8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Confirmen la presó permanent revisable per a l’home que va degollar a la filla de la seua dona en Alzira

 

Este dijous, la Sala penal del Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a presó permanent revisable imposada a un home que en novembre de 2017 per assassinar a la filla de la seua dona, de dos anys, en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), després de què ella li diguera que volia el divorci.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets es van produir el 12 de novembre de 2019, cap a les 16.30 hores, quan el condemnat, de 28 anys, va degollar amb un ganivet de cuina mentres dormia, tot i no ser la seua filla biològica.

El jurat va afirmar que l’acusat ho va fer per a causar «un perjudici irreparable en la seua dona», després de què li comunicara la seua intenció de separar-se. Per este motiu, el condemnat va motivar el seu recurs en un informe pericial que va confirmar que als 19 mesos dels fets, estant en la presó, se li va detectar un brot esquizofrènic.

 

De la mateixa manera, la Sala assenyala que la sentència recorre a la prova que acredita que quan van ocórrer els fets l’acusat no presentava cap malaltia que alterara la seua voluntat. Però considera que no es demostra amb claredat i de manera definitiva que, a la data dels fets, el recurrent patira una malaltia psíquica amb afectació de les seues facultats mentals.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.