La programació Estiu 2020 del Port de Sagunt es despedix amb un espectacle infantil, un cabaret i un castell

Ejemplo de shortcode con estilo
  La delegació de Festes de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a través de la programació Estiu 2020, ha organitzat com a tancament d’esta programació en el Port de Sagunt un espectacle infantil i un espectacle de cabaret que se celebraran este divendres, 14 d’agost, i un castell de focs artificials, que es […]

 

La delegació de Festes de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a través de la programació Estiu 2020, ha organitzat com a tancament d’esta programació en el Port de Sagunt un espectacle infantil i un espectacle de cabaret que se celebraran este divendres, 14 d’agost, i un castell de focs artificials, que es dispararà el dissabte 15 d’agost, dia de la festivitat de Nª Sª de Begonya.

 

A les 20 hores del divendres començarà l’espectacle musical infantil ‘Nunca Jamás: El Rescate de Campanilla’ en els Jardins de l’Antic Casino AHM, amb un aforament per 250 persones. D’altra banda, a les 22 hores en l’avinguda Adolfo Suárez (paral·lela a l’Albereda del Consell) tindrà lloc l’espectacle ‘El Gran Cabaret’, a on els artistes mostraran les  seues dots amb una infinitat de números musicals.

 

Les persones interessades a assistir als dos espectacles podran reservar la seua entrada, de manera gratuïta, amb un màxim de 2 entrades per persona, a través de www.servientradas.com o a través del telèfon 902 010 284.

 

Finalment, el dissabte 15 d’agost de 2020 serà disparat el tradicional castell de focs artificials en l’avinguda dels Hornos Altos a les 23.59 hores.

 

Estiu 2020 és la programació festiva que ha organitzat la delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt per a compensar d’alguna manera la suspensió de les festes patronals a causa del Covid-19. L’assistència a tots els espectacles de la programació ha sigut gratuïta.

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.