetia publicar vídeos de sis segons i compartir-los amb els seguidors. Va arribar a tenir 200 milions d’usuaris, i un d’ells, Adam Perkins, que va aconseguir la popularitat amb els seus vídeos d’humor. Tot i això, l’any 2017, ‘Vine’ va deixar de funcionar i Perkins va reinventar-se amb ‘Tik Tok’.

 

Es desconeixen les causes de la mort

Adam Perkins ha mort este diumenge, 11 d’abril, als 24 anys. Així ho ha confirmat el seu germà, Patrick, a través d’una bonica publicació a Instagram: «El meu germà Adam ha mort este diumenge 11 d’abril. No puc expressar amb paraules el que significa per a mi esta pèrdua. Sovint em pregunten com és ser bessó, i la meua resposta sol ser: Com és no ser bessó».

Patrick mantenia un vincle molt fort amb el seu germà bessó Adam: «Ser bessó forma part de la meua identitat. És tot el que he conegut. I ara estic lluitant per poder explicar en el nostre idioma com serà per a mi viure en este món sense ell, sense el meu millor amic». D’altra banda, Patrick ha aprofitat per a agrair les mostres de suport dels fans del seu germà, que s’han bolcat amb ell des que s’ha conegut la notícia.

 

Amb tot això, no s’han revelat les causes de la mort. Cal destacar que Adam ja no publicava contingut a les xarxes socials. En tot cas, la seua pèrdua ha fet la volta al món i la notícia està ocupant les portades dels diaris de diversos països.

Amb la notícia de la mort d’Adam, antics usuaris de la plataforma social ‘Vine’ han recuperat el vídeo amb el qual va saltar a la fama. Es tracta de «Welcome to Chili ‘s!», un vídeo que va aconseguir 26 milions de visites. De fet, es van fer paròdies, campanyes publicitaries i material de marxandatge, i fins i tot una noia s’ho va tatuar a l’esquena.

Adam va graduar-se en composició musical a la Universitat de Nova York. Després, va començar una carrera musical sota el nom de Plas Teg i el 2018 va llançar el seu primer àlbum, Latch Relay. La seua exparella, Kelton Ellitott, demana que se’l recorde per la música.

 

Els últims missatges dels seus fans

Els fans d’Adam Perkins han volgut acomiadar-se amb milers de missatges a les xarxes socials: «L’humor que ha creat romandrà durant generacions», assegura un dels usuaris, mentre un altre comenta: «Que descanse en pau la llegenda de ‘Vine’ i músic Adam, i una abraçada als seus amics i a la seua família».

Un missatge emotiu ha estat el de la seua exparella, Kelton Elliott: «Ha mort el meu etern millor amic i exparella, i estic devastat. Hem viscut junts gairebé cada dia i cada nit de 2020 i 2021. Estàvem aquí l’un per l’altre, l’any més difícil de les nostres vides. Podria parlar d’ell durant hores, però només puc dir una cosa: Ell i jo solíem parlar de com volíem que ens recordaren, i ell sempre solia dir que volia que el recordaren pel seu art, per la seua música». Tot i que es desconeixen les causes de la mort, Adam podria haver mort per una malaltia.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU