Comencen les proves als clients de les discoteques de València amb empleats afectats

 

Clients de les discoteques de València amb treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla han començat a fer-se les proves PCR seguint el protocol de seguretat.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que s’anava a contactar amb les persones que van acudir als establiments d’oci els passats dies 23 i 24 de juliol per a informar-los de la realització dels controls.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El passat cap de setmana, les discoteques Mya i Umbracle de València van detectar 12 casos de coronavirus entre treballadors de diferents àrees després de què un dels seus empleats avisara el dijous de què havia donat positiu després de trobar-se malament. Segons fonts de la companyia, cap d’estes persones va treballar durant la setmana.

 

L’empleat va donar positiu

Segons van detallar fonts dels espais d’oci, dos sales diferents però que es troben en el mateix emplaçament, este empleat va anar dijous a fer-se una PCR després de tindre febre i va donar positiu en coronavirus.

 

El mateix dijous, els 54 empleats que treballaven esta nit es van fer un test d’anticossos i només es va detectar que una empleada de la neteja havia passat el virus en una infecció antiga.

 

L’endemà, es va fer una prova PCR als 151 empleats que treballaven dijous per la nit, i van donar positiu 11 que, segons l’empresa, no van estar el dijous en les sales. Estes persones van ser aïllades i tampoc van acudir el divendres al local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.