Comencen les proves als clients de les discoteques de València amb empleats afectats

Ejemplo de shortcode con estilo
  Clients de les discoteques de València amb treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla han començat a fer-se les proves PCR seguint el protocol de seguretat.   La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que s’anava a contactar amb les persones que van acudir als establiments d’oci els passats dies 23 […]

 

Clients de les discoteques de València amb treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla han començat a fer-se les proves PCR seguint el protocol de seguretat.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que s’anava a contactar amb les persones que van acudir als establiments d’oci els passats dies 23 i 24 de juliol per a informar-los de la realització dels controls.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El passat cap de setmana, les discoteques Mya i Umbracle de València van detectar 12 casos de coronavirus entre treballadors de diferents àrees després de què un dels seus empleats avisara el dijous de què havia donat positiu després de trobar-se malament. Segons fonts de la companyia, cap d’estes persones va treballar durant la setmana.

 

L’empleat va donar positiu

Segons van detallar fonts dels espais d’oci, dos sales diferents però que es troben en el mateix emplaçament, este empleat va anar dijous a fer-se una PCR després de tindre febre i va donar positiu en coronavirus.

 

El mateix dijous, els 54 empleats que treballaven esta nit es van fer un test d’anticossos i només es va detectar que una empleada de la neteja havia passat el virus en una infecció antiga.

 

L’endemà, es va fer una prova PCR als 151 empleats que treballaven dijous per la nit, i van donar positiu 11 que, segons l’empresa, no van estar el dijous en les sales. Estes persones van ser aïllades i tampoc van acudir el divendres al local.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana supera la media estatal en calidad de vida

La Comunitat Valenciana ha arribat als 102,74 punts en l’Indicador Multidimensional de Qualitat de Vida de 2025. Se situa per damunt de la mitjana estatal i és una de les autonomies que més ha avançat.

33.350 valencians esperen atenció del sistema de dependència

33.350 persones de la Comunitat Valenciana continuen en la llista d’espera de dependència. A Espanya, el temps mitjà és de 314 dies, molt per damunt del màxim legal de 180.

Les ajudes al cinema valencià no restringixen el contingut de les obres

La Comunitat Valenciana destina 6,7 milions d’euros a ajudes audiovisuals sense limitar el contingut de les obres. Els documentals sobre tradicions vives poden optar a 395.000 euros.

Quatre detinguts per huit robatoris de coure en parcs eòlics de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens per la presumpta relació amb huit robatoris de cable de coure en parcs eòlics de Castelló. Els danys s’acosten als 420.000 euros.

Un sustrato de posidonia mejora el sabor y el aroma del tomate

La Universidad de Alicante ha creado un sustrato agrícola con restos de posidonia que mejora el sabor y el aroma del tomate. El método evita aditivos químicos y se fabrica en cinco días.

Detenen a Elx un fugitiu neerlandés per una estafa d’1,3 milions

Un home de 71 anys ha sigut detingut a Elx per una estafa de més d’1,3 milions d’euros i el blanqueig de prop de 890.000 euros. Els fets investigats van ocórrer entre 2007 i 2014.

La Generalitat destina 6,7 milions al cinema sense filtres de contingut

La Generalitat ha destinat 6,7 milions d’euros a ficció, documentals i animació, sense requisits específics sobre el contingut. També hi ha 395.000 euros per a documentals de tradicions vives, pendents de resolució.

Els hotels valencians apugen un 7 % els preus al setembre

Els preus hotelers a la Comunitat Valenciana han augmentat un 7 % en setembre, per damunt del 6,7 % registrat a Espanya. Les pernoctacions al territori han superat els 3,3 milions durant els nou primers mesos de 2026.