Una professora mor en directe mentre feia classe virtual a l’Argentina

 

Una professora de la Universitat Argentina de l’Empresa (UADE) va morir el passat dimecres mentres feia una classe virtual a través de l’aplicació digital Zoom amb els seus alumnes, segons va informar el diari argentí ‘Clarín’. Paola de Simone, de 46 anys, feia quatre setmanes que presentava símptomes compatibles amb el coronavirus, tal com va revelar ella mateixa a través de les xarxes socials. De Simone, que estava casada i era mare d’una filla, feia 15 anys que impartia classes en la UADE.

 

 

Segons les primeres informacions, De Simone hauria patit un accident cardiovascular agut, després de patir un col·lapse en el moment en el què estava fent classes. Segons fonts pròximes al cas, la docent hauria dit als alumnes que no podia respirar, moment en què va desplomar-se. Un dels alumnes presents en el Zoom va gravar el moment i va penjar les imatges en les xarxes socials, generant indignació i rebuig, sent finalment retirades.

 

Mostres de còndol que recorden la seua professionalitat i qualitat humana

La notícia de la seua defunció va generar molt impacte i consternació. A través de les xarxes socials, alumnes i col·legues van mostrar el seu còndol per la mort de Paola de Simone, recordant la seua qualitat humana, la seua professionalitat, el seu somriure i la seua bona predisposició a ajudar els altres.

 

La Universitat Argentina de l’Empresa va mostrar el seu còndol a través d’un comunicat, que va difondre a través de les xarxes socials. «Lamentem informar amb profund dolor la mort de Paola Regina de Simone, professora del Departament de Govern i Relacions Internacionals, que va passar el 2 de setembre de 2020. Paola va ser una docent apassionada i dedicada, excel·lent professional, i gran persona, amb més de 15 anys de trajectòria en UADE». 

 

El text del centre universitari finalitzava mostrant el seu suport a la família de la docent: «Acompanyem a la seua família en este difícil moment, fent-li arribar les nostres condolences en nom d’esta comunitat acadèmica. Els preguem honrar amb respecte i gratitud la memòria de Paola».

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.