Puja 10 euros la ITV a partir de dilluns

La ITV incrementa al preu després d’una sentència favorable a AECOVA | Cuatro

 

A partir de dilluns, tots els usuaris que hagen de passar la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) hauran de pagar un increment substancial. I és que els tribunals han anul·lat la rebaixa que el Consell va aplicar a partir del 2014 i ha donat la raó a AECOVA (Associació d’Entitats Conseciacionàries de la Comunitat Valenciana).

Ahir, la Conselleria d’Economia va publicar en Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) la sentència que dona la raó a la patronal del sector. Per tant, i com que no se van publicar tarifes noves, AECOVA ja ha anunciat que se torna a les tarifes del 2013.

Amb això, el preu de la inspecció pujarà uns 10 euros per al turisme dièsel i uns 7 euros per als de gasolina, corresponents a la prova de sonometria ordenada per la Conselleria de Medi Ambient, una prova criticada per altres veus del Consell.

Segons informa ‘las Provincias’, AECOVA exigix ara 76 milions a la Generalitat: 64,5 milions pel que deixaren d’ingressar entre l’1 d’abril de 2014 i el 18 de juliol de 2018 (quan la sentència judicial va ser ferma) i 1,3 milions més per cada mes que ha passat sense esmenar les tarifes per part del Consell.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.