La programació Estiu 2020 del Port de Sagunt es despedix amb un espectacle infantil, un cabaret i un castell

 

La delegació de Festes de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a través de la programació Estiu 2020, ha organitzat com a tancament d’esta programació en el Port de Sagunt un espectacle infantil i un espectacle de cabaret que se celebraran este divendres, 14 d’agost, i un castell de focs artificials, que es dispararà el dissabte 15 d’agost, dia de la festivitat de Nª Sª de Begonya.

 

A les 20 hores del divendres començarà l’espectacle musical infantil ‘Nunca Jamás: El Rescate de Campanilla’ en els Jardins de l’Antic Casino AHM, amb un aforament per 250 persones. D’altra banda, a les 22 hores en l’avinguda Adolfo Suárez (paral·lela a l’Albereda del Consell) tindrà lloc l’espectacle ‘El Gran Cabaret’, a on els artistes mostraran les  seues dots amb una infinitat de números musicals.

 

Les persones interessades a assistir als dos espectacles podran reservar la seua entrada, de manera gratuïta, amb un màxim de 2 entrades per persona, a través de www.servientradas.com o a través del telèfon 902 010 284.

 

Finalment, el dissabte 15 d’agost de 2020 serà disparat el tradicional castell de focs artificials en l’avinguda dels Hornos Altos a les 23.59 hores.

 

Estiu 2020 és la programació festiva que ha organitzat la delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt per a compensar d’alguna manera la suspensió de les festes patronals a causa del Covid-19. L’assistència a tots els espectacles de la programació ha sigut gratuïta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.