Anuncios

Ximo Puig demanarà este dissabte l’estat d’alarma al Govern d’Espanya

 

Este divendres per la nit, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que este dissabte, sol·licitarà l’estat d’alarma al Govern d’Espanya com a mesura excepcional que ja han demanat huit comunitats autònomes (Euskadi, Catalunya, Astúries, Castella-la Manxa, Navarra, La Rioja, Extremadura i Cantàbria).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el cap del Consell ha assegurat que, també, este dissabte publicarà la resolució per a declarar el toc de queda des de les 00.00 fins a les 06.00 hores, fins al 9 de desembre. 

 

La seua intenció era aplicar-ho el més prompte possible, ja que el text planteja la restricció d’un dret fonamental com és la lliure circulació de les persones, una mesura per a frenar l’expansió de la pandèmia. 

 

Les presses del president venen per les festes nocturnes però, sobretot, pel gir que ha patit la situació amb la pandèmia en el territori valencià. De fet, este divendres es van registrar 1.202 contagis, 11 morts i 53 brots en només 24 hores. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.