Puig proposa declarar el toc de queda de 00.00 a 06.00 hores fins al 9 de desembre

Ejemplo de shortcode con estilo
  El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha traslladat als agents socials la proposta que plantejarà el govern autonòmic en el Consell Interterritorial d’este dijous, per a declarar el toc de queda durant la matinada —de 00.00 a 06.00 hores-– fins al 9 de desembre, una situació que no afectarà els treballadors del torn de […]

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha traslladat als agents socials la proposta que plantejarà el govern autonòmic en el Consell Interterritorial d’este dijous, per a declarar el toc de queda durant la matinada —de 00.00 a 06.00 hores-– fins al 9 de desembre, una situació que no afectarà els treballadors del torn de nit.

 

D’eixa manera ho han indicat els representants d’UGT, CCOO i CEV en roda de premsa després de mantindre una reunió amb Puig, a on els ha traslladat que portarà la petició al Consell Interterritorial per a declarar este toc de queda de 00.00 a 06.00 hores en tota Espanya però, en cas que la resta d’autonomies no l’accepten, buscarà la fórmula per a declarar-lo en el territori valencià.

 

La idea és que el toc de queda dure fins al 9 de desembre per a arribar a Nadal amb unes xifres de contagis per coronavirus baixes que permeten compatibilitzar una major mobilitat dels ciutadans per a les festes.

 

«La continuïtat dependria dels resultats»

Segons ha indicat el president de la patronal, Salvador Navarro, esta és la idea que els ha avançat Puig encara que, en tot cas, la seua continuïtat o no «dependrà dels resultats». En el supòsit contrari, estan oberts a plantejar-se «una altra classe de solució».

 

El líder d’UGT PV, Ismael Sáez, ha apuntat que els agents socials ha assegurat que tenen coincidència «plena» amb la mesura, amb la que estan d’acord i que els agradaria que fora de caràcter estatal, mentres que, per part de CCOO, el seu secretari general, Arturo León, ha dit que encara que el territori valencià és una de les autonomies que presenta millor situació epidemiològica «no convé esperar a tindre unes dades dolentes que obliguen a adoptar unes decisions més dràstiques».

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.