Puig proposa declarar el toc de queda de 00.00 a 06.00 hores fins al 9 de desembre

Ejemplo de shortcode con estilo
  El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha traslladat als agents socials la proposta que plantejarà el govern autonòmic en el Consell Interterritorial d’este dijous, per a declarar el toc de queda durant la matinada —de 00.00 a 06.00 hores-– fins al 9 de desembre, una situació que no afectarà els treballadors del torn de […]

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha traslladat als agents socials la proposta que plantejarà el govern autonòmic en el Consell Interterritorial d’este dijous, per a declarar el toc de queda durant la matinada —de 00.00 a 06.00 hores-– fins al 9 de desembre, una situació que no afectarà els treballadors del torn de nit.

 

D’eixa manera ho han indicat els representants d’UGT, CCOO i CEV en roda de premsa després de mantindre una reunió amb Puig, a on els ha traslladat que portarà la petició al Consell Interterritorial per a declarar este toc de queda de 00.00 a 06.00 hores en tota Espanya però, en cas que la resta d’autonomies no l’accepten, buscarà la fórmula per a declarar-lo en el territori valencià.

 

La idea és que el toc de queda dure fins al 9 de desembre per a arribar a Nadal amb unes xifres de contagis per coronavirus baixes que permeten compatibilitzar una major mobilitat dels ciutadans per a les festes.

 

«La continuïtat dependria dels resultats»

Segons ha indicat el president de la patronal, Salvador Navarro, esta és la idea que els ha avançat Puig encara que, en tot cas, la seua continuïtat o no «dependrà dels resultats». En el supòsit contrari, estan oberts a plantejar-se «una altra classe de solució».

 

El líder d’UGT PV, Ismael Sáez, ha apuntat que els agents socials ha assegurat que tenen coincidència «plena» amb la mesura, amb la que estan d’acord i que els agradaria que fora de caràcter estatal, mentres que, per part de CCOO, el seu secretari general, Arturo León, ha dit que encara que el territori valencià és una de les autonomies que presenta millor situació epidemiològica «no convé esperar a tindre unes dades dolentes que obliguen a adoptar unes decisions més dràstiques».

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.