16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Una professora mor en directe mentre feia classe virtual a l’Argentina

 

Una professora de la Universitat Argentina de l’Empresa (UADE) va morir el passat dimecres mentres feia una classe virtual a través de l’aplicació digital Zoom amb els seus alumnes, segons va informar el diari argentí ‘Clarín’. Paola de Simone, de 46 anys, feia quatre setmanes que presentava símptomes compatibles amb el coronavirus, tal com va revelar ella mateixa a través de les xarxes socials. De Simone, que estava casada i era mare d’una filla, feia 15 anys que impartia classes en la UADE.

 

 

Segons les primeres informacions, De Simone hauria patit un accident cardiovascular agut, després de patir un col·lapse en el moment en el què estava fent classes. Segons fonts pròximes al cas, la docent hauria dit als alumnes que no podia respirar, moment en què va desplomar-se. Un dels alumnes presents en el Zoom va gravar el moment i va penjar les imatges en les xarxes socials, generant indignació i rebuig, sent finalment retirades.

 

Mostres de còndol que recorden la seua professionalitat i qualitat humana

La notícia de la seua defunció va generar molt impacte i consternació. A través de les xarxes socials, alumnes i col·legues van mostrar el seu còndol per la mort de Paola de Simone, recordant la seua qualitat humana, la seua professionalitat, el seu somriure i la seua bona predisposició a ajudar els altres.

 

La Universitat Argentina de l’Empresa va mostrar el seu còndol a través d’un comunicat, que va difondre a través de les xarxes socials. «Lamentem informar amb profund dolor la mort de Paola Regina de Simone, professora del Departament de Govern i Relacions Internacionals, que va passar el 2 de setembre de 2020. Paola va ser una docent apassionada i dedicada, excel·lent professional, i gran persona, amb més de 15 anys de trajectòria en UADE». 

 

El text del centre universitari finalitzava mostrant el seu suport a la família de la docent: «Acompanyem a la seua família en este difícil moment, fent-li arribar les nostres condolences en nom d’esta comunitat acadèmica. Els preguem honrar amb respecte i gratitud la memòria de Paola».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.