Una professora mor en directe mentre feia classe virtual a l’Argentina

 

Una professora de la Universitat Argentina de l’Empresa (UADE) va morir el passat dimecres mentres feia una classe virtual a través de l’aplicació digital Zoom amb els seus alumnes, segons va informar el diari argentí ‘Clarín’. Paola de Simone, de 46 anys, feia quatre setmanes que presentava símptomes compatibles amb el coronavirus, tal com va revelar ella mateixa a través de les xarxes socials. De Simone, que estava casada i era mare d’una filla, feia 15 anys que impartia classes en la UADE.

 

 

Segons les primeres informacions, De Simone hauria patit un accident cardiovascular agut, després de patir un col·lapse en el moment en el què estava fent classes. Segons fonts pròximes al cas, la docent hauria dit als alumnes que no podia respirar, moment en què va desplomar-se. Un dels alumnes presents en el Zoom va gravar el moment i va penjar les imatges en les xarxes socials, generant indignació i rebuig, sent finalment retirades.

 

Mostres de còndol que recorden la seua professionalitat i qualitat humana

La notícia de la seua defunció va generar molt impacte i consternació. A través de les xarxes socials, alumnes i col·legues van mostrar el seu còndol per la mort de Paola de Simone, recordant la seua qualitat humana, la seua professionalitat, el seu somriure i la seua bona predisposició a ajudar els altres.

 

La Universitat Argentina de l’Empresa va mostrar el seu còndol a través d’un comunicat, que va difondre a través de les xarxes socials. «Lamentem informar amb profund dolor la mort de Paola Regina de Simone, professora del Departament de Govern i Relacions Internacionals, que va passar el 2 de setembre de 2020. Paola va ser una docent apassionada i dedicada, excel·lent professional, i gran persona, amb més de 15 anys de trajectòria en UADE». 

 

El text del centre universitari finalitzava mostrant el seu suport a la família de la docent: «Acompanyem a la seua família en este difícil moment, fent-li arribar les nostres condolences en nom d’esta comunitat acadèmica. Els preguem honrar amb respecte i gratitud la memòria de Paola».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.