13.5 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Una professora mor en directe mentre feia classe virtual a l’Argentina

 

Una professora de la Universitat Argentina de l’Empresa (UADE) va morir el passat dimecres mentres feia una classe virtual a través de l’aplicació digital Zoom amb els seus alumnes, segons va informar el diari argentí ‘Clarín’. Paola de Simone, de 46 anys, feia quatre setmanes que presentava símptomes compatibles amb el coronavirus, tal com va revelar ella mateixa a través de les xarxes socials. De Simone, que estava casada i era mare d’una filla, feia 15 anys que impartia classes en la UADE.

 

 

Segons les primeres informacions, De Simone hauria patit un accident cardiovascular agut, després de patir un col·lapse en el moment en el què estava fent classes. Segons fonts pròximes al cas, la docent hauria dit als alumnes que no podia respirar, moment en què va desplomar-se. Un dels alumnes presents en el Zoom va gravar el moment i va penjar les imatges en les xarxes socials, generant indignació i rebuig, sent finalment retirades.

 

Mostres de còndol que recorden la seua professionalitat i qualitat humana

La notícia de la seua defunció va generar molt impacte i consternació. A través de les xarxes socials, alumnes i col·legues van mostrar el seu còndol per la mort de Paola de Simone, recordant la seua qualitat humana, la seua professionalitat, el seu somriure i la seua bona predisposició a ajudar els altres.

 

La Universitat Argentina de l’Empresa va mostrar el seu còndol a través d’un comunicat, que va difondre a través de les xarxes socials. «Lamentem informar amb profund dolor la mort de Paola Regina de Simone, professora del Departament de Govern i Relacions Internacionals, que va passar el 2 de setembre de 2020. Paola va ser una docent apassionada i dedicada, excel·lent professional, i gran persona, amb més de 15 anys de trajectòria en UADE». 

 

El text del centre universitari finalitzava mostrant el seu suport a la família de la docent: «Acompanyem a la seua família en este difícil moment, fent-li arribar les nostres condolences en nom d’esta comunitat acadèmica. Els preguem honrar amb respecte i gratitud la memòria de Paola».

Últimes notícies

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.