Comencen les proves als clients de les discoteques de València amb empleats afectats

 

Clients de les discoteques de València amb treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla han començat a fer-se les proves PCR seguint el protocol de seguretat.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que s’anava a contactar amb les persones que van acudir als establiments d’oci els passats dies 23 i 24 de juliol per a informar-los de la realització dels controls.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El passat cap de setmana, les discoteques Mya i Umbracle de València van detectar 12 casos de coronavirus entre treballadors de diferents àrees després de què un dels seus empleats avisara el dijous de què havia donat positiu després de trobar-se malament. Segons fonts de la companyia, cap d’estes persones va treballar durant la setmana.

 

L’empleat va donar positiu

Segons van detallar fonts dels espais d’oci, dos sales diferents però que es troben en el mateix emplaçament, este empleat va anar dijous a fer-se una PCR després de tindre febre i va donar positiu en coronavirus.

 

El mateix dijous, els 54 empleats que treballaven esta nit es van fer un test d’anticossos i només es va detectar que una empleada de la neteja havia passat el virus en una infecció antiga.

 

L’endemà, es va fer una prova PCR als 151 empleats que treballaven dijous per la nit, i van donar positiu 11 que, segons l’empresa, no van estar el dijous en les sales. Estes persones van ser aïllades i tampoc van acudir el divendres al local.

Últimes notícies

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.