La programació Estiu 2020 del Port de Sagunt es despedix amb un espectacle infantil, un cabaret i un castell

 

La delegació de Festes de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a través de la programació Estiu 2020, ha organitzat com a tancament d’esta programació en el Port de Sagunt un espectacle infantil i un espectacle de cabaret que se celebraran este divendres, 14 d’agost, i un castell de focs artificials, que es dispararà el dissabte 15 d’agost, dia de la festivitat de Nª Sª de Begonya.

 

A les 20 hores del divendres començarà l’espectacle musical infantil ‘Nunca Jamás: El Rescate de Campanilla’ en els Jardins de l’Antic Casino AHM, amb un aforament per 250 persones. D’altra banda, a les 22 hores en l’avinguda Adolfo Suárez (paral·lela a l’Albereda del Consell) tindrà lloc l’espectacle ‘El Gran Cabaret’, a on els artistes mostraran les  seues dots amb una infinitat de números musicals.

 

Les persones interessades a assistir als dos espectacles podran reservar la seua entrada, de manera gratuïta, amb un màxim de 2 entrades per persona, a través de www.servientradas.com o a través del telèfon 902 010 284.

 

Finalment, el dissabte 15 d’agost de 2020 serà disparat el tradicional castell de focs artificials en l’avinguda dels Hornos Altos a les 23.59 hores.

 

Estiu 2020 és la programació festiva que ha organitzat la delegació de Festes de l’Ajuntament de Sagunt per a compensar d’alguna manera la suspensió de les festes patronals a causa del Covid-19. L’assistència a tots els espectacles de la programació ha sigut gratuïta.

Últimes notícies

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.