Una professora mor en directe mentre feia classe virtual a l’Argentina

 

Una professora de la Universitat Argentina de l’Empresa (UADE) va morir el passat dimecres mentres feia una classe virtual a través de l’aplicació digital Zoom amb els seus alumnes, segons va informar el diari argentí ‘Clarín’. Paola de Simone, de 46 anys, feia quatre setmanes que presentava símptomes compatibles amb el coronavirus, tal com va revelar ella mateixa a través de les xarxes socials. De Simone, que estava casada i era mare d’una filla, feia 15 anys que impartia classes en la UADE.

 

 

Segons les primeres informacions, De Simone hauria patit un accident cardiovascular agut, després de patir un col·lapse en el moment en el què estava fent classes. Segons fonts pròximes al cas, la docent hauria dit als alumnes que no podia respirar, moment en què va desplomar-se. Un dels alumnes presents en el Zoom va gravar el moment i va penjar les imatges en les xarxes socials, generant indignació i rebuig, sent finalment retirades.

 

Mostres de còndol que recorden la seua professionalitat i qualitat humana

La notícia de la seua defunció va generar molt impacte i consternació. A través de les xarxes socials, alumnes i col·legues van mostrar el seu còndol per la mort de Paola de Simone, recordant la seua qualitat humana, la seua professionalitat, el seu somriure i la seua bona predisposició a ajudar els altres.

 

La Universitat Argentina de l’Empresa va mostrar el seu còndol a través d’un comunicat, que va difondre a través de les xarxes socials. «Lamentem informar amb profund dolor la mort de Paola Regina de Simone, professora del Departament de Govern i Relacions Internacionals, que va passar el 2 de setembre de 2020. Paola va ser una docent apassionada i dedicada, excel·lent professional, i gran persona, amb més de 15 anys de trajectòria en UADE». 

 

El text del centre universitari finalitzava mostrant el seu suport a la família de la docent: «Acompanyem a la seua família en este difícil moment, fent-li arribar les nostres condolences en nom d’esta comunitat acadèmica. Els preguem honrar amb respecte i gratitud la memòria de Paola».

Últimes notícies

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.

Un patinet manipulat fuig pel centre de Benidorm a 104 km/h abans de ser interceptat

La Policia Local de Benidorm ha interceptat un patinet elèctric manipulat que ha arribat als 104 km/h després d’una fuga de més de dos quilòmetres pel centre de la ciutat. El conductor ha sigut sancionat per conducció temerària i per circular sense assegurança ni certificat de registre.