10.6 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Publiquen l’actualització de la borsa de treball per a institucions sanitàries

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat l’actualització de la 19a Edició de la borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries, els llistats de les quals es poden consultar en la pàgina web de Sanitat.

Cal recordar que Sanitat va posar en marxa al desembre del passat any un nou procediment perquè les llistes d’ocupació temporal romanguen obertes de manera permanent i aquelles persones que desitgen inscriure’s puguen presentar una sol·licitud telemàtica en qualsevol moment de l’any.

Així mateix, amb la finalitat de garantir la igualtat en la baremació el procediment, s’estableixen dos dates anuals d’actualització per a la valoració de mèrits i l’obtenció de requisits. Això suposa que les puntuacions dels seus integrants s’actualitzen dos vegades a l’any.

D’aquesta manera, ara es procedirà a l’actualització de l’edició número 19 de la bossa, el procés de la qual va començar el 2 de desembre de l’any passat i va finalitzar el passat 31 de març del present any, data de tall per a dur a terme el procés d’avaluació i puntuació, al qual s’han presentat 35.233 sol·licituds des de la inscripció o de modificació de mèrits.

De fet, en aquests moments s’acaba de publicar l’avaluació de puntuacions fins al 31 de març (data de tall), i les sol·licituds presentades a partir d’aqueixa data (des de l’1 d’abril) entren a formar part de l’Edició 20 de la borsa d’ocupació temporal, la data de tall de la qual per a avaluació de sol·licituds s’ha establit per al pròxim 30 de setembre.

En aquest sentit, amb la publicació de les puntuacions provisionals, la Conselleria de Sanitat obri un termini per a presentar al·legacions de 10 dies que finalitzarà el pròxim 3 de juny.

La inscripció en bossa està disponible les 24 hores del dia els 365 dies de l’any en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, mitjançant DNI electrònic, Certificat Digital o Cl@ve. A més, la inscripció pot realitzar-se en un màxim de tres categories professionals diferents i, per a cadascuna d’elles, com a màxim en set departaments de salut.

Finalment, tant les noves inscripcions en bossa com les persones que volen actualitzar mèrits han de presentar el document de sol·licitud d’inscripció o modificació de mèrits. En aquest últim cas, no serà necessari presentar la documentació que acredite requisits ni mèrits computats ja en altres edicions anteriors.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.