Comencen les proves als clients de les discoteques de València amb empleats afectats

 

Clients de les discoteques de València amb treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla han començat a fer-se les proves PCR seguint el protocol de seguretat.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que s’anava a contactar amb les persones que van acudir als establiments d’oci els passats dies 23 i 24 de juliol per a informar-los de la realització dels controls.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El passat cap de setmana, les discoteques Mya i Umbracle de València van detectar 12 casos de coronavirus entre treballadors de diferents àrees després de què un dels seus empleats avisara el dijous de què havia donat positiu després de trobar-se malament. Segons fonts de la companyia, cap d’estes persones va treballar durant la setmana.

 

L’empleat va donar positiu

Segons van detallar fonts dels espais d’oci, dos sales diferents però que es troben en el mateix emplaçament, este empleat va anar dijous a fer-se una PCR després de tindre febre i va donar positiu en coronavirus.

 

El mateix dijous, els 54 empleats que treballaven esta nit es van fer un test d’anticossos i només es va detectar que una empleada de la neteja havia passat el virus en una infecció antiga.

 

L’endemà, es va fer una prova PCR als 151 empleats que treballaven dijous per la nit, i van donar positiu 11 que, segons l’empresa, no van estar el dijous en les sales. Estes persones van ser aïllades i tampoc van acudir el divendres al local.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.