La programació Estiu 2020 del Port de Sagunt es despedix amb un espectacle infantil, un cabaret i un castell

Ejemplo de shortcode con estilo
  La delegació de Festes de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a través de la programació Estiu 2020, ha organitzat com a tancament d’esta programació en el Port de Sagunt un espectacle infantil i un espectacle de cabaret que se celebraran este divendres, 14 d’agost, i un castell de focs artificials, que es […]

 

La delegació de Festes de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a través de la programació Estiu 2020, ha organitzat com a tancament d’esta programació en el Port de Sagunt un espectacle infantil i un espectacle de cabaret que se celebraran este divendres, 14 d’agost, i un castell de focs artificials, que es dispararà el dissabte 15 d’agost, dia de la festivitat de Nª Sª de Begonya.

 

A les 20 hores del divendres començarà l’espectacle musical infantil ‘Nunca Jamás: El Rescate de Campanilla’ en els Jardins de l’Antic Casino AHM, amb un aforament per 250 persones. D’altra banda, a les 22 hores en l’avinguda Adolfo Suárez (paral·lela a l’Albereda del Consell) tindrà lloc l’espectacle ‘El Gran Cabaret’, a on els artistes mostraran les  seues dots amb una infinitat de números musicals.

 

Les persones interessades a assistir als dos espectacles podran reservar la seua entrada, de manera gratuïta, amb un màxim de 2 entrades per persona, a través de www.servientradas.com o a través del telèfon 902 010 284.

 

Finalment, el dissabte 15 d’agost de 2020 serà disparat el tradicional castell de focs artificials en l’avinguda dels Hornos Altos a les 23.59 hores.

 

Estiu 2020 és la programació festiva que ha organitzat la delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt per a compensar d’alguna manera la suspensió de les festes patronals a causa del Covid-19. L’assistència a tots els espectacles de la programació ha sigut gratuïta.

Últimes notícies

La Conselleria de Justícia passa a denominar-se Conselleria de Serveis Socials i Justícia

La Conselleria de Justícia ha assumit Serveis Socials i passa a tindre quatre secretaries autonòmiques. El Consell queda amb deu conselleries.

La vivenda puja un 18,2 % a la Comunitat Valenciana i les compravendes cauen un 14 %

El preu de la vivenda ha pujat un 18,2 % a l’agost a la Comunitat Valenciana, mentre les compravendes han caigut un 14 % i les hipoteques, un 2,3 %.

Dos anys després de la dana, València recorda les 233 víctimes i els danys

La dana del 29 d’octubre de 2024 va deixar 233 morts a la província de València i danys materials milionaris. Les associacions han convocat actes de record i reivindicació.

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.