8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

PSOE i Podemos anuncien un acord per aprovar els pressupostos

 

PSOE i Unidas Podemos han arribat a un acord per aprovar els pressupostos generals de l’Estat de l’any vinent i la futura Llei de l’Habitatge.

D’esta manera, ho ha anunciat la Secretaria d’Estat de Comunicació, després d’una dura negociació sobre els lloguers a la futura Llei de l’Habitatge.

El Govern ha tancat l’acord este mateix matí, encara que de moment no han ofert més detalls del resultat de les negociacions ni del contingut de tots dos projectes.

Després d’un any de retard, la Secretaria d’Estat de Comunicació ha anunciat un acord de què encara no ha donat detalls. El problema principal en la negociació era la llei d’habitatge, per les diferents posicions respecte a la regulació dels preus del lloguer.

Moncloa manejava aprovar els pressupostos en el Consell de Ministres d’este dimarts però la intenció ara és presentar-los en un Consell de Ministres extraordinari esta mateixa setmana i, si no, el dilluns 11 d’octubre.

Últimes notícies

Pérez Llorca coincidix amb el rei i demana diàleg davant la tensió que causa fastig

Pérez Llorca ha recolzat el missatge de Felip VI, advertint del fastig que provoca la tensió política i defenent el diàleg, el consens i l'enteniment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i sud de València i per neu a l’interior de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous avise groc per pluges intenses en el litoral nord d'Alacant i sud de València, i per nevades a l'interior nord de Castelló.

Nadal amb pluges en el sud de València i nord d’Alacant i descens de les màximes

Cels nuvolosos i precipitacions persistents en els litorals del sud de València i nord d'Alacant, amb cota de neu entre 1.200 i 1.400 metres i mar en augment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i nevades a l’interior de Castelló

Aemet ha establit l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en dotze. També ha activat l'avís per nevades a l'interior nord de Castelló, amb 8 cm des de 700 metres.

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.