La programació Estiu 2020 del Port de Sagunt es despedix amb un espectacle infantil, un cabaret i un castell

 

La delegació de Festes de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a través de la programació Estiu 2020, ha organitzat com a tancament d’esta programació en el Port de Sagunt un espectacle infantil i un espectacle de cabaret que se celebraran este divendres, 14 d’agost, i un castell de focs artificials, que es dispararà el dissabte 15 d’agost, dia de la festivitat de Nª Sª de Begonya.

 

A les 20 hores del divendres començarà l’espectacle musical infantil ‘Nunca Jamás: El Rescate de Campanilla’ en els Jardins de l’Antic Casino AHM, amb un aforament per 250 persones. D’altra banda, a les 22 hores en l’avinguda Adolfo Suárez (paral·lela a l’Albereda del Consell) tindrà lloc l’espectacle ‘El Gran Cabaret’, a on els artistes mostraran les  seues dots amb una infinitat de números musicals.

 

Les persones interessades a assistir als dos espectacles podran reservar la seua entrada, de manera gratuïta, amb un màxim de 2 entrades per persona, a través de www.servientradas.com o a través del telèfon 902 010 284.

 

Finalment, el dissabte 15 d’agost de 2020 serà disparat el tradicional castell de focs artificials en l’avinguda dels Hornos Altos a les 23.59 hores.

 

Estiu 2020 és la programació festiva que ha organitzat la delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt per a compensar d’alguna manera la suspensió de les festes patronals a causa del Covid-19. L’assistència a tots els espectacles de la programació ha sigut gratuïta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.