16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Comencen les proves als clients de les discoteques de València amb empleats afectats

 

Clients de les discoteques de València amb treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla han començat a fer-se les proves PCR seguint el protocol de seguretat.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que s’anava a contactar amb les persones que van acudir als establiments d’oci els passats dies 23 i 24 de juliol per a informar-los de la realització dels controls.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El passat cap de setmana, les discoteques Mya i Umbracle de València van detectar 12 casos de coronavirus entre treballadors de diferents àrees després de què un dels seus empleats avisara el dijous de què havia donat positiu després de trobar-se malament. Segons fonts de la companyia, cap d’estes persones va treballar durant la setmana.

 

L’empleat va donar positiu

Segons van detallar fonts dels espais d’oci, dos sales diferents però que es troben en el mateix emplaçament, este empleat va anar dijous a fer-se una PCR després de tindre febre i va donar positiu en coronavirus.

 

El mateix dijous, els 54 empleats que treballaven esta nit es van fer un test d’anticossos i només es va detectar que una empleada de la neteja havia passat el virus en una infecció antiga.

 

L’endemà, es va fer una prova PCR als 151 empleats que treballaven dijous per la nit, i van donar positiu 11 que, segons l’empresa, no van estar el dijous en les sales. Estes persones van ser aïllades i tampoc van acudir el divendres al local.

Últimes notícies

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.

Feijóo va reiterar davant la jutgessa que les riuades per la DANA van ser una emergència nacional

Feijóo va declarar com a testimoni per la gestió de la DANA i va sostindre que l'episodi havia de tractar-se com a emergència nacional. Va afirmar que la coordinació estatal era necessària i que el Govern no la va assumir.

Mor una dona en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona ha mort en l'incendi d'una vivenda situada en el tercer pis d'un edifici de cinc altures a Vila-real. Dos dotacions de bombers han intervingut i els sanitaris han confirmat la defunció.

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.

Pérez Llorca es mostra preocupat després de la filtració de les seues dades personals

Pérez Llorca ha reconegut que part de la seua informació personal s'ha filtrat i ha contactat amb la policia per a conéixer l'abast. Confia que els servicis tècnics aclarisquen l'ocorregut al llarg del dia

Una tractorada i una manifestació agrària recorreran València el dijous contra retallades i acords sense reciprocitat

Una tractorada i una manifestació impulsades per organitzacions agràries recorreran València dijous que ve. Protestaran contra acords sense reciprocitat, retallades de la PAC, burocràcia i polítiques que, al seu juí, posen en risc el camp.

Cap de setmana amb pluges febles, cota de neu a 500-700 m i vent fort a l’interior

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana nuvolós amb pluges febles, notable descens de la cota de neu el dissabte i ponent intens el diumenge a l'interior.